bu bölüm o kadar iyi ki size anlatamam, acilen okumanız lazım 🤯
medyadaki şarkıyı yazarken dinledim ve böyle libido yükselten başka bir şarkı tanımadım tanımam da 🥴 okurken dinlemenizi tavsiye ederim 🤤
kendinizi kaptırıp yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın tabi 😪
iyi okumalaaaar 💗🎡
Öğle arasında kapımın tıklatılmasıyla başımı dosyalardan kaldırdım.
" Buyru- Ah, Jackson? "
Kapımın önünde dikilen adama baktım. Boyu birkaç santim daha uzun olsa kafasını eşikten içeri zor sokardı herhalde. Ben, kapılarımız mı çok küçük yoksa o mu çok büyük, diye düşünürken elini kaldırarak selam verdi.
" Girebilirim değil mi? "
Onu onayladığımda içeri adımladı. Masamı geçip yanıma kadar geldiğinde her zamanki parfümünün kokusu doldu burnuma. Bu kokunun kölesi olmuştum resmen, en kısa zamanda ona hangi kokuyu kullandığını sormalıydım.
Ne işle uğraşıyorum diye bakmak için dibime kadar girdi, bir elini masaya yaslarken diğeri sandalyemin başını sıkıca kavramıştı. Üstümden eğilip önümdekilere göz atarken hissettiğim sıcaklıkla titredim. Bedeninden yayılan bu ısıyla kışı ısıtıcı olmadan geçirebilirdim sanırım.
" Yaratıcılık toplantısı için mi? " diye sordu çenesi ile önümdeki dosyada yazanları işaret edip.
" Öyle " dedim kendimi toplayarak, " Şimdiye kadar aklıma gelen her türlü fikrin taslağı burada. İçlerinden bir tanesini seçip onun üzerinde duracağım. "
Dudakları yukarı kıvrıldı.
" Ara sıra diğer çalışanlara da göz atıyorum da, bu ay pek de çıtayı yükseltemediler. Bakalım sen daha ilk toplantın olmasına rağmen seviyeyi nasıl etkileyeceksin? "
" Böyle söylersen gerilirim " dedim homurdanarak, " Benden mükemmel bir şey bekleme. Sadece elimden gelenin en iyisini yapacağım. "
Biraz daha eğilip yüz yüze gelmemiz için suratını bana döndü. Sağıma dönüp birkaç santim hareket etsem dudaklarımızın birbirine değeceği kadar yakındık. O yüzden istifimi bozmadan önüme bakmaya devam ettim, gerçi yanaklarımın yandığını hissediyordum.
" İlk geldiğin zamanlar Yoongi ile mülakatın hakkında konuşmuştuk. Bana tüm konuşmayı anlatmıştı ve bitirdiğinde sorumlu olduğum departmana hayal gücü bu kadar yüksek ve sağlam olan birini aldığı için ona içki ısmarlamıştım. "
Bu dedikleri ile iyiden iyiye domatese dönerken o sanki benden uzaktaymış gibi daha da yakınlaştı bedenime.
" Şimdi bir daha düşün. Sandığından daha iyisin " derken sıcak nefesi boynuma vurmuş ve ensemdeki tüylerin diken diken olmasına sebep olmuştu.
Yutkundum. Yüzü ve bedeni uzaklaşmaya başlayınca rahat bir nefes aldım.
" Bu arada mesajına cevap veremediğim için kusura bakma, sana yazarken Eunha gelip önümüzdeki toplantılar hakkında konuşmak istemişti. Geri dönecek zamanım olmadı. O yüzden de bir uğruyayım dedim. "
Başımı sorun yok dermişçesine salladım, sonra aklıma Bam geldi ve tebessüm etmeden duramadım.
" Bam çok tatlı " dedim ona dönerek, " Bir ara bizi küçük beyefendi ile tanıştır. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON ( taekook )
FanfictionJeon Jungkook; bir cuma gecesi gittiğim restoranın tuvaletinde partnerimden yakındığım sırada önce bana hakaret eden, ardından sıkıcı ve sorunlu partnerimle geçirdiğim boktan dakikaları benim eski çocukluk aşkımmış gibi davranarak mükemmel bir anıya...