Sziasztok! :) Úgy gondoltam, elkezdek egy másik történetet. Mivel a "This is everything only not Romantic I-II" hamarosan vége, nem akarok unatkozni. :D
Remélem, ez is ugyan annyira fog nektek tetszeni. Hagyjatok azért nyomot, hogy tudjam, olvastátok s várjátok-e :D
Luke Hemmings fanfiction!
Ezer csók! :*
Brooklyn Barbados. Szőke, derékig érő göndör haj, gyönyörű tengerkék szem, kedves, segítő kész, nem kihagyva hogy szerelmes!
- Héj, Brooki! - kiabált Snooki.
Snooki Santos. Brook legjobb barátnője már az ősidők óta. Fekete hátközépig érő haj, sárgás-barnás szemek. Totál lázadó! Ilyenkor érvényesül az, hogy az ellentétek vonzzák egymást.
- Szia csajszi!
- Te hallottad a legújabb pletyit?
- Sosem pletykálsz, tehát valami nagy dologról lehet szó. - nevet fel a szöszi angyali hangon.
- Luke Hemmings randira akarja hívni a suli legjobb nőjét! - vigyorog rá Snook.
- És ez miért kellene hogy érdekeljen minket? - emelte fel íves szemöldökét Brooki.
- Mert te vagy az! - sikkantott fel Snooky.***
Hemmings csupa meglepetés, már ha azt nézzük hogy Brook totál rákvörösen ül az étteremben a vigyorgó Luke előtt.
- Nem értem, miért én ülök itt, és nem a suli királynője. - nyögdécseli zavarában Brook. Rá se mert nézni Luke-ra.
- Mert számomra a királynőt te jelented. - pirult bele saját mondatába Luke.*Rá egy hónapra*
- Luuukeeey! - kiabált Brook a sarokról meglátva szerelmét.
Luke hátrafordulva szét tárta a karját és felkapva magához ölelte a szőke cicáját egy forró csók kíséretében.
- Jó reggelt édesem! - suttogta két csók között.
- Jó reggelt lovagom! - mosolygott rá csillogó szemekkel Brook.
- Ne itt nyáladzatok má' more! - fordult hátra fáradtan Ashton.
- Csitulj morcikirály! - szólt rá Luke.*6 hónap múlva*
- Wiii el sem hiszem! Ma vagyunk fél évesek Luke-kal! - sikongatott a szoba kellős közepén Brook.
- Na már! - nevetett fel Snook az ágyon ülve. - Ha már nem vagy szűz már sikongatni kell?
- Kapd be!
Valaki kopogott az ajtójukon. Snook váll rándítva állt fel és nyitotta ki az ajtót. Luke állt ott letargikus fejjel.
- Brooklyn, beszélhetnénk?
- Persze. - pislogott rá Brook.
Snooki az ajtónak tapadva fülelt.
- Szakítanunk kell.
- De miért? - majdnem elsírta magát Brook.
- Csak mert..
- Luukeee! - kiabálta egy nyávogós hang. - Mit keresel ezzel a cafkával?
- Már értem. Nem is kell magyaráznod semmit.
Snook ezzel a lendülettel pattant vissza az ágyra. Brooki sírva vágta be az ajtót Hemmo és az újdonsült barátnőcskéje előtt.
- Hé! - ölelte meg Snook. - Semmi baj.Brooklyn első számú célja a nyár után Luke Hemmings elleni bosszú. Na meg akár bevallja magának akár nem, vissza szerezni élete szerelmét. Hemmings, vigyázz!
YOU ARE READING
Taking back our Love! lrh.
FanfictionBrooklyn Barbados. Középiskolás lány, egyenesen Amerikából, Los Angelesből költözött Sydneybe. Egy szóval kéne jellemezni, vagy a vadóc vagy a lázadó lenne a tökéletes kifejezés. • Ha már kolesz, akkor buli • Ha sok a buli, sok alkohol • Ha sok az a...