HABER

1.1K 50 11
                                    

Hadi buraya kitaba başlama tarihinizi bırakın ✍🏻

15.06.2023 📌

Keyifli okumalar <3

...

2 Aralık 2022, istanbul.

İnsanlar, en çok kendilerine sevgi gösteren kişilerden korkmalıydılar. Bir insanın sevgisinin sahte olup olmadığını anlamak çok zordur. Oysa ki birinin sizi sevmediğini bilmek, size kendiniz için bir savunma alanı yaratma fırsatı verir. Korkusuzca kendinizi savunabildiğiniz yerlerdir aslında en güvenli alanlar.

Bunu oldukça geç farkettim. Bu belki de en kötü olanıydı. Hayır, çok daha kötüsü de gelmişti başıma ama temelinin bu olması bunu en kötüsü yapıyordu. Kelebet etkisi gibi hayatıma çökmüş ve ardından binlerce şeyi getirmişti.

Beni delirtmişti.

Hayır, şaka yapmıyorum. Beni cidden delirtmişti.

Zaten tam da bu yüzden bu odada, duvarla bakışıyorum saatlerdir. Burası neresi mi? Burası, istanbulda yeni açılan bir akıl hastanesi: Kadıköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesi. Adı oldukça manidardı tabi.

Buraya nasıl mı geldin?

Babam sayesinde.

Evet, beni bu lanet yere göndermişti. Üstelik ben delirmemiştim bile. Ciddiyim, akıl sağlığım gayet yerinde. Burada bulunan onca insana ve bana zorla vermeye çalıştıkları onca ilaca rağmen. Ama bu daha ne kadar sürerdi emin değildim. Tam tamına dört aydır buradaydım ve çıkamayacak gibiydim. Bu da ister istemez beni korkutuyordu. İlk iki ay boyunca durmadan kaçma girişimlerinde bulunsam da her seferinde başarısız oluyordum. Ve bir süre sonra pes etmiştim.

Bu arada ben kim miyim? Ben, Ayeda Koçarslan. Bu isim size tanıdık gelmiyor mu? Peki... O zaman bir de şunu duyun: Ünlü iş adamı Alim Koçarslan'ın biricik kızı Ayeda Koçarslan. Ah, evet! Şimdi tanıdık gelmiş olmalı. Çünkü ben buyum. Babamın gölgesi altında yaşayan şanslı (!) zengin o kız!

Tabi akıl sağlığımı kaçırmam ve babama saldırmam çok büyük bir talihsizlikti... İnsanlar benim adıma çok üzülüyordu. Ne kadar da iyiler gerçekten (!)

Tamam, oyun buraya kadar.

Tüm insanların canı cehenneme! En başta da o psikopat babamın... Beni buraya tıktığı için onu pişman etmenin bir yolunu bulacaktım. Evet, bunu yapacaktım. Ve daha sonra hayatımı yurtdışında güzel bir şekilde sürdürecektim.

Her neyse gelin her şeyin nasıl başladığına bir bakalım sizinle...

12 Ağustos 2022, İstanbul.

Bugün günüm oldukça rahat ve güzel geçmişti. Ajanstan çıktıktan sonra kendime bolca vakit ayırabilmiştim. Dün yaptığım çok önemli bir haber, bugün patronum tarafından bana özel izin verilmesine sebep olmuştu.

Elbette bu iznimi kendime vakit ayırarak harcayacaktım. Yarın yine tatil günüm olduğu için aslında iki gün üst üste tatil yapmış gibi olmuştum. Sanırım babamın yanına uğramam daha iyi olacak.

Uzun zamandır silah kaçakçılığı yapan İhsan Ayan'ı birçok kişi araştırır ancak haber niteliğinde bir bulguları olmadığı için bir işe yaramazdı. Ben ise öyle değildim. Bir zamanlar babamında o adamla arkadaş olması işimi oldukça kolaylaştırdığı için tüm piyasanın aylardır yapamadığını sadece iki günde yapmıştım.

Kanıtlar ise çok netti.

Daha fazlası da vardı elimde, tam bilgisayarımda. O dosya içerisinde neler vardı bilmiyorum ama birkaç hafta sonra haber sitesini yine şaha kaldıracak bir haberle geri dönmek istediğimden dosyadan kimseye bahsetmedim. Stratejik davranmam gerekiyordu.

KÜL KOKAN HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin