دو پسر سریع از زندان خارج شدن .
تمام نگاهبان ها به دست سپر و ملکه کشته شده بودن .
بدون حرف چهار نفرشون سوار به اسب قصر رو به مقصد ساحل ترک کردن .
هه سان : کجا میخواید برید ؟
تهیونگ : بیرون از مثلث .
هه سان: اگه بریم دیگه نمیتونیم برگردیم ... مطمعنی ؟
تهیونگ : هر چی هم اون بیرون باشه باعث نمیشه از این جزیره بدتر بشه .
مین هوا : دلیل داره ... اینکه مثلث ساخته شد .
جونگ کوک : بیشتر توضیح بده .
مین هوا : انسان هایی بیرون زندگی میکنن متفاوت از انسان هایی که داخل قاره هستن . بعد از اژدهایان باهوش ترین موجودات هستن . اونا تونستن اتش رو پیدا کنن درحال که ماها اتش رو از وجود اژدهایان پیدا کردیم و نمیزاریم خاموش بشه .
هه سان : اونا به تکنولوژی خاص دست پیدا کردن ... میخواستن موجوداتی مثل مارو برای خودشون به خدمت بگیرن . ما موجودات ماورا طبیعی هستیم و در دنیای اونا ما خاصیم . پادشاهان اون زمان تصمیم میگیرن تا باهاشون صلح کنن و در کنار هم زندگی کنن . ولی نشد و به ما حمله کردن .
تهیونگ : پس تو سن زیادی داری ... چند ساله زنده ای ؟
هه سان : اون زمان بچه بودم و پدرم فرمانروا بود . من از زمان پدر بزرگ اخرین پادشاه اژدها زندگی کردم .
جونگ کوک : در ساخت مثلث تو هم شرکت کردی ؟
هه سان : پدر و مادرم شرکت کردن . و چند نفر از خواهر و برادر هاشون . هیچ کدوم زنده نموندن .
تهیونگ: بعدش ؟
هه سان : بعدش ... پادشاه مارو به همراه افرادی از خاندان که باهاش رفته بودن کشتن . فقط سه نفر از اعضای خانواده زنده موندن . پادشاه جدید به تخت نشست و تصمیم به ساخت مثلث گرفت . 20 جادوگر و 20 پری دریایی و یک اژدها به ساخت دیوار کمک کردن . دو اژدهای باقی مونده هم بچه دار شدن . فرزند اول پسر بود . بعدی ها یا سقط میشدن یا بعد از تولد میمردن . چند تا از بچه ها زنده موندن ولی چون پدر و مادرشون خواهر و برادر بودن مشکل داشتن . بعضی بدون دست و پا بعضی ها فلج بعضی ها هم با مغز اسیب دیده. تا اینکه در اخر یک دختر به دنیا اومد و مشکلی نداشت . ولی نتونست با برادرش بچه دار بشه و مرد .
جونگ کوک : بچه های پادشاه چطور به دنیا اومدن ؟
مین هوا : به کمک یک انسان و یک جادوگر . دو تخم اژدها به وجود امد و دو پسر به دنیا اومد .پادشاه بعد از اون دیگه نتونست بچه دار بشه .
هه سان : چون ممکن بود با مخلوط شدن با بقیه گونه ها ضریب هوشی بیاد پایین ... با این دو گونه انجام شد . فرزندی که نیم انسان بود با دختری ازدواج کرد دختر یک پنجم خونش اژدها بود . ولی باز هم نتونستن بچهدار بشن . پسر دوم هم قبل از اینکه ازدواج کنه از دست رفت .
YOU ARE READING
Hybrid prince
Werewolfوضعیت : کامل شد کاپل ها : تهیونگ ، جونگ کوک و چانگ ووک ، مین هو ژانر : تخیلی ، ومپایر ، امپرگ ، رومنس ، اسمات ، روزمرگی ، ماجراجویی ، زندگی نامه ... میانگین کلمات هر پارت : اطراف 1000 یک فصل ، 50 پارت . خلاصه: داستان درمورد دو موجود ماورا طبیعی ه...