جونگ کوک : به چی میخندی ؟
چانگ ووک : شرمنده ... دیگه نمیتونم خودمو کنترل کنم به این قیافه نخندم .
جونگ کوک : پس همش ادا بود ... از کی حرف هامو میفهمی ؟
چانگ ووک : لحظه اول ... در ضمن اون نامه که خودت کشتی تا من بهت اطلاعات بدم به زبان خودتون نوشته شده ولی فقط برعکس گرفته بودیش .
جونگ کوک با صورتی قرمز و عصبی به دورگه زل زده بود .
جونگ کوک : تهیونگ ... اسم پسره پس یعنی تو عاشق یک مرد شدی .
جونگ کوک کمکم اروم شد و حرف زد : مثل خودت ... اسمت چانگ ووکه؟
چانگ ووک : منو میشناسی ... از کجا ؟
جونگ کوک : هه سان بهم گفت ... عشقت هم مین هو بود درسته ؟
چانگ ووک سر تکون داد .
جونگ کوک : حالا بهم کمک میکنی یانه ؟
چانگ ووک : نشونم بده ... خاطره رو .
جونگ کوک : نمیتونم تمام خاطراتمو بزارم ببینی .
چانگ ووک : من جادومو از دست دادم .خودت باید بهم نشون بدی فقط یک خاطره رو نه همش .
جونگ کوک دست چانگ ووک که به سمتش دراز شده بود رو گرفت .
جونگ کوک : چطوری باید انجامش بدم ... من که جادوگر نیستم .
چانگ ووک : وقتی طلسم رو گذاشتم بدون فکر نبود .میدونم چه توانایی هایی داری . فقط خاطره رو انتخواب کن ... توی ذهنت مرورش کن .چشمت رو ببند وقتی دنیا رنگ باخت اونو تصور کن و سعی کن توی ذهن من هم تصورش کنی.
و جونگ کوک خاطره رو به چانگ ووک نشون داد . لحظه ای که میخواست دندان هاشو به گردن تهیونگ فرو کنه و به سختی جلوی خودشو گرفت .
چانگ ووک چشم هاشو باز کرد و دست جونگ کوک رو ول کرد .
چانگ ووک: پس واقعا عاشقشی ... هیچ خوناشامی نمیتونه جلوی خودش رو بگیره .
جونگ کوک : میتونی طلسم رو بردای ؟
چانگ ووک : میتونم ولی طول میکشه . اول باید کار هایی رو انجام بدی و من هم باید قدرتم رو برگردونم .
جونگ کوک : چقدر وقت میخوای ؟ و چرا میخوای قدرتت برگرده .
چانگ ووک : جنگی در راهه ... جنگی سخت و وحشتناک که این قاره مثالش رو ندیده . اگه قدرت داشته باشم جلوی تکرارش در اینده رو میگیرم .
جونگ کوک : پیشبینی معروف ها ؟
چانگ ووک : این رویا رو اواز اژدهایان نامیدم . شاید درجنگ اول صدای اژدهای واقعی شنیده نشه ولی درجنگ بعدی شنیده خواهد شد .
و صدای حرکت زنجیر ها توجهشون رو جلب کرد .
جونگ کوک : شاید اون دو موجود درون قفس هستن .
YOU ARE READING
Hybrid prince
Werewolfوضعیت : کامل شد کاپل ها : تهیونگ ، جونگ کوک و چانگ ووک ، مین هو ژانر : تخیلی ، ومپایر ، امپرگ ، رومنس ، اسمات ، روزمرگی ، ماجراجویی ، زندگی نامه ... میانگین کلمات هر پارت : اطراف 1000 یک فصل ، 50 پارت . خلاصه: داستان درمورد دو موجود ماورا طبیعی ه...