پارت 46

22 3 4
                                    

وزرا : این امکان وجود نداره لطفاً تجدید نظر کنید سرورم .

تهیونگ : دلیل مخالفتتون چیه ؟ مگه تا همین دیروز مسئله جانشینی من نبود .

وزیر اعظم : سرورم ... طبق قوانین این سرزمین هیچگاه یک فرد نمیتونه فردی غیر از خاندان خودش رو به فرزندی بگیره . لطفاً به قوانین احترام بزارید به اندازه کافی سرزمین در هرج و مرج هست با این کار مخالفت ها رو بیشتر نکنید .

وزیر جنگ : آخرین باری که به این قانون بی احترامی شد کل اون خاندان در اثر مورد تا معلوم از بین رفتن ... لطفاً تجدید نظر کنید .

چانگ ووک : اگه اون از خاندان اژدها باشه می‌تونه شاهزاده مین هو رو به فرزندی بگیره ؟

همه به سمت صدا چرخیدن ... چانگ ووک خیلی آرام وارد سالن شد و به تحت پادشاه نزدیک شد و رو به وزرا چرخید.

چانگ ووک : خب ؟

وزیر مالیات : آیا سرورمون از خاندان شماست ؟

چانگ ووک : بگید مین هو بیاد .
مین هو وارد شد و ادای احترام کرد .

چانگ ووک : خوب نگاه کنید .

و با گفتن وردی چشم های هر سه نفرشون به رنگ بنفش در اومد .

هم زمان مین هوا و گی چول هم وارد سالن شدن و به خوبی دیده میشد که چشم های مین هوا هم بنفش بود .

چانگ ووک : تهیونگ از طرف مادر خون اژدها رو داره . که یعنی می‌تونه شاهزاده مین هو رو به فرزندی بگیره ‌.

تهیونگ : کسی مخالفتی داره ؟ ... سکوتتون رو به معنی قبول کردن در نظر میگیرم .

جونگ کوک : امشب در زمان درخشش نور نقره ای ستارگان من و همسرم شاهزاده مین هو رو به فرزند خواندگی میگیریم همه باید در این مراسم به عنوان شاهد حضور داشته باشن .

وزیر اعظم : و مسئله جانشینی ؟ همون‌طور که میدونیم سرورمون و دورگه هر دو مدعی تاج و تخت هستن . اول باید لاین جانشینی مشخص بشه .

چانگ ووک : تهیونگ بعد از من شاه مثلث خواهد بود و بعد از اون پسرش مین هو .

وزیر جنگ : ولی وراثت به فرزند شاه خواهد رسید ... سرورمون فرزند شما نیستن .

تهیونگ : چانگ ووک من رو به سرپرستی میگیره ...

حرفش یک دفعه ای بود و باعث سکوت متعجب افراد درون سالن شد .

تهیونگ صداش رو کلفت کرد و جدی ادامه داد .
تهیونگ : شاه مثلث چانگ ووک از خاندان اژدها منو به فرزندی خواهد گرفت .

چانگ ووک کمی فکر کرد و حرف تهیونگ رو پذیرفت .

چانگ ووک : زنگ ها رو به صدا در بیارید ... امشب مراسم فرزند خواندگی و تعیین جانشین داریم ، حضور همه بزرگان و مردم اجباریه بجز سربازان مرزی همه در مراسم حضور  خواهد یافت .

Hybrid prince Where stories live. Discover now