پارت 1

461 46 4
                                    

نمی دونم باید داستان رو از کجا شروع کنم ... داستان ما داستانیه که معمولا اتفاق نمیوفته . وقتی از موجوداتی مثل گرگینه و خوناشام حرف می‌زنیم ، ذهن به سمت داستان های تخیلی و افسانه ها می‌ره ... نمی دونم اسم داستان ما رو چی میشه گذاشت ... افسانه یا داستان تخیلی ، ولی این داستان درمورد عشقه .

عشقی که حتی العان هم در بیشتر مکان های جهان ممنوعه .

پس داستان رو از اینجا شروع میکنم ... با توصیف قاره ای که ما روی اون زندگی میکنیم .

ما درون مثلث شیطانی زندگی میکنیم البته شما بهش  اسم دیگه ای دادید .

میلیون ها سال قبل چند نوع از موجودات درون این قاره زندگی می‌کردن و توسط با هوش ترینشون حکمرانی میشدن .

اژدهایان باهوش ترین گونه بودن ... پس حکومتشون بر ۶ گونه برپا شد .

شش قبیله : اژدهایان ، گرگینه ها ، پری دریایی ها ، جادوگران ، شیر ها و انسان ها .

اژدهایان برای حفظ مردم از انسان های خارج از قاره تصمیم گرفتن سپری بسازن . شما اونو به این مثلث برمودا میشناسید .

پری های دریایی به کمک جادوگران سپری ساختن که اجازه ورود موجودی رو به قاره نده .

در این راه اون ها زنده نموندن ، ولی مرگشون باعث شد تا مردم ما مدت ها به خوبی زندگی کنن .

صدای خنده همه در آسمان می‌پیچید

سال ها گذشت و اژدهایان رو به انقراض رفتن . به حدی که فقط یک نفر از آن ها زنده موند ؛ یک مرد .

تصمیم بر این شد که با کمک جادو دو فرزند به دنیا بیاره که باهم ازدواج کنن و نسل از انقراض نجات پیدا کنه .

درمیان خاندان اژدهایان ازدواج بین خواهر و برادر رایج بود پس هیچ کس از سران قبایل مخالفت نکردن .

دو تخم با کمک جادوگر و یک انسان تشکیل شد .

یک تخم نصف انسان ،نصف اژدها و دیگری نصف اژدها و نصف جادوگر .

مخالفت های زیادی به وجود اومد ولی چاره ای نبود چون جادوگر برای بهای طلسم میخواست یکی از اون ها نیم جادوگر باشه .

به هر سختی بود اون دو تخم تشکیل شدن و بچه ها به دنیا اومدن . جادوگر و انسان بخواطر بهای طلسم که باید به طبیعت پرداخته میشد مردن .

و فردای اون روز از آتش دو فرزند پسر متولد شد .

چندین سال بعد پسر نیم انسان با یک دختر ازدواج کرد . ولی نتونست بچه دار بشه و دلیلش هم نیم انسان بودنش بود . پس از اون زمان به نیم اژدها معروف شد .

پسر دیگه قدرتمند بود زیبا و دلربا در عین حال معصوم . به شاهزاده دورگه معروف بود .

قرار شد اون هم ازدواج کنه و خاندانشون رو از انقراض نجات بده ... تا اینکه معشوقش به دست مردم کشته شد .

Hybrid prince Where stories live. Discover now