پارت 25

52 7 0
                                    

صدای فریاد ها بین درخت ها میپیچید .

گرگ ها تک تک تبدیل میشدن .

تهیونگ با تمام توان باهاش میجنگید ... نباید تبدیل میشد .

ولی اتفاقات عجیب شروع شدن .

گرگ هایی که تبدیل شده بودن همه به سمت منطقه مرکزی درحال حرکت بودن .

ولی نه بخواطر تهیونگ ... نیرویی اونا رو جذب میکرد  و تهیونگ نمیدونست چیه . تا حالا چنین رفتاری در گرگ ها دیده نشده بود .

تهیونگ شروع به شمارش کرد ... تمام گرگ ها حالا تا جایی جلو اومده بودن که میتونستن گرما رو تحمل کنن .

تهیونگ نمیتونست تحمل کنه ... فکر و خیال ذهنش رو پر کرده بود و برای مردم نگران بود ... از یک طرف هم درد و گرمای زیاد داشت اونو شکست میداد .

دونگ سو هم حالا تبدیل شده بود و به سمت بقیه رفت و تهیونگ تونست هه سان رو که با عجله به اون سمت میدوید ببینه .

نفس زنان شروع به حرف زدن کرد .

هه سان : امشب اب‌ نیومده بالا . نمیدونم چرا ولی اینجوری شده . تمام گرگ ها به اینجا جذب شدن . حتی مردمی هم که تبدیل نشدن اسرار دارن بیان اینجا .

تهیونگ : اینجا خطرناکه ...

هه سان : نه به اندازه کمپ ... ارتش لاینستر حداکثر تا فردا میرسه به دیوار .

تهیونگ : یکی رو بفرست بره مردم رو بیاره ولی کمی عقب تر ... اینجا خیلی گرمه .

هه سان : نمیفهمم ... هوا که خوبه .

تهیونگ متعجب از حرف هه سان بهش زل زد ولی یک دفعه همه چیز رو فراموش کرد .

ماه کامل تموم شد و دردش پایان پیدا نکرد ... کسی هم به حالت قبل برنگشت .

تهیونگ : چخبر شده ؟

هه سان بدون حرف به آسمون اشاره کرد .

از وسط منطقه مرکزی کم کم اسمان به رنگ بنفش تغییر رنگ میداد و جلو میومد .

و وقتی اسمون کامل بنفش شد تهیونگ هم به گرگ تبدیل شد و بعد از پاره کردن زنجیر ها به سمت بقیه گرگ ها دوید .

هه سان به همراهش دستور داد .

هه سان : سریع برو مین هوا رو پیدا کن بگو بیاد اینجا ... بعدش هم مردم رو جمع کن بیاید اینجا .

فرد : ولی اینجا خیلی گرمه حال مردم ممکنه بد بشه و مریض بشن .

هه سان : خیلی خب پس عقب تر بمونید ولی مین هوا رو بفرست بیاد .

هه سان بعد از رفتن همراهش به سمت بقیه راه افتاد . و حتی از جایی که اونا ایستاده بودن جلو تر رفت .

گرما رو حس میکرد ولی ازارش نمیداد .پس ادامه داد و صحنه ای که دید توجهش رو جلب کرد .

مردی از درون زمین به بالا اومد و مرد دیگه رو که بال داشت بیرون کشید .

Hybrid prince Where stories live. Discover now