پارت 22

73 8 0
                                    

شش ماه بعد .

تهیونگ : گذارش بده .

دونگ سو : سرورم ... ارتش ما داره خوب پیش میره و تا یک ماه دیگه میتونه بره جنگ . ارتش ما العان شانس اینو داره که لاینستر ها رو کنار بزنه .

تهیونگ : خوبه و سواره نظام ؟

دونگ سو : افرادی که تونستن با اسب ها کنار بیان رو به عنوان سواره نظام اموزش دادیم ولی تعداد کمی دارن .

تهیونگ : میانه گرگ ها با اسب ها خوب نیست پس عادیه که کم باشن ... چند نفرن ؟

دونگ سو : ۲۰ نفر از ارتش ۲۰۰۰ نفری .

تهیونگ : از اونی که فکر میکردم کمتره .

هه سان: خودتون رو نگران نکنید چون پیروزی با ماست ما بزرگ ترین ارتش قاره رو داریم . لاینستر ها در بهترین حالت ۱۵۰۰ نفر هستن اونو با اذوقه کم . در حال که ما اصلا مشکل اذوقه نداریم .

تهیونگ : عجیب نیست که تا حالا به ما حمله نکردن ؟

دونگ سو : سپر رفته چک کنه .

تهیونگ : اون که اصلا توی حال خودش نیست .

...

غروب

سپر : سرورم اجازه گذارش میخوام .

تهیونگ : ادامه بده .

سپر : همونطور که خواستید ساخت دیوار داره به خوبی پیش میره . و مرزی بین خودمون و بقیه کشیدیم و ارتفاعش به ۱۵  متر رسیده . و غیر قابل نفوذه .

تهیونگ : خوبه ادامه بدید باید دیوار بلند تری ساخته بشه ... فهمیدی که چرا تا حالا بهمون حمله نشده ؟

مین هوا : اب هایی که بالا اومده پایین نرفته و بین ما و لاینستر ها فاصله انداخته  حتی اگه هم پایین بره نمیتونن از گل رد بشن پس باید کل دیوار ها رو دور بزنن که یعنی تا یک ماه دیگه به ما نمیرسن .

تهیونگ : خوبه ... میتونی برگردی سر کارت .

تهیونگ سعی میکرد با مین هوا هم حرف نشه چون فقط تلاش میکرد اونو ترقیب کنه که بره دنبال دورگه .

هه سان : سرورم تا العان چندین قبیله علیه ما جمع شدن.
تهیونگ : کدوم قبیله ها ؟

هه سان : جادوگران ، خوناشام ها و شیر ها .

تهیونگ : فکر میکردم خوناشام ها و جادوگران دو قبیله دشمنن ؟

هه سان : دشمنی رو کنار گذاشتن و متحد شدن .

تهیونگ : باید بقیه قبایل رو جذب کنیم ... اگه اونا باهم متحد شدن یعنی ارتش بزرگ تری خواهند داشت .

دونگ سو : بله . خوناشام ها ۱۰۰۰ نفرند که نمیتونیم متوقفشون کنیم مگه اینکه بتونیم گازشون بگیریم

Hybrid prince Where stories live. Discover now