تهیونگ : چیزی نمیتونه پدر منو بکشه .
دونگ سو : جنازه پادشاه رو به منطقه مرکزی بردن ... پس نمیتونیم دقیق بگیم که پادشاه مرده یا نه.
هه سان : حتی اگه تا العان هم نمرده بود دیگه نمیشه گفت زندس .
تهیونگ : پادشاه زندس.
هه سان : منطقه مرکزی دمای بالایی داره ... فقط اژدهایان اونجا زنده میمونن پدر تو فقط یک گرگ بود .
تهیونگ نمیخواست واقعیت رو قبول کنه و روی تخته سنگی نشست .
هه سان: تا بالا اومدن اب چقدر وقته هست ؟
دونگ سو : تا دو شب دیگه .
هه سان : باید بریم یه جای امن ...شما کجا موندید ؟
دونگ سو : ما نزدیک قلمرو مرکزی موندیم اب زیاد اونجا نمیاد بالا .
تهیونگ : راه بیوفتید ... میریم قلمرو مرکزی ... باید بریم جای امن ...و گله رو هم جمع کنیم .
...
دو روز بعد صبح به منطقه مرکزی رسیدن .
گرگ ها اطراف اون منطقه چادر زده بودن .
و همه شون با دیدن تهیونگ اماده شدن.
تهیونگ : الفا کیه ؟
آلفا: منم ... و شما .
تهیونگ : من ولیعهد این سرزمینم .
الفا : ولیعهد ؟ ... اها منظورت همون گرگ شیطانه ... پدرت مرده و تو دیگه ولیعهد نیستی. نمیتونی هم اینجا بمونی مگه اینکه جلوی الفا زانو بزنی.
تهیونگ : من برای جنگ نیومدم ... اومدم سراغ حقم ... حقی که از زمان تولدم برای من بوده ...
الفا : پس یعنی اعلام جنگ میکنی ... این کارت نشانه یک شورش اشکاره .
تهیونگ : پس بزار شورش باشه ...
مردم با تردید به هر دو شون نگاه میکردن . حالا قدرت الفا هم زیر سوال رفته بود .
الفا: حالا که با اومدنت حکومت منو دچار شک کردی ... من تو رو به مبارزه میطلبم.
تهیونگ : منم میپذیرم .
الفا : پس هنگام غروب با شروع بالا اومدن اب مبارزه رو شروع میکنیم تا مرگ ... بازمانده الفا خواهد بود .
...
افتاب شروع به پایین رفتن کرد و اب شروع به بالا اومدن.
و مبارزه با پایان صدای طبل اغاز شد .
الفا سعی کرد خودشو تغییر بده و ناخون های پنجش رو بیرون اورد .
تهیونگ روبه روش ایستاد .
الفا به سمت تهیونگ حمله کرد که یک دفعه تهیونگ تبدیل شد و با دندون هاش گلوی الفا رو گرفت .
YOU ARE READING
Hybrid prince
Werewolfوضعیت : کامل شد کاپل ها : تهیونگ ، جونگ کوک و چانگ ووک ، مین هو ژانر : تخیلی ، ومپایر ، امپرگ ، رومنس ، اسمات ، روزمرگی ، ماجراجویی ، زندگی نامه ... میانگین کلمات هر پارت : اطراف 1000 یک فصل ، 50 پارت . خلاصه: داستان درمورد دو موجود ماورا طبیعی ه...