یک ماه قبل . زمان فرار .
اژدها هنوز درحال پرواز بود ... چیزی از وقتی که فرار کرده بودن نگذشته بود .
هه سان سفت عموش رو چسبیده بود و چانگ ووک هم اژدها رو کنترل میکرد .
هه سان : باید چیکار کنیم ؟ ... کجا رو داریم که بریم ؟ بهتر نیست بریم خارج از مثلث ؟
چانگ ووک : نمیتونیم بریم . فرمانروای اصلی نمیتونه هیچ وقت مثلث رو ترک کنه . میریم سرزمین مادری مون .
هه سان : اونجا که نابود شده ... چطور اونجا زندگی کنیم ؟
چانگ ووک : باید قوا مون رو جمع کنیم هه سان .جنگ بزرگ هنوز سرنرسیده . جنگی که گذروندیم تازه تیکه کوچکی از اون بود .
هه سان : پس باید بریم شهر های آزاد تا ارتشی بخریم ... و ما هیچ پولی نداریم .
چانگ ووک : نمیریم کسی رو بخریم ... میریم ازادشون کنیم .
اژدها با رسیدن به ساحل به زمین نشست و اون دو نفر رو پیاده کرد .ولی ازشون دور شد و تنها شون گذاشت . حالا فقط خودشون دو نفر بودن .
هه سان : کجا میره؟
چانگ ووک : جایی که گرم باشه ... راه بیوفت باید تا قبل از تاریکی برسیم به شهر .
کمی راه رو طی کردن ولی فقط بیابان بود و بیابان .
یک دفعه زمین به لرزه در اومد .
هه سان : صدای پای اسبه ... یک ارتش .
چانگ ووک : ارتش نه ... دسته .
و هزاران سوار دورشون شروع به تاختن کردن . جوری که انگار گنج بزرگی به دست اورده بودن .
...
دو ماه بعد .هر دو رو به بردگی گرفته بودن ... حالا فقط برده خاندان اسب ها بودن .
موجوداتی بدون توانایی تبدیل ، صاحب بیابان و صحرا و اسب ها .
سر راه چندین دهکده و روستا رو ویران کردن و برده های بیشتری گرفتن .
چانگ ووک حرف نمیزد و فقط تماشا میکرد . هه سان با چانگ ووک حرف میزد ولی جوابی نمیگرفت .
هر دو شون رو به چادر رئیس قبیله احظار کردن .
رییس قبیله به زبان مردمش شروع به حرف زدن کرد .
+ تصمیم گرفتم با خانواده شما وصلت کنم ... دخترتون رو میخوام .
هه سان : کاش میدونستم چی میگه .
چانگ ووک : میخواد باهاشون وصلت کنیم .
چانگ ووک به زبان بیگانه : چرا باید چنین کاری بکنم و این اجازه رو بدم ؟
مرد لبخندی زد : به هر حال مال من هستید .
و از چادر خارج شد .
YOU ARE READING
Hybrid prince
Werwolfوضعیت : کامل شد کاپل ها : تهیونگ ، جونگ کوک و چانگ ووک ، مین هو ژانر : تخیلی ، ومپایر ، امپرگ ، رومنس ، اسمات ، روزمرگی ، ماجراجویی ، زندگی نامه ... میانگین کلمات هر پارت : اطراف 1000 یک فصل ، 50 پارت . خلاصه: داستان درمورد دو موجود ماورا طبیعی ه...