🛑 این پارت رو اگه کسی خوشش نمیاد نخونه 🔞
حالا تهیونگ فقط یک شلوار داشت و جونگ کوک کاملا لخت بود .
تهیونگ با تمام وجود جونگ کوک رو مزه میکرد .
زبونش رو داخل دهان داغ جونگ کوک حرکت میداد و صدای اه ها کوتاهش رو خفه میکرد و با دست هاش باسن جونگ کوک رو سفت گرفته بود .
جونگ کوک با برخورد بدن با تهیونگ و لمس شدن با دست های داغش بیدار شده بود و عضوش رو به دردناک شدن بود .
تهیونگ رو هل داد و حالا هر دو شون درون وان نشسته بودن .
تهیونگ زیر بود وجونگ کوک بالا و همینطور بدون وقفه تهیونگ رو میبوسید .
زانوش رو جلو اورد و کمی حرکت داد و اروم عضو تهیونگ رو لمس کرد .
بوسه هاشو از لب ها تا فک تهیونگ حرکت داد و گازی از خط فک تهیونگ گرفت .
تهیونگ بک دفعه احساسکرد عضوش داره منفجر میشه .و سریع جونگ کوک رو چرخوند و خودش بالا قرار گرفت .
سرش رو درون گردن سفید جونگ کوک فرو برد و شروع به بوسیدن کرد .
جونگ کوک چشم هاشو بسته بود و با پست هاش شروع به باز کردن بند شلوار تهیونگ کرد .
تهیونگ سریع شلوارش رو در اورد و دستش رو به سمت عضو جونگ کوک برد . کنی دستش رو دور عضو حلقه کرد و شروع به حرکت کرد .
جونگ کوک سرش رو به عقب برده بود و اروم اه میکشید و با دست دیگش پشت کمر تهیونگ رو گرفته بود .
تهیونگ دستش رو باز کرد و دستش رو پایین تر برد و به سوراخ جونگ کوک نزدیک کرد .
سوراخش از اونی که فکر میکرد تنگ تر بود پس جونگ کوک رو از درون اب بلند کرد تا سوراخش از سطح اب بالا تر بیاد .
همینطور که زبونش رو حرکت میداد از گردن جونگ کوک به سمت پایین و سوراخش رفت .
جونگ کوک با حس داغی چشم هاشو به هم فشار داد . و خودشو بلند کرد تا تهیونگ رو ببوسه .
همینطور که میبوسید پایین تر رفت و به نیپل ها تهیونگ رسید.
زبونی بهشون زد و به سرعت وایین رفت و عضو تهیونگ رو وارد دهانش کرد .
تهیونگ از حس اون داغی چشم هاشو بست و سرش رو به عقب برد .
جونگ کوک کمی عضو تهیونگ رو جابه جا کرد و یک دفعه عقب کشید .
تهیونگ هم بک دفعه با از دست رفتن اون حس اتیش گرفت و اماده وارد کردن شد .
جونگ کوک با دیدن صورت تهیونگ لبخند شیطانی زد و خودشو آماده کرد .
تهیونگ دو انگشتش رو داخل دهن جونگ کوک برد و خیس کرد .
اول یک انگشتش رو وارد کرد و وقت داد عادت کنه بعد همینطور که اروم حرکت میکرد دو انگشت دیگه رو هم وارد کرد که باعث شد جونگ کوک چشم هاشو بهم فشار بده .
YOU ARE READING
Hybrid prince
Werewolfوضعیت : کامل شد کاپل ها : تهیونگ ، جونگ کوک و چانگ ووک ، مین هو ژانر : تخیلی ، ومپایر ، امپرگ ، رومنس ، اسمات ، روزمرگی ، ماجراجویی ، زندگی نامه ... میانگین کلمات هر پارت : اطراف 1000 یک فصل ، 50 پارت . خلاصه: داستان درمورد دو موجود ماورا طبیعی ه...