فلش بک ۸۰۰ سال پیش .
وزیر : دستور چیه سرورم ... باید چیکار کنیم ؟
دونگ ووک : همه رو جمع کن .
چند دقیقه بعد همه افراد درون تالار اصلی جمع بودن .
دونگ ووک : همونطور که شاهد بودید خانواده اژدها کنار زده شد و تا اخرین نفر کشته شدن . و ما گرگ ها پیروز جنگ بودیم پس پادشاهی به ما خواهد رسید . درمورد دورگه خلاف کار ... اون و پسر دیگه هر دو مجازات شدن... و یاد و خاطره شون رو از ذهن همه پاک میکنیم . این مجازات اصلی شونه ... فراموش شدن .
از این به بعد هر همجنسگرایی که زاده شد ... چه مرد چه زن اعدام خواهند شد . و من قسم میخورم که به هیچ کدومشون رحم کنم حتی اگه فرزند خودم بود .و همه به تایید حرف پادشاه جدید شمشیر هاشون رو به اسمون بردن .
پایان فلش بک
...
زمان حال ... کاخ پادشاهی قلمرو درون مثلث .
پادشاه از فکر خارج شد و رو به وزرا نشست .
اینکه دوباره این صحنه تکرار شده بود ازارش میداد .
وزیر عدلیه : شما قول دادید ... وقتی ملکه هه سان موضوع پسرتون رو مطرح کرد ما به حمایت از شما چیزی نگفتیم ولی العان وقت عدالته .
وزیر جنگ : ۸۰۰ سال پیش شما در محضر پدران ما قسم یاد کردید که به هیچ همجنسگرایی رحم نکنید . از زمان مجازات اون دو پسر چانگ ووک و مین هو زمان زیادی گذشته و حالا پسرتون و نماینده قبیله حلالی هم مثل اونا مجرم شناخته شدن لطفا عدالت رو بر قرار کنید .
وزیر مالیات کشاورزی : سرورم ... با مجازات نکردن این افراد فقط باعث میشه خداوند چشم از ما بسته و باران را بر ما نفرسته . اخرین بار پر ابی به زمان اخرین اژدها بر میگرده و از زمان طلسم قبایل خشک سالی بر ما پیروز شده
وزیر اعظم : دارید با حرف هاتون به پادشاه توهین میکنید وزیر کشاورزی .
وزیر عدلیه : به هر حال ...این چیزیه که پادشاه قبل از پاک کردن حافظه هامون قسم خورد .دلیلی که بهش اجازه این کار رو دادیم .اگه پادشاه قسمش رو نگه نداره ما هم خاطراتمون رو بر میگردونیم .
پادشاه : نیاز به این همه بحث نیست ...برای همین همه تون رو جمع کردم ... لقب پسر من از این به بعد گرگ شیطان خواهد بود . دیگه ولیعهد این سرزمین نیست و وقتی پیداش کنیم همراه معشوقش اعدام خواهد شد.
وزیر اعظم : پس بهتره امروز جانشینی انتخواب کنید . شما چندین ساله که ازدواج نکردید دیگه وقتشه ازدواج کنید و صاحب فرزند بشید ... مسئله جانشینی برای همه مهمه .
پادشاه : خیلی خب ... تا قبل از بهار من با دختر یکی از وزیران ازدواج میکنم ... ولی فعلا درمورد جانشین ... به عهده سما میگزارم .بعد از مرگ من خودتون یک پادشاه مناسب انتخواب کنید .
YOU ARE READING
Hybrid prince
Werewolfوضعیت : کامل شد کاپل ها : تهیونگ ، جونگ کوک و چانگ ووک ، مین هو ژانر : تخیلی ، ومپایر ، امپرگ ، رومنس ، اسمات ، روزمرگی ، ماجراجویی ، زندگی نامه ... میانگین کلمات هر پارت : اطراف 1000 یک فصل ، 50 پارت . خلاصه: داستان درمورد دو موجود ماورا طبیعی ه...