41. ✔ ꙳Taehyung...꙳

385 38 11
                                    

Gözlerime giren güneş ışıkları yüzünden yüzüm buruşurken, yorganı kafama çekmeye çalıştım ama nafileydi. Sanki bir şey yorganın üzerine çullanmış ve benim onu çekmeye gücüm yetmiyordu.

Uyku ve uyanıklık arasında huzursuz mırıltılar bırakıp, elimle yatağa bir kaç defa vurmaya başladım. Vücudu mu cama ters tarafa dönmeye çalışıp, dönememle dudaklarımın arasından bir kaç sert küfür bıraktım, ortama.

"Jimin."

"Hıı." kulağıma dolan sesle huysuzca mırıldanıp, ağlayacak gibi oldum. Dudağıma kondurulan öpücükleri hissetmemle gözlerimi aralamaya çalışıp yanan gözlerimle, ellerimi yüzüme kapatarak gözlerimi ovdum.

"Jimin'im." tekrar o güzel sesin kulağıma dolmasıyla ellerimi indirip, gözlerimi aralayarak etrafa bakındım. Taehyung'un, dudağıma tekrar kondurduğu öpücükle görüş alanıma eşim girdi.

"Günaydın güzelim." diyerek parmaklarıyla burnumu okaşıp, hafifçe sıkmasıyla elimi bileğine sardım.

"Taehyung gün aymadı ki, uykum var..." yakınarak konuşup, bileğini okşayarak, başımı kaldırıp dudağını öptüm.

"Saat öğlen oldu güzelim."

"İlkindi de kalkardım ben." bana dediği ile hemen konuşup, kapanan gözlerimle esnedim.

"Kahvaltı yapalım, acıkmadın mı? Yemekten sonra tekrar uyursun, olmaz mı?" diyerek masum ses tonuyla konuşmasıyla kollarımı boynuna dolayıp, dudaklarına kapandım.

Dudaklarını bir kaç dakika yavaş yavaş öpüp, tadını doya doya tattım. Sabah öpücüğüme verilen karşılıkla ıslak bir hale bürünüp, seslerin oda da kulağıma yankı yapmasını sağladı. Dillerimizi bir kaç saniye sürtüp, pürüzlü yüzeyini damağıma çarptığı an inlememle dudaklarımdan koptu. Alnını alnıma yaslayıp, dudağımın kenarını öpmesiyle ensesinde ki saç tutamlarını okşadım.

"Sakin ol ve hadi kalk bakalım. Kahvaltıyı mutfağa hazırlattım, Yemen için seni bekliyorlar." derken burnumun ucunu okşayıp geri çekildi. Ellerimin saçlarından ayrılmasıyla yatakta gerilip, dudak büzdüm.

"Taehyung bir şey oluyor." gerilmemle acıyan belim yüzünden, Taehyung'a seslenip kaşlarımı çattım. Hemen ardından yatakta oturur pozisyon almaya çalışmamla daha fazla yanan canım yüzünden, yüzüm iyice buruşurken Taehyung'un kollarımı tutup beni, ben kıvranırken oturtması bir oldu.

"Ne oluyor? Niye kıvranıyorsun Jimin?" diyerek salak saçma soru sormasıyla acıyan kalçama baskı yapmamak için ellerimi yatağa diredim.

"Bilmiyorum Tae belim acıyor, oturamıyorum ben imdat." diyerek yakınmamla kıvranan beni belimden tutarak yataktan kaldırıp, ayaklarımın üzerine bastırdı.

"Şuan iyi mi? Gece zorladığın için oldu. Beş tur yaparsak ve işe parmaklar karışırsa son bu olur." diyerek bana söylenmesiyle omzuna bir tane geçirdim. Vurmamla çıplak kalçamı eliyle okşayıp beni kucağına almasıyla söylendim.

"Hoşuna gidiyordu ama zıpla, bacaklarını arala derken." deyip kollarımı boynuna sardım.

"Nimetten yararlandım ben aşkım."

"Taehyung dayak mı istiyorsun?"

"Senin ellerinden ise her şeyi istiyorum." laf yarışımızdan söylediği cümleyle, uzaklaşmam bir olurken kıkırdadım.

"Sen bana çok aşıksın.~"

"Hadi ama tarihte bile yazıyor bu, sormana, söylemene bile gerek yok." demesiyle ağrıyan bacaklarımı beline doladım.

⚜︎You Are My Home⚜︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin