"Seninle her zaman cesaretim var aşka Park Jimin." diyerek beni yanıtlamasının ardından onu elinden tutup, eşyalarımızı almamızla koşturarak çıkarmıştım oradan.
Sokaklar da elini sımsıkı tutup onu çekiştirirken araba'ya gelmemizle beni yaşlıların, gençlerin en kalabalık olduğu yere götürmesini istedim. Bu isteğime şaşırmış olsa bile dediğimi yaparak arabayı kullanmaya başlamıştı.
Kalbim küt küt atarken, onun cesareti ne kadardı birazdan görecektim. İsteğim tehlikeliydi ama o benim Lucifer'ım ise benim için her şeyi yapardı. Cesaretini bana gösterirdi.
Üzerimde ki montumu ve gömleği çıkartıp beyaz atletimle kalmamla, arka koltuğa eşyalarımı bıraktım. Saçlarımı alnıma doğru güzelce yatırıp kıkırdamadan duramazken ona baktım.
"Bu mutluluğu neye borçluyuz?" bana bakıp onunda gülümseyerek soru sormasıyla kıkırdamam daha da büyürken uzanıp yola bakan bedenin dudaklarına derin bir öpücük bıraktım.
"Kahretsin ki sana borçluyuz." diyerek geri çekilmemle arkama yaslandım.
Bir yarım saatin ardından geldiğimiz acayip kalabalık alanla yolun kenarına arabayı bırakan Taehyung'a baktım. Daha sonra arabanın kapısını açıp, aşağıya indim. Onunda benimle inmesiyle ellerini burada el ele tutuşamayacağımız için cebine sokan adama bakıp, koşarak yanına gittim.
"Taehyung, senden isteyeceğim şeyi yapacaksın değil mi?" diyerek önünde durmamla başını sallayıp, tebessüm ederek beni onayladı.
İstediğim şeyi söylemeden önce bir kez daha etrafı kontrol ettim. Yaşlı çiftler ve gelip giden insanlarla bana dönen bakışlara bakarak tekrar önümde ki bedene baktım. Bana merakla bakan, isteyeceğimi söylememi bekleyen adama biraz daha yaklaşıp, üzerinde ki gömleğin kapalı olan ikinci düğmesini araladım.
"Beni burada bütün bu yaşlı fark etmez sizin insanların içinde bütün şehvetinle, kalbin de barındırdığın duygularınla öp. Onlara bizim çift olduğumuzu göster. Doktor Kim Taehyung ile Park Jimin'in aşk yaşadığını bütün Kore'ye duyur." söylediklerinle beraber yüzümde ki ifadem git gide donuklaştı, tıpkı onun gibi.
Güney kore'de eş cinsel çiftlere yapılanları herkes bilirdi. İnsanlar bizim gibileri sevmez, nefret kusarlardı. Gizli saklı yaşaya bilirsek yaşardık, yoksa ayrılmak mecburiyetin de kalabilirdik.
Ondan istediğim şey bir başkasının gözüne küçük gelebilirdi ama bu... Bu kadar kalabalığın için de acayip tehlikeli cesaret isteyen bir şeydi. Belki bunu istememeliydim ama ben onun Lilith'si, Lilith'nin baş yapıtı isem o da beni Lucifer'ım ise ondan bunu her zaman isterdim.
"Ben Doktor'um Jimin." diyerek çekingen bir tavırla söze başlamasıyla tek kaşım havalandı, tıpkı dudaklarım gibi.
"Cesaretin var mı aşka?" dedim tekrar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚜︎You Are My Home⚜︎
FanfictionDoyur beni seninle, yürüyemeyecek hale getir beni... Doç. Dr ve hastası en fazla, ne kadar ileriye gidebilirdi ki? Doctor #4 minv #1 taemin #1 sad #7 psikoloji #9 bxblove #6 sad #2 vmin #13 Başlangıç: 06.Mart.23 Bitiş: 18.Mayıs.23