27. ✔🔞 ꙳22 yaşıma girmiştim o gece-꙳

831 38 27
                                    

Gezi'den dönmemizle hızlı bir şekilde onunla öpüşerek geldiğim üst katla sırtımın duvarıya sertçe vurulması bir oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gezi'den dönmemizle hızlı bir şekilde onunla öpüşerek geldiğim üst katla sırtımın duvarıya sertçe vurulması bir oldu. Zaten acıyan sırtımla ve şehvetle dudaklarına kıvranarak defalarca kez inledim. Her sırtımın duvarıya çarpışında tırnaklarımla gömleğinin üzerinden derisine baskı yaptım.

Gözlerim çoktan kapanmış dudaklarını emip yalarken onun sıvısının bulaştığı dudaklarımı yalayıp, dilini kavrayarak ısırıyordum. Dudaklarımın arasına tıpkı benim gibi inleyerek elini kalça yanağımdan kaydırıp testislerime baskı yapmasıyla penisim zonklamıştı.

Beni yere indirip yavaşça ayaklarının üzerine basmamı sağlamasıyla, testislerimden ayrılan eli oversize kazağımın içine sızarak bel çizgim de gezintiye çıkmıştı.

Dudaklarımız ihtirasla saniye dahi olsa nefesimiz yetmediği için ayrılmış olsa bile, hemen dudaklarımızı sertçe birleştirip küçük öpücükler bırakıyorduk, dudaklarımıza.

Ayaklarının üzerinde belimde gezen parmakları yüzünden parmak uçlarıma çıkıp, gözlerimi aralayarak karanlık gözlerine bakarken, zevkle inliyordum.

Dudaklarıma tane tane bıraktığı öpücükler çeneme kayarken, her noktaya değen diliyle ellerimi ensesine doğru sürüyerek götürüp saç tutmalarını tuttum.

Çeneme küçük küçük ısırıklar bırakmasıyla başımı geriye doğru yatırıp, saç diplerini okşadım. Çenemi ısırıp tatlı tatlı emerek boynuma yol almasıyla, boynumda bıraktığı sıcak soluklarını hissettim.

Burnundan çıkan neferlerinin tenim de gezdirdiği burnu yüzünden hızlanmasıyla, boynumun her köşesini öpmeye başlamıştı. Her nefesin de ayaklarının üzerinde kıvranırcasına yükselip alçalmamla iki eliyle belimi rahatlamam için okşamıştı. Ardından boynumu tadıp, yalayarak adem elmasımı dudakları arasına kabul edip kavramıştı.

Kalbim bu hareketle küt küt atmaya başlamıştı. Nefesimi kesecek şekilde hızlı hızlı dişleriyle tenimi çekiştirmeleriyle saçlarını çekistirdim. Bu yaptığımla hafif yavaşlayacak gibi olup, daha da hızlanmasıyla dudaklarımın arasından çığlık koptu.

Daha öncekiler gibi değildi bu emişi. Daha sert, daha cesur hareketlerle adem elmasıma dudaklarıyla asılarak, çığlık atmam hoşuna gidiyormuş gibi tenime dişlerini geçirio adem elmasımın üzerinde ki deriyi çekiştiriyordu.

"MmHg ahh T-tae..." belimde ki elleriyle boynumu sıkı sıkı emmeye devam ederken ayaklarını hareket ettirip benimle birlikte yürümeye başlamıştı.

Dudaklarımdan sayamadığım küçük inlemeler kaçarken dudaklarıyla şah damarımın üzerine gelip, belirginleşen damarımın üzerine dişlerini sürttüğünü hissettim.

Ellerimle saç turamlarını çekiştirmeye devam ederken, bir elimi saç tutamlarından uzaklaştırıp yanağına getirdim. Parmaklarımı elmacık kemiğinde, çene hattında yavaş yavaş ellerinin altında ki belimi kasarken okşadım.

⚜︎You Are My Home⚜︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin