Jimin ve Taehyung eğlenmeye geldikleri akvaryum da elleri birbirine kenetlenmiş bir halde geziyorlardı. Ellerin de birer cam şişe de kola içiyorlar, jimin gördüğü farklı balıklarla halden hale giriyordu.
Esmer gördüğü cichlidler balığını beyaz tenliye gösterirken, beyaz tenli ise balığın büyük dudaklarının taklidini yapıyordu. Esmer tenli, Jimin'in taklidine kahkahası ile karşılık verirken beyaz tenli, esmerin omzuna pat pat geçiriyordu.
Tabi beyaz tenli taklitten vazgeçmeyerek kahkahalarla uzattığı dudaklarını esmerin yanağına yaklaştırıp sürterek esmerin daha da kahkaha atmasını sağlıyordu.
Böyle bir kaç dakika geçirerek içeceklerini içip, bitirmeleriyle Jimin, akvaryumun için de yüzen kişileri görmesiyle heyecanına yenik düşerek, Taehyung'un omzunu pat patlayarak bir kaç defa iteklemişti.
"Hey Taehyung, biz de onlar gibi yüzelim nolur nolur!" derken Taehyung'un önüne geçerek gözlerini büyültmüştü.
"Jimin bunu sonra da yapabiliriz. Şimdi saçlarımız falan ıslanacak, daha gezmeyi düşünüyoruz." diyen bedenle Jimin boynunu büküp, tatlı bir şekilde dudak büzmüştü.
"Olsun hava yaz havası, bir şey olmaz. Çok istiyorum lütfen, lütfen." derken Taehyung'un elini bir kaç kere çekiştirmişti.
"Peki, peki tamam, büzme şu dudakları." Taehyung, Jimin'e kıyamayarak kabul etmesiyle Jimin dediğini yaptırabilmenin mutluluğuyla havaya uçmuş Taehyung'un, dudağına kıkırdarken öpücük kondurmuştu.
"Sen şimdiden bana kıyamamaya başladın. Bu çok güzel... Hadi gidelim ve akvaryuma girelim." Jimin üstün bir tavırla konuşarak, kıkırdamaya devam ederken Taehyung'un, elini çekiştirerek hızlı adımlarla yürütmeye başlamıştı.
Bir kaç dakikanın ardından geldikleri gişeyle akvaryuma girmek için ücret ödemişler, kıyafet alarak erkek oldukları için aynı odada giyinmek için giyinme salonuna girmişlerdi.
İkisi de aynı anda birbirlerine bakarak soyunmaya başlamışlar, birbirlerini yiyeceklermiş gibi süzmüşlerdi. Jimin dudaklarını seksi bir şekilde yalarken, Taehyung dudağının kenarını ısırarak kaşlarını havalandırmıştı.
Ardından Jimin arkasına dönerek tamamen kendini çıplak bırakmıştı. Kıyafetlerini yirmi bir numaralı dolaba Taehyung gibi def ederken çırılçıplak arkasına dönüp, Taehyung'un tabureye bıraktığı su altı tulumunu alarak bacaklarına geçirmişti.
"Ahh şu akşam ne zaman gelecek acaba?" Taehyung yakınmadan edemezken, Jimin ona küçükçe sırıtmıştı. Hemen sonra üzerini tamamen giyip, fermuarı esmer gibi göğsüne kadar çekmiş ve esmer'den yanağına küçük bir öpücük almıştı.
"Hadi gidelim çok heyecanlıyım!" jimin aldığı öpücükle Taehyung'un elini tutarak yürümeye başlamıştı. Tabi bu sırada giydiği tulum yüzünden daha da belirginleşen kalçasına sert bir şaplak yemeyi de ihmal etmemişti.
"Şimdi senin gibi dudakları olan balıkların yanınamı gireceğiz biz Jimin?"
"Hımhım."
Taehyung kısa cevapla istemese de elini tutmuş, tebessümü yüzünden düşmeyen bedenin arkasından iç çekerek yürümüştü. Bu oğlan çok başka demeden edemiyordu içinden kendi kendine. İşten zaman ayıramayan adam onun için zaman bulup buluşturuyordu ve bundan mutluydu.
Nedense artık hep onunla olma isteği doluyordu içine. Bu iki gün aynı evde kalarak, yan yana film izlemeleriyle ve aynı yatakta sabah birlikte uyanınca bu isteği daha çok ister olmuştu. Deneme işini oldukça sevmişti, sanki bu elini tutup kendini sürükleyen oğlana bağlanıyordu. Denemeden de ileridelerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚜︎You Are My Home⚜︎
FanfictionDoyur beni seninle, yürüyemeyecek hale getir beni... Doç. Dr ve hastası en fazla, ne kadar ileriye gidebilirdi ki? Doctor #4 minv #1 taemin #1 sad #7 psikoloji #9 bxblove #6 sad #2 vmin #13 Başlangıç: 06.Mart.23 Bitiş: 18.Mayıs.23