39. ✔ ꙳Sen benim eşimsin-꙳

402 34 17
                                    

"Taehyung, biz şimdi ciddi ciddi evlendik mi?" inanamıyordum. Parmağımda ki yüzük olsun birbirimize ait olduğumuzu belirten kart olsun cidden siktir çekiyordum. Acayip deliceydi, beni sevinçten çıldırtıyordu.

"Evlendik, inanamayacak bir şey yok. Biz zaten evli gibiydik. Sen zaten benim eşimdin." benim dediklerime karşılık beni rahat sesiyle yanıtlamasıyla, göz devirip ona baktım.

"Yaaa ben burada heyecandan öleyim sen ise acayip rahatsın. Evli gibi olmak değil, biz ciddili evliyiz. Vallahi çakarım, heyecanını göster bana!" diyerek çığırmamla, beni göğsüne çekip esemde ki saçların üzerini öpmüştü.

"Ölüm lafı yoktu. Ayrıca ben heyecanımı yatakta gösterenim, aşkım." deyip beni serbest bırakmasıyla kıkırdadım.

"Hayvan, azıcıkta burada göster." diyerek göğsünü bir kaç kere küçük hareketlerle yumrukladım. Yumruklarımı büyük elleriyle tutup, bir anda dudağıma, dudaklarını değdirerek alt dudağımı kavramasıyla ellerim anında yanaklarını buldu.

Dudaklarımızı bir dans koreografisi gibi hareket ettirirken, dilim diline karıştı. Dans ettirdik dillerimizi akşamın bir yarısı sokakta. Elleri belimi kavrayıp, beni daha çok vücuduna çektiğin de eşimin diline doğru bir mırıltı bıraktım.

Yaralarımı saran adamın, ağzını defalarca kez yaladım, keşfettim. Kollarımı boynuna dolayıp, parmak uçlarıma çıktım, gözlerimi kapayıp kendimi ona bıraktım. Hasta benliğimle, onun olmaya bir kez daha adım attım. Onu her şeyin sonun da unutacak olduğumu, bilerek bu defa eşi olarak onunla birlikte olmak istedim.

Bir eli belimden aşağıya doğru kayıp, dilimi vakumlarken hafif eğilerek uyluğumu kavramasıyla alt bölge mi kasıklarına çarptım. Dudaklarında soluksuz kalmamı sanki anlamış gibi hafifçe geri çekilip, dudaklarımdan ayrılmasıyla, tuttuğu uyduğumu yukarıya doğru çekiştirdi.

"Taehyung, iyi değilim." sessizce dudaklarına fısıldayıp, gözlerimi kırpıştırdım. Kalçasının üzerine bacağımı sarmamı sağlamasıyla uyluğumu okşamaya devam edip, burnumun ucunu öptü.

"Otele gitmek ister misin?" diyerek soru sormasıyla, bir şey demedim cevap olarak. Sadece dudağına tekrar kapanıp, öpmeye devam ettim onu. Kalçasında ki bacağımla onu, kendime daha çok çekip kasıklarımızın sürtünmesini sağladım.

"İyi değilim... İyi değilim Taehyung, ölene kadar kollarında olmak istiyorum. Sokakta, yatakta kimseyi umursamadan ölene kadar senin yanında, senin koynunda olmak istiyorum." dudaklarından saliselik ayrılıp, dudaklarına nefesimi vererek konuştum.

"Sen her zaman benim yanımda olacaksın, her-" konuşmasına izin vermedim. Zaten biliyordum devamını, ben onun yanında olacaktım hep. Biz, ben ölene kadar ayrılmayacağız.

Dudaklarına susmasını sağlayıp, tekrar kapanmamla küçük küçük öpücükler bıraktım. Kirazlarını sulu sulu öptüm, dilimi gezdirdim. Nerede olduğumuz umurumda bile değildi. Belimde olan eline, dudaklarına dilimle baskı kurup, aralamasını sağlarken ulaştım. Elinin üzerini okşayıp tutarak, aşağıya doğru sürttüm.

Ardından uylugumda ki elini de tutup aynı anda iki elini de kalça yanaklarıma sabitleyerek sıkmasını sağladım. O dudaklarıma karşılık verirken, kulaklarımıza ulaşan ıslak seslere kalça mı sertçe sıkıp, avuçları arasında ovmasıyla dayanamadım, dudaklarına inlemeleri mi bıraktım.

Sokakta olduğumu, unuttum. Ona bıraktım kendimi, tamamen sevdiğime.

"Sakin ol güzelim. Biraz daha beklememiz gerek, çünkü sana şuan bile olsa unutulmaz bir gece yaşatmak istiyorum." diyerek beni kucağına almasıyla, kucağında rahat olmak için küçük bir zıplayış yapıp bacaklarımı beline, kollarımı boynuna sıkıca sardım.

⚜︎You Are My Home⚜︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin