18. ✔ ꙳Bencillik ediyorsun.꙳

522 47 35
                                    

"Doğru tut şu suyu!" Beni Kim Taehyung çıldırtıyordu. Dediğim kelimelerden sonra beni bileğimden tutup sürükleyerek nehir kıyısı gibi bir yere getirmişti. Burayı nasıl biliyordu bilmiyordum, ama getirdiği yerde insanların şu içmesi için su çeşmesi ve küçük bir tas vardı.

Çeşmeden su boşa gitmesin diye tasla bacaklarıma nehirde su dökerken bacaklarımı hızlı hızlı elini kullanarak yıkamasıyla, ona izin veriyordum çünkü aceleci davranışı bir sorun var gibi hissettiriyordu.

"Doğru tut şu suyu! Şortu mu da çıkarmak istiyorum bok oldu!" derken çıplak ayağımla, nehrin için de suya çarpıyordum.

"Kıyafet yok yanımız da, banyo dedin elde ki imkanları kullanmaya çalışıyorum işte."

"Off ama gelmeyecektim işte bu kamp belasına! Neden geldim ki, neden onları kampa getirmek zorundaydın ki öf öfff!" o günkü kıskanç tavrımı sikip atmak istiyordum sitresten.

"Jimin, çocuk tavırları sergileme. Yeğenim o benim arkadaşlarıyla benim öncülüğüm de kamp yapmak istemiş, isteğini üç günlüğüne gerçekleştiriyorum, bu kadar. Şimdi beni seviyormuş gibi kıskançlık krizlerine giren sensin ve şimdi cezanı çekiyorsun." demesiyle küçük bir kahkaha atıp eğilerek temizlenen ellerimle bacağımı ovan ellerini tenimden ittim.

"Uzak dur benden! Çocuk tavırlarıymış güleyim bari. Baştan hataydı her şey zaten! Aptal gibi kapımı kilitlemeyip babama yakalanmam ile getirildin karşıma! Şimdi de önceden yara almamış gibi peşine takılmış bir saçmalığın peşinde ilerliyorum." sinirle nehirden çıkıp toprağa basmamla suyun içinde ayaklanmış ona doğru dönerek konuşmama devam ettim.

"Bunu neden yapıyorum onu da bilmiyorum ya işte! Tek derdim iki yıl önce ki gibi sikin olmalıydı ama istemediğim halde kıskançlık sergilemem benim hatam değil!" bana her kelimem de yaklaşıp önümde durmasıyla elinde ki tası yere bırakmıştı.

"Daha az önce öpüşüyorduk biz, ama şimdi toxic gibi kavga ediyoruz. Tıpkı eskisi gibi! Ailem de böyleydi sonra farklı, farklı bedenler geldi. Sesler, inlemeler sussun isterdim yine susmazdı! Ben istemezdim böyle sik düşkünü olmak ama oldum işte! Sonra hayatıma birisi geldi her şeyi bok etti! Bak kulağım da taşıyorum hala izini! Ben böyle olmak istemedim!"

"Ciddi ilişkiye girmekten, sonun da başka bedenlerle aldatılmaktan korkuyorsun... Sen sik düşkünü falan değilsin. Beynin sana oyun oynuyor sadece... Geçmişte o kişi kimse ve sana ne yaptı ise, yine onun gibi olacak sanıyorsun. Kendini o kişi gelmeden önce ki gibi yaşayarak kurallıyorsun. "

"Sende başka bedenleri getirir misin? Bana, bunun gibi yara izi bırakırmısın?"

"Peki sen beni, üç beş ay sonra bıkar mısın?" sorduğum soruya karşılık sorusuyla kulağımda ki yarayı göstermek için çektigim saçlarımı bırakarak hızlı bir şekilde başımı hayır anlamında salladım.

Geçmişimi anlatmadığımdan bilemezdi onu bırakmayacağımı. Sorduğu sorular da haklıydı...

"Bunun bir garantisi yok ama."

"Var işte! Geçmişte durdum! Şimdi seni tattım, seninle sex yaptım! Hala yanındayım, seni kıskanıyorum. Bıkmadım, bak düzeliyorum karavan da dediğin gibi. İzin ver seninle düzeleyim, normal bir hayata adım atayım. Sen iyileştir beni... Bunu kimse bilmez söz, yalvarıyorum..." diyerek kollarını tuttum.

"Bencillik ediyorsun."

"Taehyung, seni gerçekten istiyorum... Seninle olmak istiyorum, hep benimle olmanı istiyorum. Seviyor gibi mi yapıyorum, seviyor muyum bilmiyorum. Yine de ne olduğumuz/nasıl olduğumuzun bir adı olmasın ama seans dışı da benim ol. Varsın her zaman ki gibi bencil ola-." konuşurken aniden dudaklarıma kapanan dudaklar'la kollarını tutan parmaklarım açılırken, yerini ezberlemiş gibi ellerim saç tutamlarına ulaştı.

⚜︎You Are My Home⚜︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin