5. ✔ ꙳Ne oluyordu şuan?꙳

773 58 43
                                    

Afrodit: Yeni dövmem nasıl beyler?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Afrodit: Yeni dövmem nasıl beyler?

User50: Hassiktir

Hyun.rie: Senin götünü yalarım-

Pro.Daddy: Rüyalarıma girmeye başladın

User478: Hayranın oldum, sadece bir gece

KnoW.lee_: Tatlı olmuş

Han-sung: seni anlamış değilim

Bahçe de kıkırtılar eşliğinde yorumları okurken portakal kokusunu içime çekiyordum. Öyle güzel portakal elma ve limon kokusu burnuma doluyordu ki iyi ki bunları çocukken dikmişim annemle diyordum.

Kafamı rahatlatmak istediğim zaman bu bahçeye geldiğim de huzura ermiş oluyordum. Burada çocukluğum geçmişti, bu bahçe de düşüp kalkmıştım. Dizlerimi yaralamıştım, kafama portakal yemiş acıdan dört nala koşmuştum.

İlk cinsellik duygularını fark ettiğim de bu bahçe de bulmuştum kendimi, burasıydı işte hayatım, batıp çıktığım bir dönem olmadığım malikane.

Daha dokuz yaşındaydım ve cinsellik isteğim beni yavaş yavaş olmak üzere bir anda tetiklenmişti. Yaşım büyüdükçe kim bilebilirdi, film izlerken gelen sahnelerle vücudum da daha fazlasını isteyeceğimi?

Sonra birisi çıkıp gelmişti işte ve arzularım bir anda şimdi ki gibi köşeye çekilişti.

O küçük yaşlarım da aklıma dolanlarla savaştım. Ama hiçbir şekilde kendime mastürbasyon yapmak için dahi dokunmamıştım. Zaten o yaşlar da aklım da ermezdi ya işte...

Sonra ise on sekiz olduğum gün arkadaşımla bara gittiğim de gördüğüm öpüşen, ayakta sevişen çiftlerle aklıma dolmaması gereken sahneler dolmuştu.

On iki yaşın da olsam ergenlik derdim, ama hiç bitmeyen bir ergenliğe girmiştim.

Dokunulmak, sex yapmak istemiştim. Değişik türler de, normal olamayacak kadar değişik türler de... O anda barın en izbe köşesinde gördüğüm iki erkekle sanki başımdan vurulmuştum. Erkeklerden hoşlandığımı on bir yaşında anlasam dahi amcamın söyledikleri ve yaptığı yüzünden hiçbir zaman dışarıya yansıtamamıştım.

Ama orada on sekiz yaşında gördüğüm iki erkeğin seksiyle işte bu demiştim. O gün oradan kaçar gibi çıkmış, eve koşarak gitmiştim. O günden sonra on altı yaşında başladığım mastürbasyon'lara daha çok devam etmiş gün de en az üç kere kendimi gökyüzüne ulaştırmıştım.

Sonra gördüğüm fantezi mağazalarına girmiş her çeşit aleti alarak kendime koleksiyon oluşturmuştum. Her gece pornalarla düşüp, kalkmış gece mi dahası için gün etmiştim amma velakin mastürbasyondan ileriye de gidememiştim.

⚜︎You Are My Home⚜︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin