Boynumun dakikalardır çekiştirilerek, emilmesiyle sesli bir tonda, yüksek nota da inliyordum. Morardığına emin olduğum boynumun her bir yanına batan ve gezinen dişlerle kucağında çığırıyor, nefes nefese kalıyordum. Cama sırtımın her hırsla çarpıldığında aklım duracak gibi hissediyor, bacaklarımı kasarak belini sıkıştırıyordum.
Boynumdan kulak mememe gelen dudaklarla soluklarım daha da hızlanış gösterirken, saç diplerine parmaklarımı geçirip zevkle kucağında kıvranıyordum. Kulak mememi dilini çıkartıp her yaladığın da, her kulak mememi dudakları arasına alarak çekiştirdiğin de kendimi eline daha fazla bastırıyordum.
Sırtımın kendimi ellerine bastırmalarımla, camdan ayrılıp saniyeler içinde siyah geniş yatakla sertçe buluşmasıyla soğuk tenimi titretti. Kulak mememi dudaklarının arasından bırakması ile ortaya dökülen şılap sesine azdırıcı inlemem eşlik etmişti.
"Tenin muhteşem Jimin. Freyza kokun herkesin tenini öpmek isteyeceği kadar güzel." şişmiş dudaklarıyla yüzünü yüzüme sabitleyerek konuşması bana sesli bir iç çektirdi.
"Senden bu kelimeleri işitmek için daha da güzeli olurum." diyerek onu yanıtlamamla tebessüm etmişti.
"Daha güzeli olma Jimin, sen yeterlisin ruhun güzel jimin." derken üzerimde ki atletimi çekiştirerek bir hız çıkartıp atmasıyla derin bir soluk aldım.
"Yeterli olmak istiyorum, varlığım için günah işleye bileceğin kişi olmak istiyorum." burnunu göğüs kafesime sürterek adım adım göğüs ucuma gelip, dudaklarını meme ucumda dinlendirdiği esnada konuşarak dudaklarımı yaladım.
"Bunlar fazla istikrarlı istekler frezya." deyip dudaklarını aralayıp tomurcuğu mu dudakları arasına almasıyla ilk kez tattığım duygu yüzünden yüksek sesle inleyip saç tutamlarını hiç çekmediğim sertlikte çektim.
"F-fazla ıslak, s-sıcacıksın Taehyung." sıcaklığı sesimi titretmişti. Ağzının içi her şekilde keşfe çıkmak isteyeceğim kadar sıcaktı. Bana zevki en iyi halde tattıra bilecek tek adamın sıcaklığı oydu, bundan şuan emindim...
Geçmişte sandığım kişi sadece bir hatadan ibaretti. Ama o esas olandı...
"Mmhğğ" meme ucumu dudakları arasında çekiştirerek emişi, altında kıvranmamı sağlarken; saçlarının arasında ki ellerimi tek eliyle bileklerimden tutarak çekmesiyle başımın üzerinde sert hareketlerle hizalamaştı.
"Tae-mhğğ" dilini meme ucumda çevirmesiyle adıyla inleyip, sikimi onun sikine doğru ittirdim.
"Rahat dur." sert ses tonuyla emir vermesi yüzünden duraksarken, diliyle meme ucumla oynaması beni çıldırtıyordu.
Diğer eliyle, diğer tomurcuğumla oynaması dudaklarımı yalamamı sağlarken bileklerimi çekiştirerek bir şeyler yapma isteği uyandırıyordu vücudum da.
Bir mememi emerken, diğerini parmaklarıyla kıskaç yaparak saniyelerce sıkıp bırakmasıyla aynı zamanda, çekiştirmesi bacaklarımı yatağa vurmama etki oluyordu.
Başımı kaldırıp ona bakma çabalarıyla uğraşırken gördüğüm bana bakan gözlerle, yüzüne bakarken inleyip meme ucumla dudaklarının birleşimine bakarak şehvetle başımı geriye yatırdım.
Öyle güzel emiyordu ki her an onu emzirme isteğini bütün hücrelerim de uyandırıyordu. Dudaklarının arasından her dakika çıkan seslerle kan akışımın iyice hızlandığını hissediyordum.
Kasıklarımda oluşan hafif sızı yüzünden pantolonumu zorlayan penisim, aynı şeyleri dişlerini kullanarak diğer meme ucuma da uygulaması ile yavaş yavaş canımı yakmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚜︎You Are My Home⚜︎
FanficDoyur beni seninle, yürüyemeyecek hale getir beni... Doç. Dr ve hastası en fazla, ne kadar ileriye gidebilirdi ki? Doctor #4 minv #1 taemin #1 sad #7 psikoloji #9 bxblove #6 sad #2 vmin #13 Başlangıç: 06.Mart.23 Bitiş: 18.Mayıs.23