"Akıl durdu. Kalp soğudu. Dilde susunca; vazgeçtim..."
2005 senesi Ankara
Küçük Gülçin Erva gece babasının güvenli kollarında uyurken, sabahına o güvenli kolların olmadığını hatta gittiğini öğrenmişti. Daha 5 yaşında olmasına rağmen hayattan ilk tokadını babasının gidişiyle tatmıştı.
Annesiyle beraber aylarca Ankarada kalmaya devam eden Gülçin Erva babasının gelmeyeceğini anladığı zaman büyümüş gibi hissediyordu. Hatta annesinin bu şehirde artık yapamadığını fark etmişti. Bunu fark etmesinin üzerinden bir kaç hafta sonra 5 yaşındaki Gülçin Erva en yakın iki arkadaşını geçmişinde bırakmış ve annesi Nilufer hanım ile Ankaradan taşınmıştı.
2014 senesi Ankara
Seneler sonra Ankaraya gelen Gülçin Erva bu kez yalnızdı. Babası gibi anneside onu ölerek yalnız bırakmıştı. Babası belki ölmemişti ama kızı için artık ölüden bir farkı kalmıyordu. Babasının onda açtığı yaralar yetmemiş bu kez amcası ve ailesi tarafından yeni yaralar alıyordu.
Amcası onu babasının gidişiyle suçluyordu. Amcası bildiğini zannediyordu. Halbuki olay hiçte öyle değildi. Babası kendi isteğiyle ailesini bırakıp gitmişti. Ve gidişinin sebebini sadece annesi yani Nilufer hanım biliyordu.
2015 senesi Ankara
Gülçin Erva ilk kez 15 yaşında imam bey amcasıyla karşılaşmıştı. Hayatının en güzel dönüm noktasıydı imam bey amcası.
2018 senesi Ankara
Gülçin Erva bu sene ilk kez durmadan ismi zikredilen Ali Timur ile karşılaşmıştı. Belki unutmuş ola bilirdi ama çocukluğunun en güzel ve özel ayrıntılarından biride Ali Timurdu...
2019 senesi Ankara
Gülçin Erva'nın artık 19 yaşı vardı. Yeni kapanmış genç güzel bir kız olmuştu. Dışarıdan sakin görünmesine bakmayarak içinde ve tanıdıklarına karşı deli doluydu. En çokta Ali Timur'a. Ali Timur....Sevdiği adam, gönlünü feth eden bir diğer adamdı. İlk Muhammed amcasıydı onun için. Yani artık oydu...
2020 senesi Ankara
Gülçin Erva ilk kez karşılaştığı durum karşısında dumura uğramıştı.
Leyla; yani Ali Timur'un sevgilisi ve Ahmet; yani Ali Timur'un en yakın arkadaşı, dudak dudağa dip dibeydiler. Hem de Ali Timur'un hayalini kurduğu evde.
Gülçin Erva olanları direkt Ali Timur'a söylemek isterken beklemediği bir şeyle karışmıştı.
Leyla ve Ahmet'in onu tehdit edişiyle.
Tehdit ettikleri şeyde amcasının payı büyüktü aslında. Kendi kuzenini, kendi kanından olan birini değilde gereksiz insanları savunuyordu amcası.
Amcası onu ölümle, evlilikle tehdit ediyordu. Amcasının bunları yapa bilecek olmasıydı Gülçin Ervayı susturan. Bir kez bunu yapmaya çalışmıştı hem.
O gün susan Gülçin Erva aslında bu ihaneti içten içe bilen Ali Timur'dan habersizdi.
Ve Ali Timur da bu ihanete susan Gülçin Erva'dan.
İkili ihanetin gerçekleşmesi ile yüzleşirken Ali Timur eski sevgilisi ve yakın arkadaşından çok Gülçin Ervaya kırılarak, suskunluğuna gömülmüştü.
Bu suskunluk ara sıra unutulsada kırgınlık geçemiyordu...
2022 senesi Ankara
Gülçin Erva ve Ali Timur nişanlıyordu.
Gülçin Erva her ne kadar ilk başta bu evliliği kabul etmesede gecenin bir yarısı tehdit etilmiş ve tehdit eden kişi yine amcası İhsan'dı.
Bu kez kararını değiştirerek evet demesi Ali Timur'u şaşırtmıştı. Çünkü Gülçin Erva istemiyorsa istemiyordur. Onu yolundan döndürmek hayli zordu.
Bir gecede verilen ani karar Ali Timur'u derin düşüncelere boğmuş ve hiç bir sonuca varamamıştı.
Ali Timur'un evliliği kabul etmeside meçhuldu. Sebebini o bile bilmiyordu.
İkili Ali Timur göreve gitmeden önce nişanlanmış ve imam nikahı kıymışlardı. Böylelikle hikayelerine ilk adımı atılmıştı....
Asıl hikaye; susulan ihanete rağmen Gülçin Ervaya kıyamayan Ali Timur ve onca tehdite rağmen sevgisinden vazgeçmeyen Gülçin Erva'nın hikayesiydi.
Giriş bölümünden sonra bence artık olaylar anlaşılıyordur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOZKURT
General FictionHer başlangıç vedaya atılan ilk adımdır. Gülçin Erva ve Ali Timur'un hayatı ve hikayeleri gibi. BOZKURT İSİMLİ BÖLÜM BAŞLIĞINI OKUYUN! KİTAP HEM KOMİKLİK HEM DE DUYGUSALLIK İÇERİR. UNUTMAYIN BU BİR KURGUDUR