Rica ederim okuyan herkes yorum yapabilir mi? Ya da oylama yapabilir mi? Çok bir şey istemiyorum ki, sadece bunları yapın. Çünkü bunlar oldukca yazma hevesim artıyor. Emeğimin karşılığının olduğunu hissediyorum. Rica ederim beni kırmayın❤️🩹
~ 🍐 ~
Huzur...
Bir gece yarısı ve ya gündüz kıldığın namazlarda hissedersin. Allah'a sığınmakta hissedersin. Koşulsuz şartsız Allah tarafından sevilmekte hissedersin. Dualarının dahada hayırlı bir şekilde kabul olmasında hissedersin.
Seni Allah için seven birinde hissedersin.
Benim için huzur tam anlamıyla bunlar demekti. Ali Timur demekti.
Ben Ali Timur'a aşık olduğumda bu sevginin karşılıksız olacağına kendimi o kadar fazla alıştırmışım ki, gerçek olduğu halde bazen şaşırıp kalıyordum.
Sanki bir rüyanın içindeymişim gibi hissediyordum. Ya da anlık bir sanrı.
Bu yüzdendi benim durmadan varlığına şükretmem, kaybolduğu zaman endişe duymam.
Kendimi o kadar fazla sevgisizliğe alıştırmışım ki, gördüğüm ve ya hissettiğim her sevgiyi sorguluyordum.
Şimdide olduğu gibi.
Ali Timur huzurla sol yanımda uyurken ben onu izliyordum. Ne kadar da güzeldi sevdiğinin senin yanında böylesine rahat olması. Ne kadar da güzeldi sevdiğinin bu denli masum olması.
Sağ yanağı yastığa dayalıyken bir eli sağlam elimi sıkıca kavramıştı. Bırakmak istemez gibi. Yeni çıkmış kirli sakalları tüm yüzünü kaplamıştı. Bu yüzden gülünce dudak kenarında oluşan ince çizgilerini göremiyordum. Ama buna rağmen kirli sakalı ona çok yakışıyordu. Uzun, kıvrımlı kirpikleri arada kırpılırken aynı şekilde dudakları da kıpırdanıyordu.
Sessiz bir serzeniş vardı dudaklarında.
Sadece kendisinin ve Allahın bildiği. Merakıma yenik düşerek kulağımı dudaklarını yaklaştırdım. Bu haraketim yanlış olabilirdi ama merak etmiştim işte.
Önce kulağıma sessiz iç ısıtan sesi doldu, ardından dudakları yanağımı buldu.
"Seni Allah için çok seviyorum." Merak ettiğim şey kesinlikle bu değildi çünkü Ali Timur zaten davranışlarıyla bana bunu hissettiriyordu.
Geri çekilerek ona baktım. "Ya Ali Timur!"
"Ali Timur kurban olsun seni yaradana. Söyle iki gözüm."
Dudak büzerek ona baktım. "Rüyanda ne sayıklıyordun?"
Başını yastığa koyarak tavana baktı. "Seni sevdiğimi."
Sağ kolumun üzerine yavaşça yatarak başımı Ali Timur'un karnına koydum. Uzandığım yerden yüzünü izlerken, "Bakıyorum da sabah sabah pek bir romantiksiniz." dedim.
Sol eli başımı bulurken, sağ eli alçıda olan kolumu okşamaya başladı. "Ben her zaman romantiğim hanımefendim." Gözlerimin en derinine bakarken iç çekmeden duramadım. Sözleriyle ayrı gözleriyle ayrı feth ediyordu kalbimi.
"Rahat uyuyabildin mi?" diye sordu Ali Timur.
Üzerinde biraz daha kayarak bu kez göğsüne yaslandım. Başımı sallayarak, "Hı-hı." diyerek mırıldandım.
Dudaklarında tebessüm belirirken, "Yavru kedi misin sen mırıldanıyorsun?" diye sordu.
Dudaklarımı bilmem der gibi büzerek, "Orasını bilemem." dedim. Sonra yavaşca göğsünden kalktım. "Hadi kahvaltı hazırlayalım acıktım ben." Birazcık acıkmış olabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOZKURT
General FictionHer başlangıç vedaya atılan ilk adımdır. Gülçin Erva ve Ali Timur'un hayatı ve hikayeleri gibi. BOZKURT İSİMLİ BÖLÜM BAŞLIĞINI OKUYUN! KİTAP HEM KOMİKLİK HEM DE DUYGUSALLIK İÇERİR. UNUTMAYIN BU BİR KURGUDUR