~ 🍐 ~Küçük Gülçin Erva bir elinde tuttuğu havucun alt kısmını dudağına yaslamış karşısında arkaları dönük duran arkadaşlarına şarkı söylüyordu. O ses Türkiyecilik oynuyorlardı. En sevdiği oyundu bu. Elinde tuttuğu havucu mikrofon niyetine kullanıyordu.
Bot mu giyeydin?
Kot mu giyeydin?
Siyah kazaklayını mı?
Çok mu seveydin?
Gece mi gezeydin?
Hayır mı yeydin?
Unuttum (unuttum)Poposunu iki yana sallayarak bir elini uzatarak parmağını salladı. Televizyondaki ablalar hep böyle yapıyordu. Onlardan öğrenmişti Gülçin Erva.
Pot mu kıyaydın?
Kalp mi kıyaydın?
Taş mı ataydın?
Kuş mu tutaydın?
Düşünceli miydin?
Bananeci miydin?
Unuttum!Cırtlak sesiyle bağırarak şarkıyı söylemeye devam etti. Durmadan haraket ediyor arkadaşlarının dönmesini bekliyordu. Uyumuşlar mıydı acaba? Niye dönmüyordu bunlar!
Yayandan kim ömüş ki?
Yoyundan kim dönmüş ki?
Elimden kim tutmuş ki?
Bak asyında
Hiş iyi dilim ben!
Ösem biy kuytulsam ben
Kısmetsiz kediyim sankiElindeki havucu dişleyerek, ucunu kopardı sonra Doğukan'ın kafasına attı. Talimatı almış gibi hemen dönen Doğukan'ın artık dayanacak gücü kalmamıştı. Bu kız yüzünden erkenden yaşlanacaktı.
Aşkım bakşana bana aşkım
Aşkım ağyayım ama aşkım
Yat kayk hep bini düşün
Yat kayk hep bini
Yat kayk hep bini düşün
Yat kayk hep bini!Elindeki havucu dişleyerek şarkıyı yarıda kesti. Yorulmuştu canım. "N'oldu? Neden devam etmiyorsun?" Diye sordu Doğukan. Havucu olmayan dişleri ile kemirmeye çalışan Gülçin Erva iç çekti.
"Sizinle uynanmıyoy ya! Uynayamıyoysunuz! Yaşyı amcayay gibi uyukluyonuz." Dedi. Doğukan güldü. Bazen sıkıcı buluyordu bu kızı ama çokta komik biriydi. Elini saçına uzatıp okşamak isterken, Gülçin Erva geri çekildi.
"Dokunma!" Babasının izlerini taşıyan saçını kimseye dokundurtmuyordu iki senedir. Sanki dokunsalar kaybolacak gibi hissediyordu.
Kızlardan biri gülerek, "Ay sanki dokunsa ne olacak?" Diyerek güldü. Elini uzatıp saçlarını karıştı. Minik Gülçin Erva elindeki havucu bırakarak ellerini saçlarına götürdü. Gözleri usulca dolarken, "Naptın şen!" Diye bağırdı. Onun yüzünden babasının izleri gitmişti. Kız alayla, "Amma cıyaklamaya başladın ha sende. Sanki naptık." Dedi.
Kaşları çatılan Doğukan, "Seda sussana! Daha çocuk o." Dedi. Tamam Gülçin Erva ile aralarında hep kavga olurdu ama kimsenin onunla kavga etmesinede izin vermezdi.
Gülçin Erva dolu gözleriyle buraya doğru gelen Ali Timur'u gördü. Ali Timur'un kaşları çatılmıştı. Gülçin Erva'nın alt dudağı daha çok titredi. Gelen Ali Timur'a doğru. "Alişşş babam gitti..." dedi. Doğukan hariç diğerlerine güvenmiyordu. Ama hep bir yerlerden onu izleyen ve canını sıkan olursa olaylara damlayan Ali Timur'u seviyor ve inanıyordu. Ona olan güveni bambaşkaydı. Hem Ali Timur, Ali ismini bir tek onun söylemesine izin vermişti. O da Erva demesine izin vermişti.
"Ne oluyor burada?" Diye sordu Ali Timur.
Az önce saçlarına dokunan Seda kendi saçlarıyla oynayarak, "Ali hoş geldin." Diye sevinçle konuştu. Ali Timur ona doğru, "İsmim Ali Timur benim. Sadece Ali değil!" Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOZKURT
General FictionHer başlangıç vedaya atılan ilk adımdır. Gülçin Erva ve Ali Timur'un hayatı ve hikayeleri gibi. BOZKURT İSİMLİ BÖLÜM BAŞLIĞINI OKUYUN! KİTAP HEM KOMİKLİK HEM DE DUYGUSALLIK İÇERİR. UNUTMAYIN BU BİR KURGUDUR