-موضوع جلسه ی امروز راجع به چیه رئیس پارک ؟چانیول با صدای مدیر شین سرشو از تبلت رو به روش بلند کرد.
بعد از ظهر یه روز زمستونی بود یه هفته ای از کریسمس میگذشت و چانیول با چند تا از مدیران یه جلسه ی وسط هفته ای ترتیب داده بود.
-جلسه امروز در مورد تصمیم گیری جدیدیه که میخواستم باهاتون در میون بذارم . قراره طبقه ی زیرزمین شرکت رو تبدیل به یه باشگاه ورزشی کنیم .با حرف چانیول مدیرها نگاه متعجبی به همدیگه انداختن و مدیر شین پرسشگرانه گفت:
-باشگاه ورزشی؟ کل طبقه به اون بزرگی ؟
چانیول گفت:
-بله .یه باشگاه ورزشی بزرگ ، همراه با رختکن و حمام و همینطور صندلی های ماساژ .
مدیر دو گفت:
-اما جناب پارک ، طبقه ی زیرزمین دو تا از بزرگترین واحدهای کارمندامون مستقرن. چطور می تونیم همچین کاری بکنیم ؟-یادتون رفته تا ماه مارچ داریم یه ساختمون جدید میخریم؟ طبق بررسی هایی که من انجام دادم دو واحدی که اونجا مشغول به کارن وابستگی به بقیه واحدها ندارن و می تونیم بفرستیمشون اونجا و در نتیجه میتونیم طبقه ی پایین رو به طور کامل به باشگاه ورزشی اختصاص بدیم.
مدیر شین انگشتهای دو دستشو به هم چسبوند و با لحن کنترل شده ای گفت:
-طبق بررسی هاتون ؟ رئیس پارک ، فکر نمیکنید قبل ازینکه تصمیم گیری کنید باید به ما هم اطلاع بدید ؟
چانیول سرشو کج کرد و با لحن خونسردی به مدیر شین گفت:
-اگر حرفی در این مورد دارید میشنوم مدیر شین.
مدیر شین نفس عمیقی کشید و گفت:
-در مورد خرید ساختمون جدید ما هنوز مطمئن نیستیم. ممکنه تا ماه مارچ برنامه عوض شه. گرفتن همچین تصمیمی هم ریسکیه و هم لزومی نداره .شرکت بیون تا به الان ازین جور چیزها نداشته و از الان به بعد هم مسائل مهم تری از داشتن باشگاه ورزشی و صندلی ماساژ برای کارمندها داریم !لازم به ذکر نیست که تبدیل کردن یه طبقه ی به اون بزرگی به باشگاه هزینه ی زیادی میبره
زمزمه ای از مدیرها بلند شد و چند نفری به موافقت باهاش سرتکون دادن.
اما چانیول با قاطعیت گفت:-من برعکس شما فکر میکنم.درسته شرکت بیون تا بحال ازین جور تسهیلات نداشته .اما تا به حال به وضعیت کارمندانمون فکر کردید ؟ روزی 8 ساعت پشت میز میشینن.با یک ساعت تایم ناهار که حتی نمی تونن از شرکت خارج شن. به غیر ازون حدود 70 درصد کارمندا حداقل یک سوم ماه رو مجبورن اضافه کار بمونن. تا ساعت 10 یا 11 شب. ینی حدود 12 ساعت کار! واقعا فکر نمی کنی یه مقدار امکانات رفاهی حق کارمندی باشه که داره توی یکی از مثلا بهترین کمپانی های کره کار میکنه ؟ کارمندای ما چطور می تونن بهترین پتانسیل خودشونو ارائه بدن اگر قراره 12 ساعت نان استاپ پشت میز بشینن و کار کنن ؟ چطوری می تونیم اسم خودمونو کمپانی تاپ کشور بذاریم وقتی کمپانی های کوچیکتر از ما همین الان این امکاناتو دارن ؟ در مورد هزینه ها هم نیازی نیست نگران باشید. در واقع من اینو یه سرمایه گذاری میدونم نه هزینه. کارمندی که امکانات رفاهیش افزایش پیدا کنه راندمان کارش بالا میره و به سود بیشتری به کمپانی میده .
ESTÁS LEYENDO
April Fool's Day (دروغ آپریل)
Fanfic"بیون بکهیون وارث بیست ساله ایه که اصلا چشم دیدن دستیار معتمد پدرش پارک چانیول که خیلی مغرور و خودخواهه رو نداره ، چی میشه اگه تو اولین مسافرت مجردی ای که میخواد با دوستاش بره شرط پدرش برای اجازه دادن بهش این باشه که حتما باید چانیول هم باهاشون بیا...