Uyandığımda çok üşüyordum. Yataktan doğrulup su bile içemiyordum. Bir süre yorganıma sarılıp, titrememin geçmesini bekledim. Ama titreme şiddetleniyordu.
"Anne!"
Sesimi ben bile duyamıyordum. Yanan boğazımı temizledim.
"Anne!"
"Bu sesle kedi bile çağıramazsın."
"Aren abi."
" Hay senin abine."
"Ne?"
"Söyle abicim ne oldu?"
"Kendimi çok kötü hissediyorum." Konuştukça boğazım ağrıyordu. Yutkunamadım. Kafamı tutan bir elle doğruldum. Elime tutuşturulan suyu içtim.
"Ateşin var senin. Olmaması saçma olurdu gerçi. Karın altında iki saat ağladın."
"Sen.. Nasıl?"
"Tam penceremin önünde bir yavru kedi miyavlaması olunca uyumak zor oluyor tabi."
"Ben... özür dilerim." dedim. Aren sıkıntıyla nefes aldı.
"Neden o kadar ağladın kedicik?"
"Kedi değilim ben." Sesimi sert çıkarmaya çalıştım ama boğazım acıyınca kedi gibi çıkmıştı. Aren kahkaha attı. İlk kez kahkahasını duyuyordum.
"Aynen pisicik."
Tam itiraz edecekken annemin sesini duydum.
"Mavi'm."
"Anne."
"Ateşi var Hanife hanım." Aren'in sesi rahatsız olmuş gibi çıkıyordu.
Annem gelip alnıma dokundu.
"Ah güzel oğlum benim. Kalk hemen duşa."
"Üşüyorum ama."
"Sen bir yıkan bende yiyecek bir şeyler getireyim. Sonra ilaç alırız."
Annemin yardımıyla yataktan çıktım. Banyoda suyu ayarlayıp çıktı. Su iğne gibi batıyordu vücuduma. Zor ayakta duruyordum. En sonunda suyu kapatıp çıkarken ayağım kaydı ve düştüm. Acıyla inledim.
"Kedicik iyi misin?"
"Evet." dedim sinirle. Aren hala odamdaydı.
"Yardım ister misin?"
"Hayır!"
Ayağa kalkmaya çalışırken tekrar düştüm. İçimden kendime küfür ederken kapı açıldı.
"Pek iyi görünmüyorsun."
Elimle çıplak bedenimi kapatmaya çalıştım.
"Çık lütfen." dedim hemen.
Aren sinirle nefes aldı. Ardından koltuk altımdan tutup beni kaldırdı. Refleks olarak omzuna tutununca beni tutan beden gerildi. Utançtan kulaklarım yanıyordu.
"Bırak." dedim titrek sesimle.
"Aynen bırakayımda yeri boyla yeniden."
"Bırak lütfen. Düşmem."
Sesim daha kısık çıkmıştı bu kez.
"Bakmıyorum ben sana. Gel hadi."
Beni banyonun ortasına çekip belime bir havlu doladı. Sonra bileğimden tutup banyodan çıkardı.
"Bir yerin acıyor mu?" dedi.
Kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Çıkıyorum şimdi sende giyin hızlıca."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi
Romance(Tamamlandı) Mavi, göremediği bu dünyanın karışıklığına alışıktı ama annesinin yeni kocasının oğlu daha da karıştırıyordu aklını.