Telefon sesiyle uyandım. Aren söylenerek üzerimden uzanarak telefonunu aldı. Ses kesildi.
"Günaydın akşamcı." dedi Aren alayla.
"Akşamcı değilim ben. Sadece bir bardak içtim."
Yatakta doğrulup sırtımı yatak başlığına yasladım. Başlığın soğuk metal düğmeleri vücuduma değince ürperdim. O an üstsüz olduğumu anladım. Yorganın altından çıplak bacaklarıma dokunurken dün gece olanları hatırladım. Utançla yüzümü buruşturdum.
"Ne o hatırladın galiba." dedi Aren gülerek.
"Pantolonum nerede?" sesimi ben bile zor duyuyordum.
"Ben çıkardım. Rahatsız ediyor gibiydi. Sürekli mızmızlandın."
Örtüyü üzerime çekip yüzümü sakladım. Aren örtüyü çekip aldı.
"Şimdi mi utanıyorsun? Dün beni o kadar yükselttikten sonra uyudun. Ne kadar zor sakinleştim haberin var mı?"
"Kızdın mı?"
Belimden tutum altına aldı.
"Kızdım tabi."
"Ne yapayım alışık değilim."
"Neden içtin peki?"
Burnumu sıktı. Elini ittim.
"Çünkü Gizem bebek dedi bana."
Aren yanağımı ısırdı.
"Böyle gaza geliyorsan bebeksin tabii. Bir daha ben yokken içmek yok."
"Yok." dedim hemen. Güldü.
Sonra yavaş yavaş yanaklarımı öperek boynuma indi.
"Ee dün gecenin telafisini yapmayacak mısın?"
"Nasıl?"
Belimden tutup birden üste çıkmamı sağladı. Kucağına oturtup kalçamı kendine bastırdı.
"Aren!"
"Bunun sorumlusu sensin. Neden kızıyorsun?"
"Ben miyim?"
Boynumu öptü.
"Evet. Şimdi telafi zamanı."
Dudaklarıma yapıştı. Utansam da karşılık verdim. Aren çıplak tenimi okşarken omuzlarından tutundum. Az sonra dudaklarımdan ayrılıp tişörtünü çıkardı. Tekrar sarıldığında kapı çaldı.
"Kapı." dedim.
Aren "Ben duymadım." dedi öpücüklerinin arasından.
Kapı tekrar çaldı.
"Aren kapı çalıyor."
"Siktir et. Sen bana odaklan."
Boynumu ısırınca inledim. Isırdığı yeri öptü. Kapı zili susmuştu ama bu kez telefonu çalmaya başladı. Aren küfür ederek boynumdan ayrıldı.
"Kim?" dedim.
"Melisa." dedi sinirle.
"Ne var Melisa?" diye açtı telefonu.
...
"Melisa fidye için kaçırılmadıysan ve tüm uzuvların yerindeyse kapatıyorum."
...
"Biz gelmeyiz."
...
"Konuşamaz şu an meşgul."
"Beni mi istiyor? Ver." Aren sıkıntıyla nefes verip telefonu kulağıma yasladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi
Romance(Tamamlandı) Mavi, göremediği bu dünyanın karışıklığına alışıktı ama annesinin yeni kocasının oğlu daha da karıştırıyordu aklını.