Y.N : Bu bölüm +18 kısımlar içermektedir. Okumak istemeyen okuyucular bu bölümü atlayabilir.
Yüzünü tutup öptüğümde bir an duraksayıp karşılık verdi. Bu kez hem onu özlediğim için hem de rahatladığım için tutkuyla öptüm. Alt dudağını emerken Aren ben kucağına çekti. Boynuna sarıldım. Belimi okşarken öpüşünü derinleştirdi. Ağzımı istila ederken daha rahat öpmesi için başımı eğdim. Ensesini okşadım. Aren elini tişörtümün altına sokup belimi kavradı. Altımda hissettiğim sertlik beni utandırsa da Aren'i iyi hissettirmek istedim. Kalçamı sertliğine doğru bastırdım. Aren inledi.
"Mavi'm" sesi boğuk çıkıyordu.
"Aren'im."
Omuzlarımdan tutup beni kendinden uzaklaştırdı.
"Burada duralım." dedi.
"Neden?"
"Sonra duramam çünkü."
"Beni istemiyor musun?" dedim.
Beklime sıkıca sarıldı.
"Sen deli misin? Her bir zerreni istiyorum ama...
"Ben de istiyorum." dedim fısıltıyla.
Aren dudaklarıma yapıştı.
"Kavga ettiğimiz için...
"Sadece özlediğim için istiyorum."
Bu kez daha sert öptü. Yüzünü tutup okşadım. Öperken kendini bana bastırıyordu. Dudaklarımı bırakıp boynuma yöneldi. Boynumu istila etmişti. Isırdığı yeri emdi.
"Aren?"
"Dur deme ne olur?" dedi çaresizce.
"Hayır ama burada utanıyorum. Yatak odasına geçemez miyiz?"
Aren beni kucağına aldı. Bacaklarımı beline sardım. Dudaklarımızı birleştirdiğinde yürümeye başladı. Boynuna sıkıca sarılıp öpücüğüne karşılık verdim. Nefessiz kalında göğsünden hafifçe ittim. Burnumu ısırdı.
Aren "Burnundan nefes al aşkım." dedi.
"Heyecandan unutuyorum."
"Beni delirtiyorsun." Tekrar öptü. Alt dudağımı emdikten sonra ısırdı. Yatağa oturup beni kucağına çekti. Öpmeye devam ederken bir eli tişörtümün altında dolaşıyordu. Diğer eliyle kalçamı sertçe sıkınca inledim. Çıkan sesim utandırdı. Yüzümü boynuna gömdüm. O da dudaklarını boynuma getirdi. O boynumu öperken sıkıca sarıldım. Aren tişörtümün altından göğüs ucuma dokununca irkildim.
"Sana iyi hissettireceğim." dedi ve tişörtü aldırıp göğüs ucumu emmeye başladı.
"Ah!"
"Sevdin mi?"
Kafamı salladım. Göğüs ucumu yalarken elleri belimi kavrıyordu.
"Çok güzelsin."
Daha sert emmeye başlayınca alt tarafımda hissettiğim hareketlilikle utandım. Yüzünü tutup kaldırdım. Dudaklarına yapıştım. Hemen karşılık verdi. Dilini ağzımdan içeri soktu. Beni titretecek kadar tutkulu öpüyordu.
"Sevgilim." dedim nefes nefese.
"Aşkım."
Aren tişörtümü çıkarırken kollarımı kaldırıp yardım ettim. Aren göğsümü okşadı. Köprücük kemiğimi ısırdı. Alt tarafını kalçalarıma sürttü. Erkekliği sertti.
"Dayanamıyorum." dedi boğuk sesle.
Tişörtünü çıkarmak istedim. Ne istediğimi anlayınca hemen çıkardı. Çıplak göğsünü okşadım. Sertti. Parmaklarım göğüs ucunu bulunca bana yaptığı gibi sıkıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi
Romance(Tamamlandı) Mavi, göremediği bu dünyanın karışıklığına alışıktı ama annesinin yeni kocasının oğlu daha da karıştırıyordu aklını.