"Mavi'm."
Aren kıyafetlerimi dolabına yerleştirirken ben de balkonunda oturmuş müzik dinliyordum. Arkadan gelip ensemden öptü.
"Hala üzülüyor musun?"
Annemler gideli bir gün oluyordu. Havalanında vedalaşırken annem ağlayınca bende ağlamıştım. Hayatım boyunca ilk kez ayrı kalacaktık. Aren ile yaşamak beni heyecanlandırsa da annemin gidişi üzüyordu.
Kafamı iki yana salladım. Aren yanıma oturup beni kucağını aldı. Yan şekilde oturup bacaklarımı sarkıttım.
"Yoksa benim eve mi gelmek istemiyordun?"
"Sen olduğun sürece her yere gelirim ben."
"Bak sen." Çenemden öptü.
"Ev çok büyük değil zaten hemen alışırsın. Ayrıca piyanon yarın geliyor."
Boynuna sarılıp öptüm. Çenemden tutup dudaklarımızı birleştirdiğinde kapı çaldı.
"Kim?" dedim.
"Bilmiyorum yavrum beklemiyordum kimseyi."
Kapı tekrar çalınca kucağından indim. Aren kapıyı açmak için gittiğinde peşinden gittim. Eve alışık olmadığım için duvarlara tutunarak ilerliyordum. Salona yeni girmiştim ki Gizem'in neşeli sesini duydum.
"Sürpriz." dedi boynuma sarılırken.
"Gizem, haber vermedin."
"O zaman sürpriz olmuyor Maviş."
Güldüm.
"Hoş geldin."
Aren "Aynen hoş geldin." dedi soğukça.
"İlişkinizin en büyük fanına ayıp ediyorsun. Neyse bu gece keyfimizi bozmayalım hiç."
"Ne oldu ki?" dedim.
"Sonunda Tahir hocayı ikna etmişler. Seni almaya geldim." dedi neşeyle.
"Nereye pardon?" dedi Aren.
"Bizim beden eğitimi öğretmeninin bize sözü vardı. Okul bitmeden spor salonunda parti yapmamıza izin verecekti. Çocuklarda bugün için izin almışlar."
"Ne partisi bu böyle?" dedi Aren.
"Yani sınav yüzünden mezuniyetten sonra yapamıyoruz. Okul eğlencesi gibi bir şey olacak." dedi Gizem.
"Hadi ama Maviş, hazırlan hemen."
Okulun eğlencesine katılmak istiyordum ama ilk gecemizde Aren'i yalnız bırakmak istemiyordum.
"Tamam ben bırakırım sizi." dedi Aren bıkkın bir sesle. Benim ikilemde kaldığımı anlamıştı. Sesine doğru yürüdüm. Elimden tutup kendine çekti. Elimle yokladıktan sonra yanağına öpücük kondurdum.
"Teşekkür ederim." dedim.
Gizem kıkırdayınca utandım.
"Ben yokmuşum zaten." dedi Gizem alayla. Aren de güldü. Somurtup kollarımı bağladım.
"Kıyamam sana. Gel ben yardım edeyim hazırlanmana." dedi Gizem. Gizem koluma girdi. Aren yatak odasını tarif ettikten sonra beni götürdü.
"Evinin içi de çok güzelmiş." dedi Gizem. O kıyafet seçerken yatağa oturup onu bekledim. Seçme işi sonunda bittiğinde elime tutuşturduklarını giymem için odadan çıktı. Giyinip çıktım.
"Hazırım." dedim.
"Hadi o zaman."
Aren elimden tutunca hep birlikte evden çıktık. Aren yol boyunca sessiz kaldı. Araba durduğunda Gizem indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi
Romance(Tamamlandı) Mavi, göremediği bu dünyanın karışıklığına alışıktı ama annesinin yeni kocasının oğlu daha da karıştırıyordu aklını.