Çok Özledim (+18)

4K 242 8
                                    

Y.N : Bu bölüm +18 kısımlar içermektedir. Okumak istemeyen okuyucular bu bölümü atlayabilir.

"Çok özledim seni."

Utanarak başını çevirdi. Çenesinden tutup başını kaldırdım. Burnuna bir öpücük kondurdum. Ardından yanaklarını sonra alnını öptüm. Ben öptükçe hafifçe titriyordu. Dudaklarını hafifçe okşadım. Parmaklarımı öptü. Dudaklarını öperken belini okşamaya başladım. Parmak ucunda yükselip öpüşüme karşılık vermeye çalışıyordu. Kalçasından tutup kucağıma aldığımda şaşkınlıkla bana baktı.

"Odan nerede?" dedim. Kulağının altından öptüm.

"Yandaki oda."

Yürürken dudaklarımızı tekrar birleştirdim. Saçlarımı okşuyordu. Alt dudağını ısırdığımda derin bir inleme bıraktı. Aralanan ağzından dilimi içeri soktum. Derinleşen öpücüğümüzle titredi. Onu yavaşça yatağa bıraktım. Yukarı sıyrılan tişörtü, güzel pürüzsüz bacakları, kızarmış yanaklarıyla sanat eseri gibiydi.

"Çok güzelsin." dedim.

Bacaklarının arasına girip dudaklarımızı tekrar birleştirdim. Bir elimle bacağını okşarken diğer elimle tişörtünün altından göğsünü okşuyordum. Göğüs ucunu sıkıştırınca zevkle inledi. Dudaklarından ayrılıp çenesini öptüm. Boynuna kısa öpücükler bırakıp göğsüne geldim. Tişörtünü çıkarırken doğrularak yardım etti. Onu tekrar yatırıp göğüs ucunu emmeye başladım.

"Aren...mmh.."

İsmimle inlemesi daha da yükseltiyordu beni. Aletimi ona sürttüm. Kumaşların üzerinden bile çok iyi hissettiriyordu.

"Çok özledim. Ölüyordum özlemekten." dedim.

Yüzümü tutup dudaklarımdan öptü.

"Bende." dedi kısık sesle.

Güzel yüzüne bakıp iç çektim. Beş yıl ondan nasıl ayrı kalmıştım? Elimi yanağına götürüp okşadım.

"Bir daha asla ayrı kalmayacağız." dedim.

Gözleri doldu. Gözünün üstünden öptüm. Başını omzuma yasladı.

"Kalmayalım." dedi.

Bu kez dudaklarımızı birleştiren Mavi oldu. Hemen karşılık verdim. Titreyen elleriyle tişörtümü çıkarmaya çalışıyordu. Doğrulup tişörtümü çıkarırken beni izledi. Göğsümden karnıma doğru okşadı. Onunla sevişmek hep iyi hissettiriyordu ama beni gördüğünü bilerek yapmak daha çok heyecanlandırıyordu. Kemerime geldiğinde durdu. Gözlerimiz birleşince elini çekmek istedi ama elini tutup çoktan sertleşen aletime bastırdım. Yanakları iyice kızardı.

"Senin için bu haldeyim." dedim.

Bu kez boynunu öptüm. Canını acıtmak istemiyordum ama kontrolümü de kaybetmek üzereydim. Boynunu ısırdığımda zevkle inledi. Başını geriye atıp bana daha çok yer açtı. Yıllardır açlığını duyduğum bedene daha sıkı sarıldım. Zevkten kabarmış göğüs uçlarını ısırdım. Elleriyle saçlarımdan tutup göğsüne bastırdı.

"Sevdin mi bebeğim?"

Gözleri kapalı başını salladı sadece. Daha çok emdim. Bu kez sesli inledi.

"Tutma kendini, bırak duyayım güzel sesini." dedim.

Gözlerini açtı. Yaşlı gözlerle bana bakıyordu. Kendinden geçmiş haline memnuniyetle baktım. Göğsünü bırakıp daha aşağıya indim. Öpücüklerle kasıklarına kadar geldim. Şortunu aşağıya indirdiğimde refleks olarak ellerimi tuttu. Dövmeli bileğinden öpünce bıraktı. Şortunu indirdim. Minik penisi zevkle seğiriyordu. Penisine dokununca çarşafı sıktı. Penisini avucuma alınca kendini ihtiyaçla elime bastırdı. Sonra yaptığından utanmış olacak ki kendini geri çekti. Utangaç hallerine sırıtıp bir kaç kez git gel yaptım. Şimdiden zevkten kıvranıyordu.

MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin