Sesini Seviyorum (+18)

4.2K 239 4
                                    

Y.N : Bu bölüm +18 kısımlar içermektedir. Okumak istemeyen okuyucular bu bölümü atlayabilir.

"Sana sarıldığım an her şeyi unutuyorum."

Boynumu öptü. Boynuna sarıldım. Boynumu emmeye başladığında kafamı geriye attım. Boynumu son kez öpüp dudaklarımızı birleştirdi. Alt dudağımı yaladı. Dilini aralanan dudaklarımdan içeri soktu. Öpücüğümüz derinleşirken Aren'in eli bacağıma gitti. Beni koltuğa yaslayıp bacaklarımın arasına girdi. Çıplak omuzlarından tutup kendime çektim. Bu hareketimle daha da hızlandı. Artık öpüşüne yetişemiyordum. Arada dudaklarımı ısırarak öpüyordu. İnlememle dudaklarımı bıraktı.

"Deli oluyorum sana." dedi. Önce yanağımı sonra kulağımın altını öptü.

Gömleğimin düğmelerini açmaya başladı. Ama daha fazla sabredememiş olacak ki gömleği tutup sertçe çekti. Sonra eli çıplak göğsümü okşamaya başladı. Dudaklarımızı tekrar birleştirdi. Öperken kendini bana sürtmeye başladı. Sertleşmişti bile. Onun benim için bu hale gelmesi içimde gururla karışık bir his oluşturuyordu. Bende kendimi ona bastırdım. Dudaklarımı bırakıp elini penisime götürdü. İnlememek için elimi ısırdım. İç çamaşırımı sıyırıp okşadığında elimi daha sert ısırdım.

"Burası hoşuna gitti mi?"

Kafamı salladım. Okşayarak aşağıya doğru indi.

"Bırak sesini duyayım aşkım."

Elimi ağzımdan çekip ısırdığım yeri öptü.

"İlla ısıracaksan beni ısırabilirsin."

Kafamı iki yana salladım.

"Sesim çıkmasın diye ısırdım."

"Neden kendini tutuyorsun ki?"

"Çünkü sesim yüksek çıkınca utanıyorum."

Dudaklarımdan öptü.

"Bu iyi hissettiğin anlamına geliyor. Utanacak bir şey yok. Ben de ses çıkarıyorum hem."

"Ama senin sesini seviyorum."

Aren yüzümden tutup beni sertçe öptü.

"Bende senin sesini seviyorum. O yüzden bu gece duymak için ne gerekiyorsa yapacağım."

"Ne?"

Aren eğilip penisimi öptüğünde irkildim. Sonra ağzına alıp emmeye başladı.

"A-aren dur. Mmh... Dur lütfen."

Aren tüm penisini ağzıma aldı. Hem çok iyi hissediyordum hem çok utanıyordum. Ellerimle yüzümü kapattım. Başını geriye doğru ittim. Bıraktı.

"Hoşuna gitti mi?"

Kafamı iki yana salladım. Penisimi okşadı.

"Burası sevmiş gibi."

"Aren!"

"Hmm?"

"Utanıyorum yapma lütfen. Hem dişlerin değiyor."

"Bunu daha önce hiç yapmadım sevgilim. Ama sen olunca yapmayacağım şey yok. Güzel olmayan hiçbir yerin yok."

"Aren!"

"Söyle aşkım."

"Çok konuşuyorsun."

"Sus ve işini yap demek mi bu?"

"Aren!"

Güldü. Saçlarımı geriye doğru tarayıp alnımdan öptü. Sonra üzerimden kalktı. Az sonra yine eski yerindeydi. Gömleğimi çıkarırken doğrulup yardım ettim. Tekrar uzandığında çıplak penisi bana dokundu. Göğüs ucumu öperken kendini bastırıyordu. Çok iyi hissettiriyordu. Başını okşayarak göğsüme bastırdım.

MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin