"Kimse benden alamaz da kimseye vermem de."
Gizem haklıydı. Aren'in tavırları farklıydı. Bu kadar sahiplenmesi, bana dokunuşları, beni kıskanması normal değildi. Ama başka bir anlamda çıkaramıyordum. En başta Aren gay bile değildi. Bir nişanlısı bile vardı.
"Aren abi?"
"Efendim kedicik."
Elime bir parça daha ekmek tutuşturdu. Kolamdan içmem için pipeti dudaklarıma değdirdi. Yavaşça içtim.
"Doydum artık yeter."
"Bu son lokma."
"Son iki lokma içinde aynı şeyi söylemiştin."
Aren yanağımı sıktı.
"Tamam bu sefer kesin son."
Elimdeki ekmeği ağzıma attım.
"Sen ne soracaktın kedicik?"
"Nur abla ne yapıyor onu merak ettim. Keşke o da gelseydi bugün."
"İyidir herhalde." Aren sesi gergin çıktı.
"Kavga mı ettiniz?"
"Sayılır. Aslında...
"Çok doydum iki gün bir şey yemezsem yine de acıkmam." Gizem'in sesiyle konuşmamız bölündü.
"En fazla iki saat veriyorum sana. Sonra başlarsın yine acıktım demeye." dedim gülerek.
"Sen yemeğine baksana Mavişim böylece hem karnın doyar hem beni rezil etmezsin."
Güldüm. Gizem'in omzuna kolumu atıp okşadım.
"Tatlı sincabım benim."
Gizem cevap vermedi.
"Minik kunduzum."
....
"Tatlı su balığım."
"Maviş bun hayvanların hepsi çok fazla yemek yer biliyorsun değil mi?"
Kahkaha attım. Aren'de benimle birlikte güldü.
Gizem'in yanağından hafifçe öptüm.
"Küstün mü bana?"
Gizem bana sarıldı.
"Çok tatlısın oğlum nasıl kızayım sana."
"Tamam bu kadar şirinlik yeter." dedi Aren beni kendine doğru çekerken.
"Bunda bir haller var ama dur bakalım." dedi Gizem sessizce.
Haklıydı. Umut'u sevmemesi için sebepleri vardı ama Gizem'i kıskanması için bir sebebi yoktu. Aklıma gelen fikirler beni hem korkutuyordu hem de kalbimi hızlandırıyordu. Aklım çok karıştı. Aren beni de kendi gibi karıştırıyordu.
"Bugün sadece etrafı dolaşalım. Akşama konser varmış. Yarın kaymaya gideriz."
Müdür planı anlatırken birkaç itiraz geldi. Hemen kayak yapmak istiyorlardı. Ama müdür itirazları kabul etmedi.
"Biz ne yapalım kedicik. Yürüyelim mi?" dedi Aren.
"Aslında ben Gizem'e söz vermiştim Aren abi. Seninle akşam konserde görüşürüz."
Biraz uzak kalıp düşünmem gerekiyordu. Gizem'i beni desteklemesi için dürttüm.
"Evet, planımız vardı." dedi Gizem hemen.
"Peki madem akşam görüşürüz." Aren bozulmuştu ama bir süre ondan uzak kalmam gerekiyordu.
Gizem koluma girmiş yürürken aklım Aren'deydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi
Romance(Tamamlandı) Mavi, göremediği bu dünyanın karışıklığına alışıktı ama annesinin yeni kocasının oğlu daha da karıştırıyordu aklını.