İyi Ki

3.4K 248 28
                                    

"Meleğim."

Aren'e somurtup arkamı döndüm.  Uyanalı çok olmuştu ama bel ve kalça ağrım nedeniyle yataktan çıkmadım. Aren arkadan sarılınca dirseğimle karnına vurdum. Acıyla inledi.

"Bir kez demiştin." dedim sertçe.

"Ama çok tatlıydın..

Dün geceyi hatırladıkça öfkeleniyordum. Her seferinde beni yeniden ikna ettiği için saatlerce sürmüştü.

"Aşkım."

...

"Bebeğim."

Ensemden öptü. Belime sarılıp kendine doğru çekti.

"Bırak."

"Özür dilerim. " dedi tatlı sesiyle. Saçlarımı öptü.

"Bugün burada ki son günümüz. Küs mü geçireceksin?"

Kızgındım ama haklıydı.

"Sana çikolatalı dondurma alırım."

Elimi tutup bileğimden öptü. 

"Tamam ama bir daha böyle yapmayacaksın." dedim.

"İstersen çilekli dondurma da alırım."

"Aren! Yapmayacaksın dedim."

"En iyisi ikisinden de alalım. Sonra denize gideriz."

"Aren!"

"Ama sevgilim söz versem bile tutamam ki. Sen benim yerimde olmadığın için anlayamıyorsun. Çok seviyorum seni, çok istiyorum."

"Bende seni istiyorum ama senin gibi yapmıyorum."

"İstiyor musun sahi? Al o zaman."

Kulağımın altında öptü. Belime sıkıca sarılıp beni kendine bastırdı. Onu hissettiğimde eline vurup kalktım. 

"Aren küseceğim ama." 

Güldü. 

"Tamam tamam. Bir şey yapmayacağım. Hem çok açım. Kahvaltıya inelim."

Kahvaltıya indiğimizde herkes denize gitmişti. Biz de hızla karnımızı doyurup peşlerinden gittik. Aren haklıydı. Onunlayken hiç korkmuyordum. Gün bitene kadar denizde kaldık. Sonunda gitme vakti geldiğinde üzülmüştüm. Burada her şeyden uzakta Aren'le çok mutluydum.

Eve döndüğümüzde çok yorgun olduğumuz için hemen uyuduk. Burada, evimizde, Aren'in kolları arasında en huzurlu uykumu uyudum. Bileğime kondurulan öpücüklerle uyandım. 

"Mavi'm. Benim çıkmam gerek."

"Saat kaç?"

"Daha erken sen uyu. Uyandığında beni bulamazsan diye uyandırdım."

"Neden bu kadar erken gidiyorsun?"

"Babamın işlerini devralıyorum. Bu hafta böyle yoğun geçecek. Akşam erken gelmeye çalışırım."

Doğrulup sarıldım. Yanağından öptüm.

"Çok yorma kendini." dedim.

Boynumdan öptü.

"Servisle konuştum. Buradan alacak seni. Okuldan sonra da buraya bırakacak. Bir şey olursa beni ara hemen."

"Aslında eve uğramak istiyorum. Bir kaç kitabım kalmış orada."

"Tamam o zaman oraya gelirim. Birlikte döneriz evimize."

Evimiz demesi hoşuma gidiyordu. Yanağını okşayıp öptüm. 

MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin