Lieke haar vingers klemmen in die van Raoul. Ze hadden net een romantische strand wandeling gehad en verlangde naar meer. Raoul kwam net terug van het etentje met de jongens en Sam. Het was een geweldige avond en op een of andere manier werd het verlangen naar een eigen kind meer en meer.
"Ik hou van je lieverd," zucht de vrouw als ze bijna bij de tent aankomen. "Ik ook van jou schat." Vluchtig geeft Raoul haar een zoen. De passionele zoen wilt hij bewaren voor straks.
Het was nog licht. Het schermde een beetje maar Raoul wist dat de rest niet thuis was. Zij waren naar het theater. Ze zouden voor het komende half uur niet thuis komen. Daarnaast zouden ze vanavond nog naar de tent van Vince gaan, waar Sam mocht logeren. Noud mocht vanavond bij James en Matthyas logeren. Die twee waren ook bij het theater. Koen, Milo en Robbie waren ook op de camping en zouden samen met Noud en zijn ouders nog een avondwandeling maken.
Raoul en Lieke hadden dus de tijd. De tijd om niet gestoord te worden.
Er hing al enige tijd spanning tussen beide. Geen vervelende spanning. Verre van. Maar spanning die wel afgebouwd moest worden.
Niet met een vluggertje om de erotisch opgebouwde spanning te ontladen, maar langzaam maar zeker het vuurtje opstoken. Als de onthouding op de camping steeds langer duurt, zoals nu, weet Raoul dat ook bij haar de erotische spanning blijft oplopen en Lieke niets liever wil als heerlijke seks.
Lieke wilt zijn handen op haar billen voelen, Raoul wil zijn lichaam tegen haar borsten voelen drukken als ze haar armen om zijn nek slaat, als ze hem een gepassioneerde zoen geeft.
Dat alles gewoon in de tent. Niet open en bloot. Niet waar de kinderen hinder van konden ondervinden. Niet waar Koen vanuit zijn tent liep te joelen. Niet waar Jonathan en Frank beide jongvolwassen aankeken met een brede grijns op hun smoel.
Ze lopen langs de bungalow waar familie van der Slot verblijft. Waar Rosa een eigen kamertje heeft en Sam en Noud er eentje delen. Achter die bungalow staan een viertal tenten. De eerste is van Jaïr en Milo. Beide heren konden het goed met elkaar vinden. De tent ernaast was dan weer van Koen en Robbie.
Raoul en Lieke hadden een tent naast Matt en James. Ze stonden net wat verder dan de andere tenten. Wellicht met voorbedachte raden.
Als ze de tent van Matthyas passeren, stopt Raoul eventjes met lopen en laat hij de hand van Lieke los. Ze kijkt verbaasd als haar vriend richting de andere tent loopt.
"Wacht even wat uit Matt zijn tas pakken." Raoul opent de andere tent terwijl Lieke expres gebukt hun tent opent.
Raoul tovert er een condoom uit. "Haha serieus? Die van Matthyas?" Raoul lacht nu ook, "ja die gast had meegenomen. Maar er is er al eentje uit dus ik weet niet wat die twee nog van plan zijn."
Lieke schudt haar hoofd wanneer Raoul weeral zijn lippen op de van haar plant. "God wat heb ik dit gemist." Raoul knikt terwijl hij zijn schoenen voor de tent uittrekt. "Dit is werkelijk waar de minst erotische handeling ooit," lacht de jongen. Lieke trekt haar slippers uit en lacht ook terwijl zij al op hun luchtbed ligt.
Raoul komt er ook bij liggen en geeft zijn vriendin een zoen. Een liefdevolle zoen. Een zoen die naar meer smaakt. Zijn hand heeft hij nog niet gepositioneerd of Lieke haar hand ligt al op zijn dijbeen. Daar beneden werd er al iets wakker. Ze begint Raoul zacht te stelen. "Lieke toch," fluistert Raoul, "dit is perfect."
Raoul merkt meteen dat zijn tepels hard worden. Meteen gooit hij zijn shirt richting de achterkant van de tent. Zijn blik valt op haar in haar dunne zomerjurk en hij ziet dat ook zij stijve tepels heeft. Dat ziet hij zelfs door haar lingerie heen. Met één hand gaat hij langzaam over haar borsten en masseert zachtjes haar tepels.
JE LEEST
thuis
FanfictionHet achtte van het onoverwinnelijke neemt bij een ieder zijn tol. Na alles wat ze hebben doorstaan weten ze nog niet dat het ergste nog moet komen. Nieuwe huisplaatsingen, een andere begeleiders, nieuwe mensen. Waar Matt en Roel op een andere plek h...