hoofdstuk 54 - tenten kamp

912 31 11
                                    

Matt slaat zijn hand in die van James. Ze waren onderweg naar het toiletgebouw om te douchen.

"Ik had het te doen met Lize," begint James als ze de doucheruimte inlopen, "ik wist niet dat het haar zo hoog zat." Matt schudt zijn hoofd. Ook hij wist dat niet en was ervan geschrokken.

Er zit spanning in zijn lijf en James merkte het. "Kom hier schat." Hij opent zijn armen en Matthyas valt er gretig in.

"Ik hou van je kleintje," zucht Matt. Hij was 4 centimeter groter dan James en wist hoe erg hij het vond als hij hem kleintje noemde.

James giechelt als Matt hem kietelt in zijn zij. "Oké stop stop," hijgt hij bijna erotisch, "stop met kietelen Het Lam."

Matt trekt zijn shirt over zijn hoofd uit en ook James volgt zijn actie. Een tedervolle zoen vervolgt de actie van beide.

James trekt hem mee onder de douche. Waar Frank hun stoorde toen ze net wilde douchen, was daar nu ineens wel de tijd voor.

Het lauwwarme water voelde goed op hun lichamen. James voelde daar beneden al iets ontstaan toen hij zijn vriend zijn haren onder de kraan zag houden. Het was een goddelijke vertoning.

Matthyas draaide zich om en James zijn ogen vielen meteen op zijn strakke, gespierde kont. Hij was perfect. De man probeerde niet hard te worden, maar dat was onmogelijk.

"Jezus Matt," fluistert hij hijgend als hij zijn nek in die van zijn vriend boort, "neem me. Nu. Hier."

Dat hoefde hij de student niet nog een keer te vertellen. Zachtjes raken zijn vingers James zijn pik aan terwijl hij deze heen en weer bewoog om overal goed bij te kunnen.

De strelingen van zijn vingers, zeep en het water samen met alle geile spanning liet James hijgen en kreunen van ingehouden genot. Niemand mocht weten wat beide aan het doen waren.

Er begon daaronder iets fiers te ontstaan. Matt kijkt goedkeurend naar wat hij aan had gericht. Zijn handeling had het voorvocht al druipend bij zijn vriend.

James pakte Matt zijn kont vast met zijn grote, ruwe handen, trok hij hem dichter naar zich toe. Matthyas zeepte ondertussen de stijve pik in van James terwijl ze kusten. Zijn tong was zacht voor de zijne, en hij smaakte precies zoals James zich herinnerde.

Matt laat een blik glijden naar beneden en begint tedere kusjes te plaatsen op het lichaam van James. Steeds verder naar beneden tot hij aankwam bij zijn lies.

"Zuig hem." James kreunde ondertussen al wat meer en moest zich echt inhouden.

De pediatrie student begon het topje te likken en te kussen. Hij ging met zijn tong langs zijn schacht en keek naar hem op, opgewonden maar nerveus. Het water kletterde nogsteeds op de stenen in de douchecabine. Wellicht was dat hun redding.

Het water glinsterde tegen hun lichamen. James grijnsde en pakte Matthyas zijn hoofd beet, duwde zichzelf diep in zijn mond en streelde de achterkant van Matthyas zijn keel.  Hij voelde zo goed aan.

Liefdevol was het wel, maar toch zaten er ruwe randen aan. James stootte een keer hard tegen de achterkant van zijn keel en gromde toen Matthyas zijn hete sperma doorslikte. Dat ging gepaard met een aantal keer 'ah' die vervaagde in gehijg.

Het was meer dan een mondvol en het bleef maar komen, maar hij klaagde niet.

Matthyas keek op naar James, zijn ogen waren gesloten en zijn hoofd was achterover gekanteld, duidelijk genietend van zijn vriend zijn mond.

Matt komt terug naar boven om te kijken hoe James het vond. Daarnaast wilde hij zijn vriend laten zien dat hij alles dopr had geslikt.

"Jij of?" hijgt James hard na. Matt schudt zijn hoofd als hij weer onder de douche gaat staan. James zet zijn stappen dichter tot zijn vriend en vouwt zijn handen om Matt zijn middel heen.

thuisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu