פרק 30

15.5K 675 186
                                    

ג'ולייט

הזמן עוצר מלכת כשאני עומדת מול ליאו.
אני מתנשפת בתאווה כשאני סורקת את גופו העירום- את שריריו המפוסלים ואת איברו הזקור.
פי מתייבש ובבטני ניצתים ניצצות של תשוקה מהולה בציפייה.
פינטזתי על הרגע הזה פעמים רבות, על הזין שלו. אך המציאות אינה משתווה לאף פנטזייה.
הוא פשוט... יפהפה לגמריי, מכף רגל ועד ראש.
מטר תשעים לפחות של עור שזוף ושרירי.
אני מרגישה במבטו עליי, ומבינה שעליי להתמודד עם ההשלכות של המעשה הפזיז שלי.
אני בולעת רוק בכבדות, ובחשש שרק גובר, אני מרימה את ראשי באיטיות עד שמבטינו מצטלבים.
עיניו הירוקות מצועפות מתשוקה ונשימות כבדות יוצאות משפתיו הפשוקות כשהוא מביט בי.
ההלם ניכר על פניו. הוא לא ציפה למהלך הזה מצידי.
גם אני לא. מעולם לא הייתי מעלה בדעתי שאעשה משהו נועז כל-כך כמו להיכנס לתוך המקלחת שלו. אך נתתי לדחף להשתלט עליי ופעלתי לפיו בחוסר הגיון מוחלט.
האדים החמים מסמיכים את האוויר ונשימתי נעשת כבדה.
אני נושכת את שפתי התחתונה. "אני..." אני לא מצליחה לשלוט במבטי ומותירה לעיניי לשוטט שוב במורד גופו.
לפתע הוא דוחק אותי פנימה, מטיח את גופי בקיר המקלחת וטורף את שפתיי בנשיקה פראית וחסרת רסן.
אני משתנקת בהפתעה גמורה ומותירה ללשונו לעשות את דרכה אל תוך פי.
זרם המים החמים זורם מעלינו וגופי נרפה בכניעה תחת גופו הגדול שגוהר מעליי.
אני תופסת את פניו בשתי ידיי ונעמדת על קצות אצבעותיי כדי להעמיק את הנשיקה.
לשונותינו סבוכות זו בזו, נלחמות בפרץ אדיר של תשוקה.
ידו מתהדקת סביב מותני ושומרת עליי מרותקת לקיר כשהוא מכניע אותי בלשונו וגורם לי להיאנח.
גניחה צרודה בוקעת מפיו, ולפתע הוא נסוג לאחור ומתנתק ממני.
אני מכווצת את המצח בבילבול, ולפני שאני מבינה בכלל מה קורה, הוא מושך בחולצתי מעל לראשי ומשליך אותה לרצפת המקלחת.
שיערי מתפזר ונפרע על פניי כשהוא מתחיל לפשוט ממני את הבגדים בתנועות נחפזות ומהירות, בחוסר סבלנות מוחלט.
הוא תופס ברצועת החצאית שלי ומפשיל אותה במורד רגליי.
אני מניחה את ידיי על כתפיו הרחבות, נאחזת בו,
ומרימה את רגליי בזו אחר זו, מעיפה את החצאית ממני כשהפעימות באיברי מתחזקות בציפייה וליבי ממשיך להלום בחוזקה.
אני מתנשפת בלהט ושומטת את ראשי לאחור כשהוא קורע ממני את התחתונים במשיכה אחת.
מבטו משתהה על איברי, שכבר רטוב ומטפטף, ואני יכולה להבחין בכך שנשימתו נעשת כבדה כשהוא בוחן אותי.
הוא עובר להסיר ממני את החזייה. הוא שולח את ידיו אל מאחוריי גבי ופותח את קרס החזייה במיומנות ומהירות, עד שאני עירומה וחשופה לגמריי, בדיוק כמותו.
אנחנו מביטים זה בזה, מתנשמים.
עיניו מתכהות כשהן יורדות לבחון את גופי העירום.
אני מרגישה את עורי מתלהט תחת מבטו הרעב, וסומק עז שוטף את לחיי.
מבטו משתהה על חזי החשוף, על קווי המתאר של שדיי התפוחים ועל פטמותיי הזקורות.
הוא מרים אליי את עיניו. מבטו המחשמל מרעיד את בטני התחתונה, ולפתע הוא מכניס את השד שלי במלואו לפיו, מחלץ ממני גניחה.
הוא סוגר את שפתיו על הפטמה הזקורה שלי וגורם לי להידחק שוב אל קיר המקלחת.
אני מקמרת את גבי, כך ששדיי יוצאים לכיוונו ומוגשים היישר אל פניו.
הוא חופן את השד השני שלי בידו, בעוד שידו השנייה נסגרת מאחוריי גבי ומקרבת אותי אליו.
הוא יונק את הפטמה, מלקק אותה ומצליף בה בלשונו בעוד שידו הפנוייה לשה את השד השני שלי ואגודלו מחכחת את הפטמה.
"אה, פאק," אני גונחת ושוזרת את אצבעותיי בשיערו הרטוב והפרוע, מצמידה את פניו לחזי ומאיצה בו להמשיך.
שכחתי כמה טוב זה מרגיש. כמה טוב הוא גורם לי להרגיש.
אני מרגישה בחיוכו אף שאני לא רואה את פניו.
הוא עובר לפטמה השנייה שלי, עושה לה בדיוק את אותו הדבר.
מצליף. יונק. מלקק. ונושך.
אני זועקת כשאני מרגישה את הצריבה החדה מתפשטת בחזי, אך הוא משתיק אותי כשהוא סוגר על שפתיי בשפתיו בנשיקה נוספת.
אני נרעדת בעוצמה כשגופו נצמד אל שלי וזקפתו הקשה מתחכחת באיברי הפועם והמגורה.
אני כורכת את זרועותיי סביב צווארו ומנשקת אותו בתשוקה.
הוא תופס את השפה והתחתונה שלי בשיניו ומושך אותה בהתגרות.
ידו מאגרפת את שיערי ומטה את ראשי לאחור, כך שניתנת לו גישה מלאה אל הצוואר שלי.
הוא משחרר את שפתי לבסוף ויורד עם לשונו במורד צווארי, גורם לצמרמורת לעבור במעלה גופי.
אני פולטת נשיפה רועדת כשהוא קובר את פניו בשקע צווארי.
הוא מוצץ, מלקק ותופס את עורי בשיניו, גורם לי לנשוך את שפתי בחוזקה בכדי להחניק זעקה, ולבסוף מדביק על העור המגורה נשיקות רכות שגורמות לי להיאנח.
טעם מתכתי פוגש בלשוני כשאני מלחחת את שפתיי, אך דאגותיי נעלמות כשידו של ליאו יורדת במורד בטני וחופנת את איברי.
נשימתי נעתקת כשהוא נוגע בי שם, בנקודה המשתוקקת הזו בין רגליי.
איברי מתכווץ בציפייה ואני מצמידה את רגליי אחת לשנייה ומהדקת אותן סביב כף ידו.
עיניי הפעורות פוגשות בעיניו האפלות והכהות כשהוא מעביר את אצבעותיו באיטיות בין כפליי הרטובים ומחכך את אגודלו בדגדגן שלי.
"אוה," אני גונחת בהנאה ושומטת את ראשי לאחור. "זה טוב," אני מתנשמת.
"רק טוב?" הוא שואל בהתגרות ולפתע פוסק במעשיו, נהנה מזה שהשליטה בידו.
"אל תפסיק!" אני מביטה בו בדרישה ולוחצת את כף ידי על שלו, מצמידה אותה בצורך אל איברי.
רמז לחיוך מופיע על שפתיו וזיק משועשע חולף בעיניו הירוקות כשהוא מביט בי כך, חסרת אונים ונזקקת.
"את רוצה לגמור, מכשפה?" הוא לוחש כנגד שפתיי, וקולו הנמוך גורם לי לגניחה קטנה להיפלט מבין שפתיי הפשוקות.
אני מהנהנת. "כן," אני מתנשפת. "בבקשה," אני לוחשת בתחינה.
לא ידעתי כמה זה היה חסר לי עד לרגע זה.
"פאק," הוא גונח בתבוסה. "תפשקי את הרגליים."
אני מרחיקה את רגליי זו מזו ומרחיבה את הפישוק שלי מעט.
"רחב יותר." הוא נוהם וכפות ידיו הגדולות נסגרות סביב ברכיי כשהוא כורע מלפניי, מאיצות בי להרחיב את הפישוק. "אני רוצה לראות אותך, את כולך."
אני עושה כמבוקשתו ומפשקת את רגליי עוד יותר, מרגישה חסרת בושה כאן איתו, כששנינו חשופים זה מול זה, בלי שום מעצורים או מחסומים.
רק אני והוא, משתוקקים למלא זה את צרכיו של זה.
הוא מרים את רגלי מעל לראשו כאילו הייתה חסרת משקל ומניח אותה על כתפו, כך שאני חשופה בפניו באופן גלוי לגמריי.
אני פולטת נשיפה רועדת כשאני חשה בנשימתו הכבדה והמחוספסת על איברי.
נהמה גרונית בוקעת מפיו כשהוא בוחן אותי, רגע לפני שראשו נכנס בין רגליי ולשונו צוללת לתוכי.
אני זועקת בהפתעה ומתנשפת בכבדות.
הוא מעביר את לשונו על איברי. "הכוס שלך תמיד מוכן ורטוב בשבילי," לשונו מצליפה בדגדגן התפוח שלי ושפתיו הרכות נסגרות סביבו, מוצצות אותו.
"כ- כן," אני מתנשפת. ראשי נזרק לאחור בעירפול חושים כשאני מרגישה את האורגזמה נבנת בתוכי.
אני מהדקת את לפיתת רגלי סביב ראשו ומצמידה את פניו אל איברי בצורך.
הוא מרים אליי את עיניו המשועשעות. "את אוהבת את זה." הוא מציין, והזחיחות האופיינית לו ניכרת בקולו.
"כן," אני מתנשפת. יותר מידיי.
אני לא מנסה להכחיש את זה, הוא יודע שכן.
הוא פשוט רוצה לשמוע אותי מודה בזה.
ואני רוצה שיספק את הצורך שלי, לכן אני נותנת לו לשמוע בדיוק את מה שהוא רוצה.
בלי התחכמויות ובלי נסיונות להראות לו שאני בשליטה, כי אני לא.
אף אחד מאיתנו לא בשליטה ברגע זה.
שפתיו מתעקלות לכדי חיוך מרוצה והוא חוזר לטרוף את הכוס שלי בנהמה.
"כל-כך פאקינג טעימה," הוא ממלמל וממשיך למצוץ את הדגדגן שלי בשקיקה, מלקק את הנוזלים שלי.
"אלוהים," אני גונחת כשלפתע הוא מרים גם את רגלי השנייה ומטיל אותה על כתפו, כך שהוא מושיב אותי על פניו.
אני מרגישה את כובד משקלי יורד עליו, אך לא נראה שזה מזיז לו, אף לא מעט.
נראה שהוא יודע מה הוא עושה, לעומתי.
כפות ידיו לופתות את ישבני. הוא מצמיד את איברי לפיו ולשונו נטמנת עמוק יותר בתוכי.
"פ- פאק!" אני לופתת את שיערות ראשו בחוזקה ומתחילה להתנועע על פניו בחוסר שליטה מוחלט ובצורך חייתי שמעולם לא הכרתי בעצמי.
הוא מוציא ממני צדדים שמעולם לא ידעתי שקיימים בי.
"בדיוק ככה. תתחככי בפנים שלי עד שתגמרי לי על הלשון." המילים המלוכלכות שלו מלהיטות אותי ומקרבות אותי לפורקן.
הוא חג באצבעו סביב הפתח שלי הרטוב שלי, מגרה אותי בנוסף ללשונו שנמצאת עמוק בתוכי.
"ליאו!" אני מקמרת את גבי ורוכבת על פניו בקצב מהיר יותר, מרגישה את האורגזמה מתעצמת וקרבה, ונחושה להגיע לסיפוק.
אני קרובה כל-כך, אני יודעת את זה.
"אה! כן!" הוא מחדיר לתוכי את אצבעו ומעקל אותה, דוחק אותי לקצה עד שאני מרגישה את עיניי מתגלגלות בחוריהן ואת תחושת האופוריה שוטפת את גופי.
אני מתנשפת בכבדות כשהוא מוריד אותי מעליו ובהונותיי פוגשות ברצפה.
אני שולחת את ידיי לאחוז בזרועותיו כשאני מרגישה שברכיי עומדות לקרוס מרוב עונג צרוף.
מעולם לא הרגשתי ככה בעבר, טוב כל-כך.
אני מביטה אל תוך עיניו בשקיקה ומושכת את פניו מטה אליי, מדביקה את שפתיי לשלו בנשיקה ארוכה וסוחפת.
הוא לופת את ישבני ומרים אותי עליו.
אני כורכת את רגליי סביב מותניו כשהוא מצמיד אותי לקיר המקלחת, גוהר מעליי ומנשק אותי.
שדיי נמעכים על חזו השרירי כשהוא נצמד אל גופי.
הוא תופס בלסתי, דוחף את לשונו עמוק אל תוך פי ומעצים את הנשיקה בצורך טהור.
אני יודעת שהוא רוצה יותר מזה, וגם אני רוצה.
אני מתחככת בזקפתו כשאני כורכת את זרועותיי סביב צווארו, גורמת לו לגנוח בנואשות.
אני מתנתקת ממנו ומביטה היישר בעיניו.
"אני רוצה," אני מתנשפת, קצרת נשימה.
הוא לא קורע את עיניו מעיניי כשהוא שואל, "מה את רוצה?"
אני בולעת רוק. "אני רוצה שתזיין אותי," אני פולטת בלחש ומרגישה את ליבי הולם בחזי בחוזקה מעצם הבקשה.
מעולם לא תיכננתי לתת את בתוליי לליאו.
עד לפני חודש הבתולים שלי היו חשובים לי ורציתי להעניק אותם למישהו שיהיה לו את האמון שלי במאת האחוזים. מישהו שאוהב בכל ליבי.
אך בזה הרגע, אין דבר שאני רוצה יותר מלתת אותם לליאו.
אני רוצה להרגיש אותו. את כולו.
"ג'ולייט," הוא נוהם ונועץ את עיניו בעיניי באזהרה, מסמן לי שאין דרך חזור מהבקשה הזאת.
אני יודעת שגם הוא רוצה בזאת. אני בטוחה.
אך אולי הוא חושש לקחת את האחריות שבאה עם התפקיד, כיוון שזו תהייה הפעם הראשונה שלי.
אני יודעת שהוא נמנע מלהתמסר ולהיקשר באופן רגשי.
במשך השנתיים בהן אני מכירה אותו, הוא מעולם לא היה בקשר לטווח ארוך עם מישהי, וגם הקשרים שהיו לו עם בחורות התבססו אך ורק על מין ועל סיפוק, לעולם לא על רגש.
אבל אין לי ציפיות כאלו ממנו.
אני לא מצפה ממנו להפוך לרומנטיקן מתחשב שכותב הודעה מתוקה ביום שלמחרת, אני יודעת שהוא לא כזה.
אני רק רוצה שיזיין אותי.
אני מהנהנת בהבנה ורוכנת אל צווארו, ממתירה על הצוואר שלו נשיקות רכות וומרגישה את הדופק ההולם בצווארו בקצב מואץ כשהוא שואף עמוק.
"אני רוצה, באמת," אני מתנשמת וממשיכה להתחכך בזקפתו הקשה, מראה לו כמה אני רוצה את זה.
נהמה גרונית בוקעת מפיו. הוא שומט את ראשו לאחור עוצם את עיניו וחושק את שיניו באיפוק.
אני מרפרפת את שפתיי במעלה צווארו עד שאני מגיעה אל אוזנו. "בבקשה," אני לוחשת בתחינה ונושקת לעורף שלו באיטיות. "תזיין אותי."
אני מרימה אליו את עיניי, כך שאנחנו מביטים זה בזה ממרחק אפסי, מתנשמים בכבדות בקצב תואם.
"פאק," הוא מניד בראשו בתסכול כשהוא מכבה את זרם המים ונושא אותי אל מחוץ לחדר הרחצה, אל חדר השינה שלו.
החדר שלו חשוך למעט אור מנורות הרחוב הזהובות ואור הירח שחודר דרך חריצי התריסים הפתוחים למחצה.
הוא משליך אותי על המיטה שלו, ואני נוחתת על הגב כששיערי הפרוע נופל על פניי.
אני נשענת לאחור על מרפקיי ומקפלת את ברכיי מצידי גופי כך שרגליי מפושקות. הפעימות באיברי מתגברות בציפייה.
עיניי לא מתיקות מעיניו של ליאו, שסורק אותי במבט מלא תאווה וגורם לזרמים חשמליים לעבור במעלה גופי המשתוקק.
אני בוחנת את גופו המוצג לראווה מולי בצללים.
נשימתי נעשת כבדה כשאני צופה בו בהשתהות, כשהוא חג סביב המיטה עד שהוא נעמד מצידי.
הוא פותח את המגירה בשידת העץ שנמצאת על יד מיטתו, ומוציא משם קונדום.
עיניי עוקבת אחר תנועותיו כשהוא נעמד מולי וקורע את האריזה בשיניו.
עיניו לא עוזבות את עיניי כשהוא מלביש את הקונדום על איברו, ונשימתי נעתקת.
אנחנו באמת עושים את זה.
מצחיק איך היחסים שלנו זה עם זה משתנים בקיצוניות שכזו.
רגע אחד אני שונאת אותו ולא רוצה לראות אותו או לשמוע ממנו יותר לעולם, וברגע האחר אני רוצה לראות רק אותו, להרגיש אותו ולהיות קרובה אליו.
זה מבלבל ומרתיע, מעולם לא הרגשתי בצורה הזאת.
אף אחד מעולם לא גרם לי להרגיש את מה שליאו גורם לי להרגיש, את מה שהוא מחולל בגופי.
ליאו עולה על המיטה וגוהר מעליי, גורם לי לפעור את עיניי.
זרועותיו נשענות על המזרן מצידי ראשי, והוא מתמקם בין רגליי הפשוקות.
אני פולטת נשיפה רועדת כשאיברו מתחכך בפתח שלי וכורכת את רגליי סביב מותניו.
אנחנו מביטים זה בזה כשרק נשימותינו הכבדות מפרות את הדממה.
הוא לא זז, כאילו מחכה לאישורי, ואני מהנהנת בראשי בנמרצות ומסמנת לו שאני מוכנה.
אני יודעת שזה וודאי יכאב, במיוחד עם גודלו.
הוא לא קטן בכלל.
אך אני לא חוזרת בי. אני רוצה את זה יותר מאי-פעם.
אני עוצמת את עיניי ומעווה את פניי בחשש, מצפה לכאב החד בין רגליי, אך הוא לא מגיע גם לאחר רגע ארוך.
אני פותחת את עיניי לשני חריצים קטנים ומכווצת את מצחי בתמיהה.
למה הוא מחכה?
"תפתחי את העיניים."
אני בולעת את רוקי ופוקחת את עיניי באיטיות עד שמבטי פוגש את מבטו העוצמתי של ליאו.
עיניו הירוקות נוצצות ועל פניו הבעה מאופקת.
"תרפי." הוא דורש, ורק אז אני שמה לב שציפורניי נעוצות בכתפיו ורגליי כרוכות סביב אגנו בלפיתה הדוקה.
כל הגוף שלי אחוז לחץ שאני אפילו לא שמה לב מה אני עושה.
אני אוחזת בפניו ומביטה בעיניו בשקיקה כשאני ממשחררת את לפיתת רגליי סביב אגנו, ומנסה להירגע ולהרפות את גופי הדרוך.
חזי עולה ויורד יחד עם נשימותיי.
הוא רוכן אל פניי ומנחית את פיו על שלי, מנשק אותי ברכות ובעדינות שמעולם לא הכרתי בו.
אני גונחת ומתפתלת על המזרן כשפתיו מנשקות את שלי, ומרגישה את הלחץ מתפוגג מגופי.
לפתע הוא מתנתק ממני.
הוא פורס את כף ידו על בטני ומרתק אותי במקום, מונע ממני מלזוז.
נשימתי נעתקת כשהוא מביט היישר בעיניי ומוריד את גופו על שלי באיטיות, מחדיר את קצה איברו לתוכי.
יבבה נפלטת מפי וכל שריריי מתכווצים ובוערים. הזין שלו חודר עמוק יותר לתוכי ואני זועקת כשאני מרגישה את הצריבה החדה מפלחת את גופי ואת הדמעות דוקרות בעיניי.
הוא בוחן אותי, מוודא שאני בסדר, ואני מהנהנת בראשי. "תמשיך." אני מסננת מבין שיניים חשוקות ונושפת בחדות.
ולפני שהוא מספיק לפצות את פיו, אני מושכת את פניו אל שלי, מצמידה את שפתינו בחזרה ומנשקת אותו כדי לעמעם את הכאב שמתחיל מבין רגליי ומתפשט לשאר גופי.
הוא לופת את מותני, ואיברי מתהדק סביב הזין שלו כשהוא ממלא אותי עד הסוף.
פי נפער בזעקה אילמת כשהדמעות זולגות במורד פניי, ואני עוברת לנעוץ את שיניי בכתפו בכדי להחניק ייבבות.
הוא מסיט את שיערי הרטוב הצידה, מחכך את אפו בצווארי ושואף את ריחי.
ואז הוא מנשק אותי ברכות שמנוגדת לנשיכתי החזקה בכתפו.
אני נושמת נשימות עמוקות כשגופי מתחיל להתרגל אליו והצריבה נחלשת לאיטה, כורכת את זרועותיי סביבו וחוזרת לנשק את שפתיו בצורך.
לשונו חוקרת את פי בלהט כשהוא מתחיל לנוע בתוכי באיטיות תוך כדי שהוא בוחן את תגובתי.
"א- אה!" אני גונחת כשהכאב מתחיל להפוך להנאה. "כן!" ציפורניי שורטות את גבו.
בכל הפעמים האחרות הוא השתמש באצבעות או בלשון שלו כדי לספק אותי, וההבדל ניכר.
מעבר לפער הגדלים, התחושה מרגישה שונה, מספקת וממלאת יותר, כשגופינו צמודים זה לזה והוא קבור עמוק בתוכי.
אני מקמרת את גבי כשהוא יורד עם לשונו בעמק בין שדיי ומתחיל לנשק אותם ברעב כשהוא יוצא ממני ונכנס לתוכי בקצב איטי, גורם לי להתנשף.
עיניו הכהות לא מתיקות מעיניי והוא שומר על קשר עין במשך כל הזמן, כאילו מוודא שהוא לא עושה משהו שעלול להכאיב לי.
אני מביטה בו בפליאה.
מעולם לא ראיתי את הצד הזה בו- את הצד הדואג והמתחשב שלו.
כשפינטזתי על הרגע הזה פעמים רבות, אף פעם לא דמיינתי שכך זה יהיה. שכך הוא ינהג, ברכות כזאת.
הוא דואג למלא את צרכיי לפני שהוא דואג למלא את שלו, הוא לא מאיץ בי ולא נמרץ לזיין אותי כדי לספק את הצורך שלו.
הוא עושה את זה בקצב שלי.
תחושה חמימה ממלאת את חזי.
הוא מרפרף את שפתיו על שפתיי, נוגע-לא נוגע כשהוא מתחיל להאיץ את הקצב.
גניחותינו הקולניות ממלאות את החלל.
הוא מהדק את לפיתתו במותני. אגנו נדחק כנגד שלי כשהוא נהדף לתוכי שוב ושוב.
"כן! אלוהים!" אני גונחת בקול ומתפתלת על המזרן, מעצימה את החיכוך.
איברו הולם בתוכי בהדיפות אינטנסביות ומהירות, ואני מרימה את אגני קדימה לכיוונו, נחושה לקבל את כל מה שיתן לי.
"פאק, ג'ולייט," שמי שיוצא מבין שפתיו בנואשות זה אולי הצליל הנעים ביותר שאוזניי שמעו אי-פעם. אני מרגישה את האורגזמה קרבה.
הוא טומן את ראשו בשקע צווארי וצמרמורת עולה במעלה גווי כשאני חשה בהבל פיו החם על עורי. "את כזאת צרה, את הורגת אותי," הוא לוחש בצמוד לאוזני.
אני ממלמלת משהו לא ברור בתגובה, מסוחררת מעוצמת החיבור בינינו.
הוא נושך את התנוך שלי, וגניחות קולניות וחסרות רסן נפלטות מפי כשהוא ממשיך לזיין אותי בקדחנות.
הוא מסובב את אגנו במעגלים, חובט ונוגע בדיוק במקום הנכון ובעוצמה הנכונה.
הוא ממתיר נשיקות רכות על קו הלסת שלי, ואני מזדעקת כשהוא צובט את הדגדגן שלי לפתע, מקרב אותי לפורקן. "קדימה, מכשפה, תגמרי על הזין שלי," הוא מאיץ בי, ושוב צובט את הדגדגן שלי, מחלץ ממני זעקה.
וכמו לפי פקודה, אני גומרת כשגל האורגזמה שוטף אותי ומרעיד את גופי בעוצמה, גורם לי להתפרק לאלפיי חלקיקים.
הוא גומר כמה שניות אחריי.
הוא יוצא מתוכי ונעלם מזווית העין שלי, מותיר אותי לבהות בתקרה בעיניים מזוגגות ומצועפות.
זה הרגיש כל-כך... טוב.
אני פורסת את ידיי לצידי גופי ועוצמת את עיניי בחיוך חולמני ומסופק.
_____________________________________

אמ... היי?🤭
כן... זה באמת קרה. הם סוף סוף הזדיינו!!!🙌🏼
אז... כמו תמיד, אני מקווה שאהבתם את הפרק. אשמח שתפרגנו בדירוג ותגיבו לי מה דעתכם❤️
מצטערת שלקח לי קצת זמן להעלות את הפרק🫶🏼

שונאים מאהבהWhere stories live. Discover now