פרק 33

11.3K 485 132
                                    

ליאו

אני משקיף אל הרחוב מהחלון בחדרי וצופה בג'ולייט שעושה את דרכה בשביל הגישה של הבית שלי.
היא משתהה בין צעד לצעד, מעבירה את משקל גופה מרגל לרגל בהירהור, כאילו ראשה נמצא במקום אחר.
לא ראיתי אותה מאז יום חמישי בבוקר, כשברחה מהבית שלי כאילו להישאר היה הדבר המבעית ביותר בעולם.
נתתי לה מרחב וזמן, ידעתי שהיא הייתה צריכה את זה. מה שקרה ביננו באותו הלילה היה עוצמתי ומטלטל עבור שנינו.
זה לא היה רק עוד זיון חסר משמעות כמו כל האחרים.
זה הרגיש כאילו גופינו נוצרו כדי להתחבר זה לזה, כאילו זה נועד לקרות מאז ומתמיד.
במשך הימים האחרונים לא יכולתי להפסיק לחשוב עלייה, ואף שידעתי שמוטב שאתן לה זמן לעכל את מה שקרה, לא יכלתי לשאת עוד את התחושה המעיקה שהזדחלה מתחת לעורי.
לא יכלתי לשאת את הריחוק שנוצר ביננו, שהיה מנוגד במאה שמונים מעלות מהקרבה שהייתה ביננו באותו הלילה. לכן היא פה, עומדת בפתח הבית שלי.
באופן לא מפתיע, תירצתי את הדחף שלי לראות אותה באמצעות העבודה שעלינו להגיש בתחילת השבוע, ובאופן מפתיע, היא קנתה את התירוץ שלי ובאה בלי לשאול שאלות כהרגלה.
יש בי חלק קטן שרוצה להאמין שהיא לא באה בשביל העבודה, אלא שהיא באה בשבילי, בדיוק כמו שכשראיתי את ההודעה ששלחה לי באותו היום, עליתי על האופנוע שלי ונסעתי אלייה בלי לחשוב פעמיים.
זה פאקינג פתטי, אני יודע.
היא הפכה אותי לרכרוכי חלש אופי, רמסה את כל התדמית שבניתי לעצמי במשך השנים.
מצחיק איך פעם אני הייתי האחד בשליטה מביננו, האחד בעמדת הכח, כשעכשיו היא זו ששולטת בי, מסובבת אותי סביב האצבע הקטנה שלה וגורמת לי לאבד את השכל הישר ולנהוג בחוסר הגיון מוחלט. והיא אפילו לא פאקינג מתאמצת.
לפתע דלת החדר שלי נפתחת, וג'ולייט שועטת פנימה כמו רוח סערה. "פאקינג מלשן!" היא טורקת את הדלת אחרייה. "סיפרת לאיימי על הנשיקה שלי ושל דין?!"
אני מחניק גיחוך ומחייך מאוזן לאוזן. ג'ולייט שלי חזרה.
אני מעדיף את ג'ולייט הכעוסה פי אלף על ג'ולייט האילמת וחסרת הביטחון, זו שמאבדת את העוקץ שלה ואת היכולת לדבר, זאת שאוהבת לברוח ולהתחמק ממני.
"זה נראה לך מצחיק?" היא רושפת ברוגז. "אחותך לא מוכנה לדבר איתי!"
בתחילת השבוע סבא וסבתא שלי התנדבו לשמור על איימי למשך השבוע כדי להקל עליי, וחשבתי שכשתחזור מהשהות שלה שם היא כבר תשכח מכל הנושא. אך נראה שזה לא נשכח מראשה ושהיא עדיין נוטרת טינה לג'ולייט.
אני צועד לעברה, סוגר את המרחק ביננו. "את באמת חושבת שאני עד כדי כך משועמם שאסכסך בינך לבין אחותי?"
"טוב, כן, אם סיפרת לה!" היא מתרעמת.
אני רוכן פנים. "לא סיפרתי לה," אני אומר ברוגע, ונראה שמשהו בה נרגע גם כן. "דיברתי על זה עם דין וכנראה שהיא שמעה. היא כעסה גם עליו."
"דיברת על זה עם דין? למה?" היא שואלת וזוקרת גבות בעניין. "מה, הטפת לו כי הוא נישק אותי?" היא מלגלגת בשעשוע ומבליעה חיוך.
אני חושק את שיניי.
לא מפני שהיא אמרה משהו שגוי, אלא מפני שהיא צודקת. היה אכפת לי מהעניין יותר משרציתי, ויותר משארצה להודות.
כשאני לא אומר דבר, היא ממשיכה. "זאת לא אשמתו. אני זו שבחרתי לנשק אותו, זוכר?" היא שואלת, ממשיכה להתגרות בי כאילו מטרתה היא להוציא אותי מדעתי.
הו, תאמיני לי שאני זוכר.
לסתי ננעלת ואגרופיי נקפצים מצידיי גופי כשאני מנסה לרסן את הזעם שזורם בדמי המבעבע.
"את יודעת מה עוד אני זוכר?" אני שואל בצמוד לפנייה.
היא פולטת נשיפה רועדת.
"אני זוכר שבאותו הלילה הצעתי לך לפתוח בפניו את הרגליים ולראות בתוך כמה זמן הוא יצליח לגרום לך לגמור," אני אומר, אילו היא משמיעה צליל השתנקות חרישי ופוערת את עינייה.
"עשית את זה?" אני שואל בזחיחות, ולא מחכה למענה. אני רוכן אל אוזנה. "כי לפי מה שזכור לי, פתחת את הרגליים בשבילי." אני לוחש, גורם לרעד לעבור בגופה. "הכתמת את הזין שלי בדם שלך, צרחת את השם שלי." אני אומר, אחוז בתחושת רכושניות נעלת כפי שמעולם לא הייתי.
היא פוערת את פיה, מוכת זעזוע מהגסות בה אני מדבר, וממהרת להזדקף.
היא מיישרה אליי מבט. לחייה סמוקות.
"אתה פשוט..." עינייה ננעלות על שלי בביטחון מוחלט, אך דבר לא יוצא מפיה.
אני מרים גבות בסקרנות, עדיין מחוייך.
היא מביטה בי בעיניים מצומצמות ומהדקת את שפתייה זו לזו. "אתה כזה יהיר!" היא רוטנת בעצבים.
"כן?"
"כן!"
"מה עוד?"
היא שולחת לעברי מבט נוקב. "אתה מתנשא," היא הודפת את חזי, "יומרני," דחיפה נוספת, "מעצבן, אדיוט, מפגר!" היא חובטת בחזי בכח שוב ושוב.
אני תופס במפרקיי ידייה מעל לראשה ומנטרל אותה במקום, אילו היא מתפתלת בפראות. "תעזוב אותי!"
היא משקיעה את מירב מאמצייה בנסיון להשתחרר מאחיזתי, אך ללא הצלחה. אני לא מותיר לה.
"תשחרר." היא מרימה אליי את מבטה, מתנשפת בכבדות.
עינייה בוערות כמו שני להבות מעלות גיצים והאוויר נעשה סמיך.
אני רוכן פנים מבלי לנתק את קשר העין, יכול להרגיש את נשימותייה המקורטעות על פניי.
"סיימת?" אני ממלמל, שפתיי מרחפות על שלה.
היא מביטה בי בעיניים פעורות, שפתייה נפשקות מעצמן, וברגע הבא אני כבר מסתער עליה, מנשק אותה כאילו אני זקוק לה כמו אוויר לנשימה.
היא מייד נענת לי ומותירה ללשוני להידחק בין שפתייה הבשרניות, לטרוף את פיה.
וברגע שאני משחרר את הלפיטה במפרקי ידייה, היא עוברת לעטוף את עורפי ומנשקת אותי בצורך טהור ונזקק, בלא פחות כמיהה.
נראה שגם לה זה חָסַר, ואני לא יכול שלא לשמוח לאיד שהיא רוצה בזה וחרמנית לא פחות ממני.
אחריי שהיא נתנה לי את כולה באותו הלילה,
ידעתי שאין פאקינג סיכוי שאוותר עליה.
אני חושק רק בה, אני רוצה רק אותה. אני פאקינג מכור.
וכמו עם כל סם, אחריי כמה פעמים של שימוש, אי אפשר להפסיק ולהיגמל ביום בהיר אחד, זה כבר זורם לך בדם. היא זורמת לי בדם.
אני מגשש עם ידיי במורד עמוד השדרה שלה עד שאני מגיע לישבנה העגול והמוצק.
אני לופת את פלחיה מעל לבד הטייטץ הדק שלה ומצמיד אותה אל גופי, אילו היא גונחת בלהט ומקמרת את גבה אל תוך מגעי.
פאק. הקולות שבוקעים מבין שפתייה עוד יהרגו אותי יום אחד, הם רק מדרבנים אותי להאיץ את הקצב.
נמהר ונחפז, אני עובר לפשוט מעל לראשה את הסריג שהיא לובשת, ומייד אחריו גם את חולצת הטי-שירט שמתחתיו.
נקישת המנעול נשמעת לפני שאנחנו מדדים את דרכינו אל המיטה בצעדים כושלים.
אני משליך את פיסות הבד אל הרצפה, אוחז בפנייה בכפות ידיי ומעמיק את הנשיקה, לוכד את שפתייה בשפתיי ומתענג על כל טיפת טעם שאוכל לחלץ ממנה.
"ליאו," היא גונחת אל תוך פי בנואשות ומתנשמת בצורך לאוויר.
ידייה נכנסות אל מתחת לחולצה שלי ומלטפות את רכסי בטני ברוך ובחושניות, ובאותו הרגע אני מאבד את זה.
אנחנו מועדים וצונחים יחד על המיטה.
היא נעמדת על ברכייה מולי, יפהפייה כמו תמיד כששדייה התפוחים והעגולים בחזיית התחרה האדומה ניצבים מול פניי, מוגשים היישר אל פי.
היא מביטה בי בעיניים יוקדות ונושכת את שפתה התחתונה, וידייה לא מאחרות לתפוס בשוליות חולצתי ולהסיר אותה ממני.
קצוות אצבעותיה נוגעות בעורי ברכות כשהיא עושה זאת.
שפתיי מוצאות את שלה שוב, מנשקות אותה ללא רסן.
אני אוחז במותנייה כשהיא מרימה את רגלייה בזו אחר זו ומתיישבת עליי בפישוק.
היא מניחה את כפות ידייה על כתפיי כשהיא נשענת קדימה, מלהיטה כל אזור שהיא נוגעת בו.
היא נאנחת בעונג ומתחככת בזקפה הקשה שבמכנסיי, מחלצת גניחה ממעמקיי בטני.
"ליאו, בבקשה," היא שומטת את ראשה בשקע כתפי וממשיכה להתחכך בי, מתחננת ללא מילים שאזיין אותה, ואני לא צריך יותר מזה כדי לשלוח את ידיי לגומי הטייטץ שלה ולקלף אותם מרגלייה יחד עם התחתונים.
אני יורד מהמיטה ונעמד מולה כשהיא פותחת את קרס החזייה שלה ומפשילה את הרצועות מכתפייה, מותירה לשדייה לקפץ החוצה.
פטמותייה הורודות זקורות וקשות כאבן, קוראות לי לסגור עליהן את שפתיי.
אני אומד את גופה בהערצה ונאזר בכל טיפת איפוק שיש לי כדי לעצור את עצמי מלהסתער עלייה.
היא מרימה את ראשה ומיישרה אליי מבט, מתבוננת בי בעיניי עגל גדולות כשהיא שולחת את ידייה בהססנות אל רצועת מכנסיי.
היא מפשילה אותם יחד עם תחתוניי הבוקסר עד לברכיי באיטיות מתגרה, עינייה לא קורעות משלי כשהיא עושה זאת.
הזין שלי קופץ החוצה, זקור ועבה, והיא משתנקת ומביטה בו בהשתהות, מתנשפת בכמיהה.
אני מעיף ממני את המכנסיים והתחתונים כשהיא מסתובבת אל שידת הלילה ומוציאה משם קונדום, נותנת לי השקפה מושלמת לחלק האחורי של גופה.
אני מלחח את שפתיי, טועם את טעמה שנדבק בהן.
היא מתייצבת בחזרה מולי, ואני צופה בה באדיקות כשהיא קורעת את עטיפת הקונדום ומגלגלת אותו לאורך איברי.
נשימותינו הכבדות הם הדבר היחיד שמפר את הדממה.
כשהיא מסיימת, אני כבר לא יכול לרסן את עצמי.
אני דוחף אותה לאחור כך שהיא נוחתת בגבה על המזרן.
אני גוהר מעליה, מתמקם בין רגלייה הפשוקות ומטיח את שפתיי על שלה.
היא נאנקת כשלשוני חודרת לפיה באגרסיביות וברעבתנות בלתי ניתנת לעצירה, מקניטה את שלה.
ידיי עוברות על קימוריי שדייה. אצבעותיי נסגרות על הפטמות שלה, צובטות אותן, והיא גונחת בכאב משולב בהנאה ומקמרת את גבה ברצון לעוד. "כן," היא מתנשפת.
אני פורס את ידי על בטנה ויורד איתה מטה עד שאני מגיע לנקודה המשתוקקת שבין רגלייה.
וכשאני מכניס את ידי בין כפליי הכוס שלה, אני יכול להרגיש כמה היא רטובה ומגורה, כמה היא רוצה את זה. כמה היא רוצה אותי.
אני קורע את שפתיי משפתייה ומביט בה כשאני מחליק את אצבעותיי על איברה הפועם, מורח את הרטיבות סביב הפתח שלה.
עצומת עיניים, היא מתפתלת על המזרן ופולטת אנקות קטנות ומלאות הזדקקות, והזין שלי נע ומתעבה לאור המראה.
אני מקרב את אצבעותיי לשפתייה, והיא מותירה לי להכניס אותן אל פיה ופוקחת את עינייה.
מבטינו מצטלבים בחיבור עוצמתי ומחשמל, כזה שמעביר זרמים לאורך כל גופי, כשהיא מוצצת את אצבעותיי בצליל רטוב ומתענג, טועמת את הרטיבות שלה ומלקקת אותן ביסודיות.
"פאק," אני גונח ללא שליטה. היא נראת כמו חלום רטוב.
אם לא היו לי תוכניות אחרות הייתי גומר כאן ועכשיו רק מלהסתכל עליה.
גווני הכחול בעינייה נעשים עמוקים, מהפנטים אותי, שובים אותי לתוכם, ואני לא יכול להסיר ממנה את המבט.
לפתע היא סוגרת את ידה סביב הזין שלי ומובילה אותו אל הפתח שלה, קצרת סבלנות.
אני מחייך ונצמד אל פנייה. אפנו נוגעים-לא נוגעים, שפתיי מרפרפות על שלה. "את רוצה את הזין שלי בתוכך, מכשפה?"
"אתה יודע שכן." היא מחזירה ומנשקת אותי עמוקות. טעם מיצייה משתלב בהרמונייה חריפה וחושנית בין לשונותינו הסבוכות.
אני מכוון את עצמי וחודר לתוכה באיטיות, נותן לה להכיל את גודלי סנטימטר אחר סנטימטר ונזהר שלא להכאיב לה.
מעולם לא הייתי זהיר כל-כך עם אף אחת.
תמיד שמתי את צרכיי ראשונים ודאגתי לסיפוק ולהנאה שלי קודם לכל. אבל איתה... זה אחרת. איתה הכל שונה.
אני מרגיש צורך לענג אותה ולהסב לה אורגזמות בלתי נשכחות, שהיא תצא מפה מסופקת ומרוצה בהבנה שאף אחד אחר לא יכול לגרום לה להרגיש כמו שאני גורם לה.
"אוה, כן," היא גונחת כשאני ממלא אותה, מקבלת את הזין שלי באופן חלק ללא התנגדות בניגוד לפעם הקודמת.
ציפורנייה ננעצות בעורי, הכוס שלה מתהדק סביבי, ואני נאנח בסיפוק כשהזין שלי נקבר עמוק בתוכה, מתעטף בחום של הכוס הצר שלה.
אני טומן את פניי בצווארה ומתחיל לנוע בתוכה בקצב רגוע ומאופק, מרגיל אותה אליי לפני שאגביר את העוצמה ואאיץ את הקצב.
"אני לא יכולה יותר," היא כמעט מייבבת מרוב גירוי. "אל תיזהר עליי, פשוט תזיין אותי כבר." היא תופסת בצידיי יריכיי ומרימה את אגנה מעלה בדרישה.
אני עושה כמבוקשה, לופת את מותנייה וחודר לתוכה בהלימות חזקות, נותן ליצריי להשתלט עליי ולא מרסן את עצמי.
"כן, פאק!" היא מקמרת את גבה ומאגרפת את הסדינים בכפות ידייה כשאני נכנס ויוצא מתוכה בקצב מהיר, מזיין אותה בקדחנות. "ליאו!"
אני מצמיד את שפתינו ובולע את זעקותיה.
היא מניעה את אגנה ברדיפה אחריי הפורקן, מעצימה את החיכוך, ובתוך רגע קצר היא גומרת, רועדת תחתיי ומתנשפת בתשישות.
עינייה מצועפות וצלולות כמו שני אוקיינוסים.
אך אני אפילו לא קרוב ללסיים איתה.
היא משתנקת בהפתעה כשאני הופך אותנו, כך שאני יושב והיא מעליי ברגליים מפושקות, כשהזין שלי עדיין פועם בתוכה.
אני מסיט את שיערה מעינייה ותוחב אותו מאחורי אוזנה, מוודא שעינייה ממוקדות בי כשאני תופס בישבנה, מטיח את גופה בשלי וחודר לתוכה שוב בעוצמה.
היא פוערת את פיה בזעקה אילמת, פנייה מתעוותות בעונג צרוף ועינייה מתגלגלות בחוריהן לאחור.
היא מניחה את כפות ידייה על חזי, נתמכת בי בכדי לא לקרוס כשאני הולם בתוכה בפראות.
לאחר כמה רגעים, במעט הכוח שעוד נשאר בה, היא מתחילה להניע את אגנה בתיאום עם שלי.
"אה, כן," היא גונחת, רוכבת על הזין שלי בנמרצות ברדיפה אחריי פורקן נוסף. "כן, פאק!"
גופה מתכסה זיעה מבריקה וסומק עז שוטף אותה מכף רגל ועד ראש.
היא תופסת תאוצה. "זה טוב כל-כך," היא מתנשמת, עינייה לא מתיקות משלי.
שדייה קופצים ורוטטים, הכוס שלה מתהדק סביב הזין שלי כאילו היא מותאמת לי במדוייק, ואני עושה כל שביכולתי כדי לא לגמור.
אני גונח ורוכן קדימה, לוכד את פטמתה בפי ומוצץ ומלקק אותה בשקיקה כשאני תופס בכף ידי את השד השני שלה, לש ומוחץ אותו, גורם לה להיאנח.
ידייה עוברות להישזר בשיערי ומצמידות אותי אל חזה בצורך ובחמדנות כשהיא ממשיכה להתנועע מעליי בגלים, יורדת ועולה לאורכו של הזין שלי, סוחטת אותו.
"אוה, כן," היא גונחת בעירפול חושים.
אני מעניק טיפול זהה לשד השני שלה. מוצץ, מלקק ומצליף בלשוני בפטמה, ולבסוף גם תופס אותה בשיניי ומושך בה.
היא נרעדת בעוצמה וזועקת את שמי בקול כשאני הודף את עצמי לתוכה בחוזקה ומביא אותה לקצה פעם נוספת.
אני גונח בצרידות כשאני גומר יחד איתה, מותיר לכל מה שאגרתי בתוכי לצאת החוצה, והתחושה טובה ומספקת מתמיד.
ג'ולייט מחייכת אליי חיוך חולמני ומביטה בי בעיניים בורקות, רגע לפני שהיא צונחת מטה באפיסת כוחות כמו בובה רפויה, ומתרפקת על חזי.
_____________________________________

היושששש!!! Missed me? (אני יודעת שכן🥰)
גם אני התגעגעתי אליכם❤️🙄
אחריי המתנה של שבועיים והרבה לחץ, סוף סוף אתם מקבלים פרק חדש!!! ולא סתם פרק, פרק סמאט!!!😜🙌🏼
מקווה שאהבתם, השקעתי עליו ברמות ימים ולילות. אשמח שתתנו דירוג ותגיבו את דעתכם❤️
ואם אתם רוצים להביע תמיכה כלפיי ולהיות נחמדים לכו תפרגנו ותעקבו אחריי האינסטגרם והטיקטוק שלי (books_by_lia_) זה ממש עוצר לי בליחצן ולפרסם את הספר🙏🏻
העלתי פוסט ראשון באינסטגרם, ובכללי אני מעלה לשם סטורי, עושה פעילויות, שאלות תשובות, עונה לכולם, וכל מי שפעיל שם יודע מתי יעלה פרק לפני כל האחרים!!!😮
קיצר, שווה לעקוב!!! אז למה אתם מחכים?!?!🗣

שונאים מאהבהWhere stories live. Discover now