40 - Bang Chan ve Hyunjin

1.2K 155 148
                                    


Zorla da olsa, Felix'in ailesinden izin almayı başarmışlardı. Felix yine verdikleri tepkiden biraz üzülmüştü ama ne bekliyordu ki? Sevdikleri oğullarının yaptığı hataya böyle bir tepki vermeleri oldukça doğaldı aslında.

Yine de, sonunda rızalarını almayı başarmışlardı.

Yüzlerinde bir zafer gülümsemesiyle evden ayrıldılar. Arabalarına bindiler ve yola koyuldular. Tabi, bu kadar evlilikten bahsetmişken, Hyunjin bir evlilik teklifi bile etmemişti henüz. Bu yüzden, bir sürpriz düşündü.

Felix'in okuluna yakın, güzel bir daire tutmuştu Hyunjin. Felix'in çok büyük yerde yorulacağını düşündüğünden daha küçük, mütevazi bir evdi bu. Onlar Felix'in ailesiyleyken, diğerleri önceden kaldıkları evin, beraber kaldıkları ofisin ve Hyunjin'in kendi kaldığı evin eşyalarını toplayıp o evde birleştirmiş, onlar için güzel bir yer hazırlamıştı. Felix ve Hyunjin'in, evden ayrılma vakti gelmişti.

Felix şehire girdiklerinde, kaldıkları evin yolundan farklı bir yola saptıklarını fark etti. Camdan dışarı baktı. "Nereye gidiyoruz?"

"Sana bir sürprizim var."

Felix heyecanlanmıştı. Hyunjin, her zaman onun kalbini nasıl kıpır kıpır ettirebileceğini biliyordu. Bir yandan Hyunjin telaşlıydı, çünkü evi bir avuç aptala bıraktığını ve o salakların eve ne yaptığını bilmediğini düşündü.

Kısa bir yolculuğun ardından, sonunda kalacakları eve ulaştılar. Dışarıdan baktığında, dairenin ışıklarının yandığını gördü Hyunjin. Şimdiye gitmiş olmaları gerekiyordu, aptallar...

Sinirle merdivenleri çıktı. Anahtarı kilide taktı ve yavaşça çevirdi. Kapı açıldığında, güzel bir ışıklandırma ile süslenmiş salonun aydınlığını ve ortada onları bekleyen iki kişilik yemek masasını gördüler.

Hyunjin, Felix'i elinden tutup içeriye götürdü. Sandalyesini çekip Felix'i oturttuktan sonra, bomboş masada ne bok yiyeceğini düşünüyordu ki, mutfak tarafından bir ses geldi.

Han, üzerinde komi kıyafeti, kolunda beyaz havluyla çıka geldi. Siktir, dedi Hyunjin içinden, ne planlamıştı bu kaçık herifler?

Han, gülümseyerek yanlarına geldi ve öne doğru eğilip onları selamladıktan sonra Hyunjin'e döndü. "Hoşgeldiniz bay Hwang." Ardından Felix'e döndü. "Hoşgeldiniz bay Lee. Bugünkü menümüzde, sizin için özel hazırlattığım spesiyel bir tarif var. Lütfen bekleyin ve müziğinizi dinlerken yemeğin tadını çıkarın."

"Ne müzi-"

Hyunjin ne olduğunu anlamadan Han yanlarından ayrıldı ve arka odadan smokininin içinde Seungmin çıktı. Hiç beklemedikleri bir anda elindeki kemanı boynuna koydu ve yavaş yavaş tıngırdatmaya başladı.

Felix, heyecanlanmıştı. Salonun ışıkları yavaşça azaldı. Loş bir ortam sağlandıktan sonra, aynı komi kıyafetlerini giymiş Jeongin geldi içeriden. Elindeki çakmakla masadaki mumları yaktıktan sonra, gülümseyerek yanlarından ayrıldı. Keman ve mum ışığı eşliğinde, Hyunjin, Felix'in elini tuttu.

Aradan çok geçmeden, önde Han arkada Jeongin mutfaktan, ellerinde tabaklarla çıktılar. Tabakları Hyunjin ve Felix'in önüne yerleştirdikten sonra evin kapısını açtılar ve iki garson evden ayrıldılar.

Hyunjin, evde keman çalan Seungmin'den başka kimsenin olup olmadığını bilmiyordu. Ama bu adamlar bir işe yaramış, Felix'i heyecanlandırmıştı.

"Evet sevgilim." Dedi Hyunjin bir yandan yemeğini yerken. "Evi beğendin mi?"

"Henüz odalarını görmedim ama, çok güzele benziyor. Okuluma da yakın burası değil mi?"

Dark Man & The Sunshine | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin