6. Bölüm

74 7 0
                                    

Nazlı'nın anlatımıyla

Erdem ile aşağı indiğimizde gördüğümüz manzara karşısında ikimizde şoka uğramıştık.

Nazlı: Duru?

Duru gözlerini irice açıp karşısındaki adama şok olmuş gözlerle bakıyordu. Kim bilir içinden neler saydırıyordu.

Erdem: Tolga? Sen ne ara geldin ya?

Duru, isminin Tolga olduğunu öğrendiğim çocuğun cevap vermesini beklemeden konuştu.

Duru: Sen... Sen, şu uçakta ayağıma basıp özür dilemek yerine beni azarlayan çocuksun!

Tolga: Sen de, şu uçakta bütün yolu kaplayan ve mecburen ayağına basarak geçmek zorunda kaldığım kızsın!

Duru sinirle kolunu çektiğinde bileğini ondan kurtarmıştı. Kızaran bileğini ovalarken konuşmaya başladı.

Duru: Ne işin var senin burda?(!)

Tolga: Asıl sizin ne işiniz var benim evimde?

Duyduğumuz şeyle Duru ile aynanda şok içinde " Ne! Senin evin mii???" diye bağırdık. Bütün bakışlar Erdeme döndüğünde Erdem araya girdi.

Erdem: Abi bi sakin olun ya. Gelin şöyle bir oturup konuşalım, açıklayacağım

(...)

Duru sinirle oturduğu yerden kalktı.

Duru: Ben bu evde, heleki bu adamın olduğu yerde hayatta kalmam! Ben gidiyorum!

Hemen ayağı kalkıp durunun kolunu tuttum.

Nazlı: Saçmalama! Bu saatte nereye gitmeyi planlıyorsun. Saat gece 3:30.

Duruyu kolundan çekerek zorla koltuğa geri oturttum ve konuşmaya başladım.

Nazlı: Saat baya geç oldu. Şimdi yatalım yarın icabına bakarız. İyi geceler herkese.

Erdem: iyi geceler kızlar. Biz tolga ile biraz konuşup sonra yatıcaz. Siz yatın, sabah konuşuruz.

Duru ile odamıza çıktık ve konuşmaya başladık.

Duru: Nazlı! Ben- bu- evde- kalmak- is- te- mi- yo- ruuumm!!!

Duru kelimeleri heceleyerek bağırdığında konuşmaya başladım.

Nazlı: kızım sakin ol. Şu an yapabileceğimiz bişey yok. Bu saatte bir yere gidemeyiz. Yarın halletmeye çalışıcaz işte. Ayrıca bir daha bağırma.

Duru: Gerçekten bütün aksilikler beni buluyor!

Nazlı: Of Duru, hadi yatalım artık. Sen kendinde değilsin. Yarın ayık bir şekilde konuşuruz. İyi geceler.

Duru: ben gayet kendimdeyim bir kere!

Duru bana cevap verip hemen yattı. Bende yanına yattım ve uyuduk.

YAZ ŞARKISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin