35. Bölüm

30 3 1
                                    

Durunun ağzından

Ders bittiğinde diğer ders için eşyalarımı toplamaya başladım. O sırada kapıdan bir ses yükseldi.

Çınar: Duru!

Çınarın sesini duymamla beraber kafamı kapıya doğru çevirdim. Çınarı gördüğümde bana "Gel" işareti yapıyordu. Kafamı sallayıp çantamı aldım ve yanına doğru gittim.

Duru: Hayırdır? Noldu?

Çınar: Biraz eğlenmek ister misin?

Duru: Anlamadım?

Çınar: Gel benle.

Çınarla beraber okulun çıkış kapısına yürüdüğümüzde okuldan çıktık ve yürümeye başladık. Çınar rahatça yürürken ben hala ne olduğunu anlamamıştım.

Duru: Nereye gidiyoruz? Bir açıklama yapmak ister misin????

Çınar: off kızım ne kadar çok konuşuyorsun ya. Alt tarafı biraz eğlenicez işte. Biraz sus artık.

Duru: Ay tamam bi şey demedim, öff

Aradan neredeyse 1 saat geçmişti. Ve biz okulu kırmıştık. Gerçi daha önce yapmadığım bir şey  değil sonuçta. Aradan geçen zamanda dondurma yemiştik ve sahilde yürümüştük. Yalan söylemicem, eğlenmiştim gerçektende...

Çınar: yakınlarda bildiğim çok iyi bir kafe var. Oraya gidelim mi?

Duru: Olur, zaten bi oraya gitmediğimiz kalmıştı, oda olsun bari.

Çınarla 5 dakika filan yürüdükten sonra kafeye varmıştık. Kafeye girer girmez içeride çalan müzik sesleri kulağımı doldurdu. Yavaşça bir masaya ilerlediğimizde bir yer bulup oturduk. Oturduğumuz masanın önünde sahneye benzer bir şey vardı. Ben sahneyi incelerken garsonun sesini duydum.

Garson: Ne içersiniz?

Çınar: Ben bir Ice Americano alayım lütfen.

Garson: Tabii. Siz hanımefendi?

Kafamı kadın garsona çevirdiğimde cevap verdim.

Duru: Bende bir Latte alayım.

Garson: Tamamdır, hemen geliyor.

Garson gittiğinde Çınara baktım. Oda bana bakıyordu.

Çınar: Eee? Eğleniyor musun bakalım?

Duru: Yaa, ne demezsin! Çok!

Hafifçe güldüğümde oda güldü.

Çınar: Ya tamam! O kadar muhteşem bir gün olmadı, kabul ediyorum. Ama en azından güzel vakit geçirdik diye düşünüyorum?

Duru: Şaka yapıyorum! Eğlendim tabiki. Her şey için sağol.

Çınar: Önemli değil. Ne demek.

Kahvelerimiz geldiğinde sahneye bir grup çıktı ve bir şeyler çalmaya başladılar. Sahneye baktığımda aşırı fazla ışık olduğundan kafamı geri çevirmek zorunda kalmıştım. Kahvemden bir kaç yudum aldıktan sonra çınara baktım. Çınara bakmamla çınarın gülmeye başlaması bir oldu.

YAZ ŞARKISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin