Tolganın ağzından
Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu. Tam kalkıcakken yanımda Durunun olduğunu gördüm. Koltukta uyuya kalmıştık. Saçları yüzüne düşmüştü. Elimi uzatıp saçlarını arkaya ittirdim. O kadar duru bir güzelliği vardı ki bakmaya kıyamıyordum...
Yavaşça koltuktan kalktım ve lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Yüzümü kurularken birden tuvaletin kapısı sertçe çaldı.
Duru: Tolga çabuk çık!
Şaşkınca tuvaletin kapısını açıp dışarı çıktığımda Duru birden ağzını tutarak içeri girdi ve yüzüme kapıyı kapattı. Ne olduğunu merak ettiğim için o çıkana kadar bekledim. Bir süre sonra Duru tuvaletten çıktığında konuştum.
Tolga: İyimisin, Duru?
Duru halsizce konuştu.
Duru: İyim iyim, dün soğuktan midemi üşüttüm heralde. Hadi içeri geçelim.
Duru salona doğru yürüdüğünde bende peşinden gittim. Merdivenden inen Erdem ve Nazlıyı görünce seslendim.
Tolga: Günaydın
Erdem: Günaydınn ve görüşürüzz!
Tolga: Hayırdır, nereye?
Erdem: Okula abicim, nereye olucak başka? Çok aksattık bu sıralar gitme vakti geldi. Nazlı kendini gayet iyi hissediyormuş o yüzden o da geliyo.
Erdemle Nazlı yanımıza geldiğinde Nazlı konuştu.
Nazlı: Geliyomusun, Duru?
Duru: İki dakka bekleyin üstümü değiştirip geliyorum.
Duru yukarı çıktığında bi süre bekledik ve geldi.
Duru: Hadi gidelim, geç kalıcaz.
Erdem: Hadi görüşürüz Tolga.
Tolga: Görüşürüz.
Erdemle Nazlı ayakkabılarını giyerken Durunun kolunu tuttum. Duru bana döndüğünde konuştum.
Tolga: Kendini iyi hissetmiyorsan gitme okula, dinlen evde.
Duru: Yok gidiyim, hem derslerden çok geri kaldım. O kadar kötü değilim zaten, iyiyim merak etme.
Durunun anlına bir öpücük kondurduğumda ayakkabılarını gitmeye gitti. Arkasından seslendim.
Tolga: Dikkat et kendine.
Duru: Sende
Herkes evden çıktığında koltuğa oturdum. Telefonumda gezinirken telefonum çalmaya başladı. Arayan Kaan'dı. Kaan benim sahne arkadaşımdı. Bateristi.
Tolga: Efendim, Kaan?
Kaan: Tolga, akşam sahilin ordaki barda sahne var. Geliyosun dimi?
Tolga: Evet, geliyorum. Akşam görüşürüz.
Kaan: Görüşürüz.
Telefonu kapattığımda başıma şiddetli bir ağrı girmişti. Telefon elimden düştüğünde kafamı tuttum ve ağrının geçmesini bekledim. 20 saniye sonra filan ağrı yavaş yavaş dinmeye başladığında rahatladım. Hemen kalkıp bir ağrı kesici içtim ve koltuğa uzandım. Gözlerimi kapattım ve sakinleşmeye çalıştım.
Akşam Üstü
Birden gözlerimi açtığımda uyuya kaldığımı anladım. Hemen saate baktığımda saatin 17:30 olduğunu gördüm. Bu saatte trafik olucağı için şimdiden çıkmam gerekiyordu. Koltuktan kalkıp hazırlandığımda evden çıktım. Arabaya bindiğimde bara doğru yola çıktım. 2 saat sonra barın önünde durduğumda trafikten dolayı biraz uzun sürmüştü. Arabadan inip bara girdiğimde kulise gittim. Kaanda ordaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ ŞARKISI
Teen Fictionİki genç kız atıldıkları okuldan sonra istanbula gider ve yeni bir okula aynı zamanda da yeni bir hayata başlarlar. Fakat istanbulda onları bekleyen çok şey vardır...Hayatlarını değiştiren iki genç adam da buna dahil...