Durunun ağzından
Tolga ile birbirimizden ayrıldığımız da Tolga iki eliyle yanaklarımı tuttu ve anlını anlıma yaslayıp konuştu.
Tolga: Çok özledim seni...
Tolga baş parmağı ile göz yaşlarımı silerken konuştum.
Duru: Ben daha çok...
Tolga yanağıma bir öpücük kondurduğunda benden ayrıldı.
Tolga: Hadi, üstünü giy. Eve götüreyim seni.
Duru: Tamam.
Yukarıya doğru çıktığımda odaya girdim ve koltuğun üzerindeki elbisemi alıp giydim. Oda da ki aynada biraz kendime bakıp saçlarımı elimle düzelttiğimde çantamı alıp aşağı indim. Tolga duvara yaslanmış telefona bakıyordu. Merdivenlerden inerken konuştum.
Duru: Neden bana daha önce gitar çaldığını söylemedin?
Tolga kafasını kaldırıp bana baktığında cevap verdi.
Tolga: Hobi olarak çalıyodum çünkü. Sonra sahnelerde yer almaya başladım.
Merdivenden indiğimde Tolgaya doğru yürüdüm ve tam dibinde durdum.
Duru: Sesin çok güzel.
Tolga hafifçe bana eğilip konuştu.
Tolga: Öylemi?
Duru: Evet öyle. Dün akşam sahnede o kadar iyi söyledin ki. Gözlerini kapatmıştın ve hissederek söylüyodun.
Tolga biraz daha bana doğru yaklaştığında burunlarımız birbirine değiyordu.
Tolga: Seni düşünüyordum çünkü....
Tolga artık bana tamamen yaklaştığında tam beni öpücekken birden çantamda ki telefonum çalmaya başladı. Gülmeye başladığımda Tolgadan ayrılıp çantamdaki telefonu çıkarttım ve ekrana baktım. Arayan Erdemdi. Telefonu kulağıma götürüp konuştum.
Duru: Efendim Erdem?
Erdemin söylediği şeyle şoka uğradım. Donup kaldığımda telefon elimden düştü.
Tolga: Noldu Duru!
Hiç bir şey söyleyemiyodum. Gözlerim dolmaya başladığında Tolga hızla eğilip telefonu aldı ve kulağına götürüp konuştu.
Tolga: Alo! Erdem? Benim Tolga! Çabuk söyle ne olduğunu!
Erdem: (...)
Tolga: Ne!!! Ne diyosun Erdem sen? Tamam, Tamam hemen geliyoruz! Sen sakin ol!
Birden gözlerim karardığında yere yığıldığımda Tolganın hızla yanıma çöküp kafamı dizine koyduğunu hissettim.
Tolga: Duru! Kendine gel! Aç gözlerini!
Tolganın son cümlelerinden sonra artık onu duymuyordum. Bilincim tamamen kapanmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ ŞARKISI
Teen Fictionİki genç kız atıldıkları okuldan sonra istanbula gider ve yeni bir okula aynı zamanda da yeni bir hayata başlarlar. Fakat istanbulda onları bekleyen çok şey vardır...Hayatlarını değiştiren iki genç adam da buna dahil...