Durunun ağzından
Nazlı Erdemin peşinden gittiğinde öylece oturuyordum. Elim bi an telefona gittiğinde bunu yapsam mı? Yoksa yapmasam mı? Diye düşünüyordum. En sonunda telefonu açtım ve Tolgayı aradım. Telefon dördüncü çalışında açıldı. Ben tam konuşucakken telefondan bir kadın sesi geldi.
Kadın: Aloo! Tolga şu an müsait değil, tatlım.
TATLIM?!!!
Arkadaki yüksek müzik sesinden dolayı kadının sesini zor duyuyordum. Büyük ihtimalle Bar gibi bir yerdeydi. (Pardon -ler mi demeliydim!)
Duru: Tolga nerde? Ve sen kimsin?
Kadın: Sadece bir arkadaş, asıl sen kimsin?
Duru: sen boş ver benim kim olduğumu da, Nerdesiniz onu söyle?
Kadın: için rahat edicekse söyleyeyim, ......... Bardayız.
Arkadan Tolganın sesini duydum.
Tolga: Kim aramış?
Kadın: Duru🤍 diye biri.
Tolga: Ne! Ver şu telefonu bana! Bana sormadan niye açıyosun!
Telefon birden yüzüme kapandığında neye uğradığımı şaşırdım. Şu öküze bak ya! Niye arıyosam! Hata bende! Zaten o kadınada gıcık oldum!
Bir kaç dakika öylece somurtarak oturdum. Düşünürken bir karara vardım. Tolgayı o manyak kadınla bırakamazdım!
Hemen içeri girip yukarıya çıktım ve üstümü değiştirdim. Bara gideceğim için oraya uygun bir kıyafet seçtim.
(Durunun kıyafeti)
Üstümü değiştirip biraz makyaj yaptıktan sonra hemen evden çıktım ve kadının bana söylediği bara gittim.Geldiğimde hava kararmıştı. İçeri girdiğimde çok kalabalıktı ve yüksek sesle müzik çalıyordu. Etrafıma bakınırken Tolganın oturduğu masayı gördüm ve arkasındaki masaya doğru gizlice ilerledim. Masaya doğru giderken biri beni belimden tutup kendine çektiğinde o anın şoku ile birden çığlık attım. Beni çeken adama baktığımda konuştu.
Adam: Naber güzelim. Yenisin herhalde buralarda. Yoksa böyle bir güzelliği görmemem imkansız.
Duru: Ne diyosun sen be!
Adam tam konuşucakken arkadan biri adamın yüzene sertçe bir yumruk attı. Adam yumruğun etkisiyle yere düştüğünde hemen kendimi geri çektim ve yumruk atanın Tolga olduğunu gördüm.
Şok içinde bir Tolgaya birde yerdeki adama bakıyordum. Adam hemen ayağı kalktığında Tolgaya bir yumruk geçirecektiki Tolga ondan önce davranıp adamın kolunu tuttu ve ters çevirdi. Adamı yere ittiğinde üstene çıkıp yumruklamaya başladı. Müzik durduğunda herkes bize bakıyordu. Bir kaç kişi Tolgayı durdurmaya çalıştı.
Duru: Tolga! Dur! Öldürüceksin adamı!
Tolgaya seslendiğimde bana baktı ve adamdan ayrıldı. Onu durdurmaya çalışan adamları iterek yanıma geldi ve kolumu tutup beni peşinden götürdü. Dışarı çıktığımızda hava kapkaranlıktı. Tolgaya baktığımda bağırarak konuştu.
Tolga: Ne işin var senin burda!
Bende ona bağırarak karşılık verdim.
Duru: Sanane! Eğlenmeye geldim belki!
Tolga: Eğlenmeye geldin öylemi? Hem de benim olduğum yerde?
Duru: Evet, ne var yani? Hem senin ne işin var burda?
Tolga: Bende eğlenmeye geldim.
Duru: Kadınlarla mı eğleniyorsun?
Tolga: Hayır, tabikide. Ne alaka?
Duru: O zaman senin yerine telefonunu açan
kadın kimdi?Tolga: Önemsiz biri işte. Hem bir dakika... sen benimi kıskanıyorsun?
O an ki sinirle birden ağzımdan kaçırdım.
Duru: Evet, Kıskanıyorum! Var mı bi diyeceğin?
Tolga böyle bir şey beklemiyormuş gibi şok olmuştu.
Tolga: Bir dakika, bir dakika...Ne dedin sen daha demin?
Tolganın sorusuyla içimdekileri sesli söylediğimi fark ettim ve hemen ağzımı kapattım.
Duru: Hiç bir şey...
Tolga: Hayır hayır, beni kıskandığını söyledin.
Duru: Hayır. Öyle bir şey demedim!
Tolga: Dedin
Duru: Demedim!
Tolga: Dedin!
Duru: Evet! Dedim! Oldumu! Allah kahretsinki kıskanıyorum seni!
O kadar utanmıştım ki hemen başımı öne eğdim. Duru, kızım! Kendine gel!
Ne yapıyorsun!Tolga yavaşça yanıma gelip eliyle başımı kaldırdı. Ben ona utançla bakarken gülümseyerek konuştu.
Tolga: Bende seni...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ ŞARKISI
Teen Fictionİki genç kız atıldıkları okuldan sonra istanbula gider ve yeni bir okula aynı zamanda da yeni bir hayata başlarlar. Fakat istanbulda onları bekleyen çok şey vardır...Hayatlarını değiştiren iki genç adam da buna dahil...