< rodział 10 >

906 29 3
                                    

pov: Bella

Tuż przy swoim uchu usłyszałam głośne stukanie. Podniosłam głowę z ławki i spojrzałam na nauczycielkę, która stała nade mną z założonymi rękami. Wyprostowałam się i uśmiechnęłam do niej lekko.

No tak, znowu zdarzyło mi się zasnąć na lekcji i znowu nauczyciel budził mnie uderzając kluczami od sali o ławkę.

- Chcesz powtórzyć co powiedziałam? - zapytała swoim przerażającym wzrokiem.

- Nie chce, ale pewnie nie ma takiej odpowiedzi. - odparłam odwracając wzrok na tablicę, na co kobieta głośno westchnęła.

- Ostatnio wogule nie uważasz. Dostajesz uwagę za spanie na lekcji i jedynkę za odpowiedź. - oświadczyła, a ja wywróciłam oczami, kiedy odeszła odemnie do biurka.

Przez ostatnie dwa tygodnie moja rutyna się nie zmieniła. Ledwo wstawałam po szóstej, siedziałam w szkole do popołudnia, jak wracałam do domu znowu się uczyłam i chodziłam spać po północy. Możliwe, że powinnam zwolnić trochę tępa, ale kiedy mój mózg jest zajęty to wtedy przynajmniej nie myślę o przytłaczających mnie rzeczach.

Na spotkanie z Billem nie znalazłam jeszcze czasu, a Toma unikam jak ognia, bo nie chce mieć z nim nic wspólnego. Na przerwach często gadam z Clarą, ale głównie bujam się sama, bo nie znalazłam innych przyjaciół.

Z ojcem mam jako taki dobry kontakt, ale nie gadamy o poważnych tematach. No i są sesje, na które chodzę, ale nie odczuwam jakichś większych efektów.

Tak właśnie wygląda moje zajebiście spieprzone życie.

Niedługo potem lekcja dobiegła końca, więc jak najszybciej chciałam opuścić klasę i udać się pod ostatnią już tego dnia. Jednak kiedy przechodziłam obok miejsca nauczycielki, zatrzymał mnie jej srogi głos.

- Chiolero chodź tutaj - po jej słowach z niechęcią odwróciłam się i podeszłam do dużego biurka, za którym siedziała - Jutro przepytam cię z tego tematu. - oświadczyła patrząc na mnie zza swoich dużych okularów.

- Dobrze. - powiedziałam czekając na dalsze jej słowa.

- No idź już. - pognała mnie wracając do pisania czegoś w dzienniku.

- Do widzenia. - pożegnałam się odwracając od niej, ale nie zaraczyła mi odpowiedzieć.

Głupia szmata.

Od razu kiedy wyszłam na korytarz usłyszałam radosny głos dziewczyny wołający moje imię.

- Bella! - Clara podeszła do mnie i mnie przytuliła.

- Siemka - odprałam oddając uścisk - Cały dzień cię nie widziałam.

- Spóźniłam się na dwie pierwsze lekcje. - odparła kiedy się od siebie odsunęłyśmy.

No tak, blondynka mieszka na uboczu miasta, więc ma przejebane z dojazdami.

- Straszne korki były. - dodała wzruszając ramionami. Jak widać nic sobie nie robiła z tego, że dostała kolejne nieobecności.

- Kumam.

- A ty jak tam? - zadała pytanie, żeby jakoś podtrzymać naszą rozmowę.

- W porządku, ale przed chwilą wiedźma od geografii przyłapała mnie na spaniu i powiedziała, że będę pytana na kolejnej lekcji. - westchnęłam choć wiedziałam, że i tak odpowiedź dobrze mi pójdzie.

- Ja pierdole, nienawidzę jej. Ostatnio dała mi uwagę, bo... - nie dokończyła i to w samą porę przerwała, bo w tym momencie nauczycielka wyszła z klasy - Dzień dobry pani profesor. - przywitała się grzecznie z uśmiechem.

Storm with dreams || Tom KaulitzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz