Seviyorum sizii( ˘ ³˘)♥
__________________________________________
Okuldan gelir gelmez çantamı odamın bir köşesine fırlatıp yatağa geçtim. Bugün ayrı bir enerjim vardı. Bu sefer shifter adını hak edecektim. Bugün o istediğim şeyi gerçekleştirecektim. Buna tüm hücrelerim ile inanıyordum. Artık bu sıkıcı hayattan kurtulup evime dönme vaktim gelmişti.
Ayrıca shiftlenip Leyla'nın yanıldığını söyleyecektim. Hem belki ben de onun umut ışığı olurdum.
Yatakta, yıldız pozisyonunu alıp kulaklıklarımı takmış ve arkadan subliminal açıp gözümü kapattım. Ardından metodu denemeye başladım.
Hadi Neslihan, bu sefer başarıcaksın, inanıyorum kızım sana. Bunca yıllık emeğin bugün son bulacak ve sen başaracaksın.
Gibi olumlamalar yaptıktan sonra saymaya başladım.
1,2,3,4,5,...,100,101,102,...,444.
Başardım, shifting ile gerçeklik değiştirdim...
Son olumlamaları da yapıp, metodu uyguladıktan sonra ful odaklanmaya çalıştım. Gözümün önünde ki ışık patlamalarını ve cr'me ait olmayan sesleri fazla önemsememeye çalıştım ama nafile.
Kalbim deli gibi atıyordu, çünkü bunca yıllık shifter hayatımda ilk defa bu kadar çok belirti alıyordum. Bu benim için bir ilkti.
Aradan ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordum, çünkü belli bir zaman sonra gittikçe bulanıklaşan zihnim ile kendimi uykunun kollarına bıraktım.
...Ansızın omzumu dürten bir şey fark ettim. Zorlasamda gözümü açamadım. Biraz daha kendime geldiğimde vücudumun her yerinde ağrılar hissettim. Sonra burnuma leş gibi kokular gelmeye başladı. Tahminimce alkol ve sigara kokularıydı.
Acaba yanlışlıkla farklı bir gerçekliğe mi shiftlendim?
Güç bela gözlerimi araladım ama görüntü gelir gelmez burnumun dibinde bir silüet gördüm.
Korkuyla sanki mümkünmüş gibi geri çekildim, ardından yüzüme okkalı bir tokat yedim.
Evet daha ne olduğunu idrak edemeden tokat yemiştim. Sonradan ise her şey yerli yerine oturmaya başladı.
Ben, ben shiftingi başarmıştım. İnanamıyorum, ben gerçekten shiftingi başarmış mıydım?
Evet, sonunda yıllar süren bu emeklerim karşısında shiftingi başarmış ve gerçek yuvama kavuşmuştum!!!!
Ve daha demin ki tokat ise bunların rüya olmadığını kanıtlıyordu.
Ben, düşüncelerimin arasında kaybolmuşken bir el saçlarımdan tutup beni havaya kaldırdı. Hadi ama ya ilk günüm böyle mi geçecekti?
Acı içerisinde gözlerimi elin sahibine diktim. Hafif uzamış sakalları, kirli atleti ve pijaması ile karşımda sanki iğrenç bir yaratık vardı. Evsizlere benzeyen tipi ve nefret dolu bakışları ile yüzüme yaklaştı.
Ama bir dakika, bu yüz bana çok tanıdık geliyordu. Hafızamı biraz zorladım ve bu kişinin kim olduğunu hatırladım. Hatırladığım kişi ile gözlerim ve ağızım olabildiğince açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting Nöbetim
AléatoireDört yıldır shiftingi deneyen Neslihan'ın başarısız denemeleri bir gün son bulur ve kendini The Uncanny Counter gerçekliğinde bulur. Bakalım Neslihan'ın, ya da dr'de ki adı ile Yuna'nın başına ne gibi olaylar gelecek? Omuzlarına binen bu yükü taşıya...