Queen bee

26 7 2
                                    

Sinä olit koulumme ehdoton Kuningatar, jonka ympärillä kaikki pörräsivät ja jota kaikki palvoivat. Yhdellä ainoalla katseellasi sait kaikki lakoamaan polvilleen eteesi ja tekemään mitä tahdoit. Sinulla oli valta tuhota elämäni ja sinä käytit sitä etuoikeuttasi, usuttaen kaikki alamaisesi kuhisten kimppuuni. Sinulle minä olin vihollinen numero 1, ja siksi olin sitä koko sinun kansallesi, saaden koko valtakuntasi vihat niskaani. Sillä jos kuningatar käskee, kukaan ei kyseenalaista eikä kysele.

Vaan sitä minä ihmettelen vielä tänäkin päivänä, miten ihmeessä sinun kaltaisesi Queen bee koki kaltaiseni seinäruusun niin suureksi uhkaksi, että minut piti lyödä maahan ja eliminoida? Minä en ollut mitään sinuun verrattuna. Siinä missä sinä olit kaunis keijukainen, minä olin silkka harmaavarpunen. Näkymätön, kunnes sinä teit minut näkyväksi nostamalla minut jalustalle arkkivihollisenasi.

Ja minkä takia? Koska kuvittelit - ja pelkäsit - minun vievän poikaystäväsi. Bitch please, hei haloo. Ettäkö MINÄ veisin SINUN poikaystäväsi? Ettäkö tällainen peruna veisi kedon kauneimman ruusun poikaystävän? Ettäkö hän vaihtaisi kaikkein makeimman hunajan mauttomaan ja hajuttomaan litkuun? Miten sinä pystyit edes kuvittelemaan mitään sellaista? Ja yllyttämään sen vuoksi koko yhdyskuntasi pistämään minua terävillä katseillaan ja sanoillaan.

No, onneksi olin immuuni niille pistoksille ja tiesin, että ennen pitkää kuningattaret aina syrjäytettäisiin. Niin kävi lopulta sinullekin, yhdyskuntasi kääntyessä vuorostaan sinua vastaan.

Pakkasen puolellaWhere stories live. Discover now