Güleyşa olaylardan habersiz uyumaya çalışıyordu ama pek mümkün değildi.Mevcut sıkıntılarından hariç kalbinde bir darlanma vardı.
İçtiği ilaçlara bağladı ağır gelmiş olmalıydı.
Diğer odada ise Sinem " doğrumu yaptım yanlışmı " ikileminde kendi kendini yedi bitirdi.
Kıza soylesemiydi yada Zahir'i arasami?
Ama yok doğruydu yaptığı, ama bir dakika ilaçlar gebeliğe göremiydi düşündü acaba muayene olurken söylemiş olabilrimi o anda yoktu.
Ya söylemediyse korkuyorsa, hamile biri bukadar hasta olması normalmi değildi kendi kendine konuşarak biryere varamayacağıni anladı ama yaklaşık iki saat geçmişti eğer dediği gibi çıktıysa hemen teyzesi gece yarısını geçince burda olurdu.
Uzun bir gece olanları bekliyordu.
Zor bir kadındı Zişan hanım yalan değil Sinem de korktuğu için aramıştı çokta severlerdi birbirlerini ama teyzesi affetmezdi bilirdi söylemezse.
Yapamadı kalktı küçük adımlarla odaya gitti kapı kapalıydı durdu bir sonra kulbu yavaşça indirip açtı kapıyı. Kanepede yatan kızın başına geldi sayıklıyordu Gül.
Uzun saçlarına dokundu alnına baktı ateşi yoktu ama az evvel öksürük sesi geliyordu uyumuş olmasına şaşırdı.
- Gülyeşa, Güleyşa
Ses yoktu
- Gülyeşa iyimisin canım
Diye tekrar seslendi.
Gül ayılir gibiydi ama halisilasyon görür gibide bir halı vardı göz yaşlarını siliyordu sanki elleriyle.
Sinem dahada endişelendi.
Hiç beklemediği şey mi olmuştu yoksa kafayı yiyecekti.
- Güleyşa uyan canım hadi doktora mı gitsek
Dedi üzerini açtı.
Pijamaları giyememisti utanmış olmalıydı. Sahi bir posetten başka biseyde yoktu elinde taşlar oturdu iyice Sinem de.
Odasına döndü telefonu eline aldı Zahir'i aradi hemen.
- alo Zahir bak beni hayal kırıklığına uğrattin sana yazıklar olsun bu kıza ne yaptın uyuyamiyor bu çocuk hasta hasta
- abla ben dedim zaten sana hasta diye ya napim gelimmi? ben ne yapabilirim bisey yapmadım ne anlamda yani ne demek istiyon versene telefonu ben hiç aramadım kendini
Doğruldu Zahir yattığı yerden ne demekti bunlar.- Ya nasıl aramiyon oğlum sen getirmedin mi kızı
- getirdim ama rahatsiz olmasın yani sen varsın diye sana sordum ya hep
- Zahir size ne oluyor bana doğru söyle sen kaçırdın degilmi kızı ama onun sanki rızası yok, varya teyzeme dua et polisi aramadan onu aradım
- Ne ne, Sinem abla anamı mi aradın
- aradık tabi ortadami kalsın kız valla poliside ararım zorla sahip olmuş kıza derim
- abla lütfen laflarına dikkat et şakamı yapiyon
- yoo şaka falan değil hamile degilmi?
- Sinem abla !!!
Şaka demi
- değil gerçekten teyzemi aradım almaya geliyor yarım saate burda olur dedi abarttı birazda
- abla, tövbe estağfurullah Allah'im ya ( yattığı yataği yumrukaldi burda sinirden) naptin sen, yahu öyle birşey yok yardima ihtiysci vardi gideceği yere kadar yardım edecektim sadece ya niye beni bulur hep böyle çörtük işler.
Bende diyom bu Serhat beni niye yüz kere aramış kapat abla kapat durduracam onları geliyom bende
- gelme hiç boşa bu kızı ortada bırakamazsın oraya buraya salıp
- Sen bana şerefsiz diyon yani ha
- demiyom ama şu manzara da beni üzdü senden beklemezdim
- yaw bişey yapmadım yapmadım eli elime değmez salakmıyim ben buraya gelim öyle bişey olsa
- doğru, orası diye mantıklı düşündü Sinem
-bir işimde sorunsuz hâl olsun hey Allah'im hey diyerek sinirle telefonu kapattı Zahir pantolonunu ayağına geçirdi acleyle çıktı neyle gidecekti şimdi az uz yol değildiki taksi çağırsa bu vakitte o bile gelmezdi kiş günü kar kıyametti.
Sessizce çıktı odadan giriş salondaki askıda anahtarlar vardı buldu traktörün anahtarını ancak bunla gidebilirdi ilçeye kadar öylede yaptı traktörü çalıştirdi çıktı evin koca avlusundan tabi onca çıkan sese ev ahalisi uyanacakti teyzesi ve eniştesi peşine koştular " oğlum nereye hayır olsun " diye bağırdı teyzesi ama duyulmazdi ölüme gider gibi basıyordu pedale.
" dur hanım dur vardır çocukta bir iş, gelir birazdan oğlan bizim değilmi malda bizim gelir o geri" dedi eniştesi geri döndüler.
Teyzesi telaşla yigenini aradı bacısını aradı ikiside açmadı.
Kızını aradı.Sinem annesine söylemedi haberim yok dedi
şimdi ne olacak bilmiyordu daha fazlada yayilmamliydi çünkü.
Pekde rahat değildi içi.
Tekrar Güleyşa 'nin odaya gitti.
Gülyşa masum masum uyuyordu.
Uyandırmak istedi tekrar seslendi bir kaç kez ve uyandı genç kız.
Konuşmak istedi Sinem ama nasıl söyleyecekse toparlayamadı.
Zahir aradı tam o anda da Güleyşa'yi.
Gülyşa, bir telefona baktı bir ev sahibesine.
Sinem anladı " ben çıkayım da sen konuş " dedi gülümseyerek.
Direkt odasına gitti kapıda dinleyecek değildi elbette kendine saygısı olan iyi yetişmiş bir insansa.
O an bir boşlukla içeriyi duyduğuna bakmayın başka bir durumdu o, genc kız için iyilik yapmak istemişti biliyordu Zahir şimdi herşeyi söyleyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.. GÜLEYŞA...( Tamamlandı)
General FictionGüleyşa, aklına bile gelmeyecek şeyleri yaşayacak olan masum bir kız çocuğuydu.. Gerçek hayattan alıntılar ile kurgulanmıştır..