Ve Final.
Vedalar üzer ama her son yeni bir başlangıç olur inşallah...
Güleyşa gece boyu düzgün bir uyku uyuyamadı, sağa dönse olmadı sola dönse yatamadı doğuma gidecek gibi hissediyordu.
Midesi yandı, sanki kalbi ağzındaydı organları sığmıyordu artık içeriye ona göre.
Minik bebeğinden yer kalmamıştı.
' iri bir bebek ' demişti son kontrolde doktoru.Maide için evi ayağa kaldırdığı günü anımsadı.
Güldü yüzü, daha Zinar bile bilmiyorken tüm ev birlikte öğrenmişti Güleyşa'nin telaşı ile apar topar doktora gidildi." birdaha sana ağzımı açmam Gül rezil olduk Halid babaya amcalara" diye yol boyu söylenip durmuştu Maide.
Zinar'in korkusuna hele diyecek yoktu gün içinde ilçeye gidemediğine sinir olmuştu halbuki erkenden gelmişti sevimli karısı yanına, bir ilçeye gitsek demişti.Kendini suçladı birde gerçekten zehirlendi sandı tıpkı yengesi gibi.
Elleri titredi arabayı süremeyecek kadar hemde, abisi yani başındaydı.
Zahir son sürat giderken arkadaki iki genç kadın gergin gergin atışiyordu.
Hastane kapısına geldiklerinde Maide'den daha önce Gül acillik olmuştu sancı gelip." benim bişeyim yok abi ama Gül sancılaniyor " diyince Maide, Zahir şok oldu erkendi daha çok erken.
Acil kadın doğuma gittiler ikiside.
Maide'nin hamile olduğu kesinleşti.
Gül'ün ise bebegi çok bekleyecek gibi durmuyordu.
" iki hafta kadar daha kalsa çok iyi olur dinlen ve sonrası için hazirlan her an dogum olabilir hazırlıklı olun " demişti doktoru.Zahir daha çok korkuyordu ve telaşliydi.
Güleyşa ise
" Zahir ben finalleri bitirmeden dogrumam " demişti.Ve girdi de sınavlara kocasının onca itirazına rağmen sınav haftası canını dişine taktı çalıştı.
Nefes nefese okula son gelişiydi karnı kasıldı
" şimdi değil yarın olabilir ama şimdi değil Aslan'im annen bu okulu bitirecek oğlum ders bırakamaz yapamadı dedirtmem kendime " diyerek oflaya oflya çıktı merdivenleri asansör bozuk olacak zamandı sanki.
O çocuk Hakan'miydi neydi ne, hergun karşisina çıkmasa iyiydi Zahir'in eşref saatine denk gelecekti birgün.
Yanindaki kocasına baktı göz ucuyla
" bakma öyle okul derdine şu haline, gule bırak kalsın dersin dedim gelirsin bütse büt yaz okuluysa okul hatta seneye tekrar birnci sınıf ama bu nedir neyin inadı okuldami doguracan aklimdan mi olayım istiyorsun "" Zahir'im güzel adamım benim iyiyim ben sadece hamileyim tek değişiklik aşırı kilolarım kısa kısa nefes alıyorum çünkü kilo aldım şu karnıma bak ya kocaman sanki ikiz, ne yapabilirim senin oğlun büyükmüş zor sığıyor içeriye yoksa ben rahatım yani az biraz tansiyonum çıkıyor o da olur yani ben tasalanmiyom sanki sen hamilesin " diyerek göz devirdi Gül.
" kandırma beni güzel adammis daha ne olsun tansiyondan bayılıyordun geçen hafta sanki su içmek gibi bahsediyor şuna bak" dedi Zahir kızgındı ses tonu.
" büyükmüş hah oğlan oğlan dedin oldu bak kız olsaydı minicik bisey olurdu işte rahat ederdin, heywan Zinar amcasına çekti bu oğlan dev gibi mi olacak yada Serhat mi oldu acaba " diyerek söylenmeye devam etti.
Güleyşa küçük bir kahkaha attı.
" Maide de hamile hatırlatırım o da sana çekerse ne diyecekler, aynını " dedi.Zahir kolundaki kadına baktı.
" bir sözümü dinlemiyorsun jinamin çeksin oda bana çeksin " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.. GÜLEYŞA...( Tamamlandı)
Ficción GeneralGüleyşa, aklına bile gelmeyecek şeyleri yaşayacak olan masum bir kız çocuğuydu.. Gerçek hayattan alıntılar ile kurgulanmıştır..