Şarkı Güleyşa'ya
bölüm sizlere gelsin 🌸Güleyşa Zahir'in gidişinden sonra kapıya baktı gitsemi kalsami ne yapması gerekiyordu nasıl yapsa uygun olurdu iç sesi bin tane fikir verdi salisesinde ama o karar veremedi.
İçindeki hangi sıkıntıya çözüm bulsaydı.
Kocası öleli daha 1 hafta olmuştu yoksa beş günmü aklının hükmü yoktu günlerdir ne yaşıyordu.
Yardım etmek için 3 gündür peşindeydi zavallı ailesinin gözünde hiç oldu Zahir, Güleyşa bunu umursamamazlık yapabilirmiydi hele babasının mutfakta başı önünde söylediklerini duymamış saymak zor olacaktı hiç baba görmeyen genc bir kız koca bir babanın sözünü alaşağı nasıl edecekti.
Sinem ile birlikte onun odasına girdiler ikiside perişandı.
Sinem pişman, Güleyşa ise boşluğa düşmüş savrulan bir kağıt parçası....Halid bey sanki tokat atarak öfkesini atan değildide sırtına koca bir yük konmuş olan gibi omuzlarını düşürerek odaya döndü kanepeye oturdu olan kalbine olacaktı.
Zişan hanım çaresiz kocasının yanında yerini aldı, ağzını açamazdı başka, hiç ihtimal vermezdi biriciği,ilk gözağrısı bunları eder birde babasından böyle muamele görür.
Halası söylendi biraz daha " ne olmuş bizim oğlan alamazmi sen ettin olduda benim yüzü hoşşem edemezmi ula elin kirilmasin Haliid Haliiid " dedi tekrar sonra mutfağa geçti gelini şekerli su hazırladı azıcık simdi bayılırdi şekeri düşüverir...Derin bir sessizlik vardı evde..
Az evvel kıkır kıkır olan dört gençten de çıt ses çıkmıyordu.
Adı Cevher olan en küçük kardeş abisine fısıldadı " çok kötü oldu abime ya babamda mübarek durdu durdu voleye bak" dedi.
Serhat kaşlarını çattı sert bir bakış atti " ulan sus şimdi bizde yiyecez ha araya kaynama sarı" dedi.
Mahir ve Zinar ise sessizdi.Zahir, Zinar ve Cevher öz kardeşlerdi Halid bey ve Zişan hanımdan olma.
Fırat ve Serhat ise üveyden kan bağıydı ama özden öz kardeşlerdi.
Zahir, Serhat'tan ay farkı büyüktü.
Fırat ve Zinar aynı yaşta ve abilerinden 2 yaş küçüktü.
Cevher ise hepsinden küçük."Abla ne olacak şimdi "diye sordu eltisine yengeleri
Zişan hanım " olmuş bitmiş olan hanımefendi inkar etsede gelecek bizle" dedi kolu kanadı kırık.Büyük laflar konuşmuştu götürür teslim ederim diye ama kocası da bu kez onunla ayni fikrindeydi kendisi çok emek vermişti yıllar yıllar önce evliliği için çok badireler atlattı kabul ettirene kadar, aynı şeyi bu kız yaşasın istemiyordu.
" yok yok Zişan hanım gidecek o kız ailesine, senin gibi olmayacak başı yerde sözünü tut " dedi Halid bey.
Zişan hanım iri yeşil gözlerini dikti kocasına.Güzelliğine.hala güzeldi kadın gözleri fettan..
" ettim büyük laf ettim kabul etmem sakın kız kaçırmayın dedim öylede eğittim ama bu benim eli yüreğinde gezen çorap örmüş " dedi kızı imâ ederek öyleki sinirliydi ona.
Güleyşa diğer odadaydı ya konuşulanları duysa nasıl üzülürdü.
" el kadar kız üflesen uçacak nerden iş etsin hem konuştum ben istemiyor oğlunu asıl suçlu seninki gitmiş talebe çocuğun peşine hemde işte...söyletme bana eyhhh birde öksüz yavrucak " dedi kulağına doğru oğlanları yanındaydı sesi çıkarsa iyiden iyiye rezillik çıkacakti.Diğer taraftan Güleyşa'yı aradı Zahir.
- alo Güleyşa
- efendim, ben özür dilerim böyle olacağını bilsem o arabaya hiç binmezdim daha ilk günden
- özür dileyecek bişeyin yok ben istedim baştan beri, şimdi beni dinle yaninda kim var
- Sinem abla
- söylermisin çıksın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.. GÜLEYŞA...( Tamamlandı)
Ficción GeneralGüleyşa, aklına bile gelmeyecek şeyleri yaşayacak olan masum bir kız çocuğuydu.. Gerçek hayattan alıntılar ile kurgulanmıştır..