7. Bölüm

895 65 14
                                    

Merhabalar telefondan yazdığım için klavye hatası çok oluyor kontrol etmeye düzenli yazmaya çalışıyorum  ama  kusura bakmayın lütfen💛

Nasıl  gidiyor sizce hikayemiz değerli okurlar?
  Yavaş ilerliyoruz farkındayım😔
  Bu da yazmak istegim " Mirza" yi ileri atıyor ama gelecek insallah bekleyenler vardı umarım hâlâ  burdalar😊
Sevgiler...

     Güleyşa'nin kalbi duracak gibi olmuştu karşısında Ali'yi görünce ve ne diyeceğini  bilemediği  için aklına ilk gelen şeyi söyledi.

- Niye geldin Ali.
 
Ali nutku tutulmuş gibiydi duymadı  bile sevdiğinin sesini gözlerine kenetlenmişti....
  Kalbi gümbür gümbür...

Ortamı Fatma'nin sesi hareketlendirdi " arabada bekliyorum ben hadi konuşun iki dakika " diyerek güldü arkadaşının  koluna sıkı  bir cimdik atmayı da ihmal etmedi kendine gelmezdi  yoksa bu,  bakar kalırlardı  birbirlerine..

  İlk sözü duyulmamış ama Güleyşa  yine  önce davrandı.
 
- Ali,

Sessizlik.
 
- nasılsın
Dedi titreyen sesi ile bir iki adım daha yaklaştı ama utanıyor du da yabancıydi  ona bu Ali..
  Ali de şaşkındi aklında  ölçüp tartmişti ne konuşacağını ama şuan hepsi anlamını  yitirmişti..
  Ne diyeceğini bilemedi.
  - Gül.
- iyiyim Güleyşa seni gördüm mutlu oldum dedi seside cümleleride  net değildi..
  Güleyşa kalbini dinlese sım  sıkı sarılması  gerekirdi şuan ama aklı dinledi yanliz ve onu düşünerek geçirdiği günler, aylar hatta yılları şimşek çakması gibi etki yaptı ve kısık, dişleri  ardından ama etkili bir ses tonu ile ;

  " Ali, sen geldin ama geç kalınan gelmelerin bir önemi varmi artık"

   Dedi öfke vardı sesinde.

" Gül, söyleme böyle keyfimden degildi hicbirsey inanki elimden gelen birşey yoktu"
  Kendindeydi  artık genç adam üşümüştü işte ruhu buza kesti.
Güleyşa, beklediğinden  öteydi.
Savundu kendini  ama nafile.

 

" Elinden gelmesi için gayret etmen gerekirdi,mesela kaç defa geçtin bu şehrin göbeğinden  kafanı çevirsen bile görebilirdin  beni ama sen tenezzul bile etmedin, şimdi burda olman gereksiz"

 
" Gül, Gülüm kurban olayım gerçekten gelmedim,gelemedim  bir yada ikidir geçmişligim çalıştım hep okul araları yemin  ederim elektrik işini biliyon şehri belli değil vakti belli değil, hem ben sana ulaşmayı çok istedim sen cevap vermedin mektup istemedin "
 
İkna olmalıydı, bırakmazdı onu..

.. GÜLEYŞA...( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin